logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blachotrapez w kampanii „Dachy wielu pokoleń”

  PR 06.09.2016, przeczytano 1779 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania wizerunkowa marki Blachotrapez, producenta pokryć dachowych. Działania promocyjne w mediach ogólnopolskich prowadzone są pod hasłem „Dachy wielu pokoleń” i potrwają do 30 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blachotrapez-w-kampanii-_dachy-wielu-pokolen_,29831,artykul.html

Kreacja w radiu i outdoorze powstała w oparciu o narrację wcześniejszego spotu telewizyjnego firmy.

Chcemy budować nasz wizerunek jako producenta, dla którego najważniejsze są polskie rodziny. Przekaz kampanii oscyluje wokół ponadczasowych wartości, jakimi są relacje międzyludzkie odporne na działanie czasu. Koncepcja spotu radiowego nawiązuje do misji i wartości firmy Blachotrapez, dla której celem jest wytwarzanie produktów najwyższej jakości. Tak, aby dachy ochraniały rodziny przez pokolenia – mówi Norbert Gutkowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w firmie Blachotrapez.

Kampania outdoorowa i radiowa potrwa trzy miesiące, spoty można usłyszeć na antenach stacji RMF FM i Radio Zet. Akcja reklamowa skierowana jest przede wszystkim do inwestorów indywidualnych, budujących lub remontujących dom. Kreację spotu radiowego przygotowała Reklamownia Dariusza Chwieruta, layouty outdoorowe – Blachotrapez, za zakup mediów odpowiedzialna była agencja IQ Media. Wsparcie komunikacyjne zapewnia agencja Sfera Group.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764