logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blachotrapez startuje z pierwszą kampanią wizerunkową marki

  PR 06.03.2015, przeczytano 2445 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa marki Blachotrapez pod nazwą „Dachy wielu pokoleń”. Zainaugurowały ją spoty w kanałach TVP oraz telewizjach należących do Polsatu i TVN-u. Działania w ogólnopolskich mediach telewizyjnych potrwają do 5 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blachotrapez-startuje-z-pierwsza-kampania-wizerunkowa-marki-,24148,artykul.html

Celem działań marketingowych jest zbudowanie świadomości marki jako producenta, dla którego najważniejsze są polskie rodziny. Idea spotu oscyluje wokół ponadczasowych wartości, jakimi są relacje międzyludzkie odporne na działanie czasu. Korespondują one z misją firmy Blachotrapez, dla której celem jest wytwarzanie produktów najwyższej jakości. Tak, aby dachy ochraniały rodziny przez pokolenia. Kreacja podkreśla niezawodność firmy i jej nowoczesne podejście do produkcji, budujące pełne zaufanie konsumenta.

– Blachotrapez jest rodzinną firmą, której przez lata udało się rozwinąć w bardzo dobrze prosperujące przedsiębiorstwo. Podjęliśmy decyzję, że pierwsza kampania wizerunkowa jest więc naturalnym krokiem, który pozwoli zwiększyć świadomość naszej marki. Mamy nadzieję, że działania w ogólnopolskich mediach stworzą nowe perspektywy, sprzyjające dalszemu rozwojowi firmy – mówi Witold Truty, Dyrektor Marketingu firmy Blachotrapez.

Kampania „Dachy wielu pokoleń” skierowana jest przede wszystkim do inwestorów indywidualnych, budujących lub remontujących dom. Działania obejmują telewizję i Internet. Spoty 30-sekundowe wraz ze skróconą wersją reklamy do 15 sekund będą emitowane w największych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych: TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Rozrywka, TVP Polonia, TVP Sport, TVP Kultura, TVP Historia, TVN7, TVN Turbo, TVN24, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Biznes, Polsat Sport News, Superstacja, Eurosport oraz TV Republika. Pierwsza w historii firmy kampania wizerunkowa trwa od 2 marca do 5 kwietnia 2015 roku.

Za kreację i realizację spotu, a także planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja reklamowa Schulz Brand Friendly ze wsparciem komunikacyjnym agencji Sfera Group.

Spot reklamowy można obejrzeć także na firmowym kanale YouTube Blachotrapezu:

 

Źródło: Blachotrapez

www.blachotrapez.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764