logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Black Friday: 56% wzrost wyszukiwań tanich połączeń lotniczych w Skyscanner

  PR 26.11.2018, przeczytano 619 razy

W tym roku ci, którzy w Black Friday zdecydowali się upolować tanie bilety nie pomylili się. Niektóre linie lotnicze w tym m.in. niskobudżetowe  zredukowały ceny tak bardzo, że na całkiem dalekich trasach bilet można było kupić już za 10-15 euro, a Skyscanner przeżywał oblężenie, odnotowując ponad 56% wzrost wyszukiwań w porównaniu z 2017 rokiem. Jakie kierunki Polacy najczęściej wyszukiwali?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/black-friday%3A-56procent-wzrost-wyszukiwan-tanich-polaczen-lotniczych-w-skyscanner,380295,artykul.html

Popularność Black Friday w Polsce z roku na rok rośnie i angażuje w zakupowe szaleństwo. Co ciekawe, sięgamy nie tylko po odzież, elektronikę czy kosmetyki, ale idziemy o krok dalej, oczekując, że bilet lotniczy czy zagraniczna podróż również będą objęte promocją. Jak pokazał miniony Czarny Piątek tok myśleni jest jak najbardziej słuszny. Jeden z przewoźników oferował lot do Ammanu w cenie około 15 euro w dwie strony. Co ciekawe, to m.in. Amman znalazł się na liście najczęściej wyszukiwanych przez Polaków kierunków – Jordania cieszy się rosnącą popularnością odkąd w listopadzie uruchomiono bezpośrednie połączenie. Oprócz Ammanu w zestawieniu top 10 znalazły się również:

  1. Mediolan
  2. Lizbona
  3. Bangkok
  4. Londyn
  5. Amman
  6. Sewilla
  7. Paryż
  8. Barcelona
  9. Rzym
  10. Teneryfa

Skyscanner przypomina, że dzisiaj mamy Cyber Monday, kontynuację wyprzedaży. Być może tym, którzy nie skorzystali z piątkowych promocji szczęście i lukratywne lotnicze transakcje dopiszą właśnie dziś.

Czas zacząć myślenie o prezentach gwiazdkowych. Sweter z reniferem, dobry krem czy koszyk ze słodkościami sprawdzą się co roku i posłużą przez długi czas. Ale gdyby tak wyjść poza schemat i bliskiej osobie podarować moc wrażeń i przygód, multisensorycznych doznań w formie podróży? Kto nie chciałby dostać biletu lotniczego np. na weekendowy citybreak? Skyscanner  przygotował 7 niedrogich propozycji wyjazdowych, z których wspomnienia okażą się bezcenne, a na ich realizację nie trzeba będzie długo czekać, ponieważ obejmują trzy pierwsze miesiące w roku. Dla każdego coś dobrego - koneserów podbijania metropolii, jak i miłośników urokliwych zakątków, w tym również ze świata Orientu.

Dla fana piłki nożnej i nie tylko: Manchester od 80 zł

Zagorzały kibic futbolu pierwsze kroki skieruje na Old Trafford, gdzie mieści się stadion czerwonych diabłów, czyli drużyny Manchesteru United lub popędzi do City of Manchester Stadium (Etihad Stadium) - centrum wszechświata dla fanów Manchesteru City. Oprócz piłkarskich emocji Manchester oferuje także pewną różnorodność architektoniczną od nowoczesnego Beetham Tower, poprzez gotycką katedrę (Manchester Cathedral) po wiktoriańsko-neogotycki ratusz czy bibliotekę uniwersytecką, John Ryland’s Library.

Źródło: Skyscanner

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764