„A kuku!” to najnowsza odsłona kampanii reklamowej w ramach platformy „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która wystartowała w maju ubiegłego roku. Akcja najnowszego spotu telewizyjnego toczy się w sypialni, której centrum zajmuje nowoczesna i wielofunkcyjna szafa. Bohaterowie spotu to rodzina, która wspólnie spędza sobotni poranek. Prozę dnia codziennego ubarwia postać małego chłopca, który bawi się z rodzicami w chowanego, a w pakownej i wielofunkcyjnej szafie odnajduje najlepsze miejsce na swoją kryjówkę. Ta pełna ciepła, rodzinna historia może znaleźć swoje odzwierciedlenie w każdym domu.
Nowy spot dedykowany jest komunikacji szerokiego asortymentu szaf dostępnych w ofercie Black Red White. Jego bohaterem jest nowoczesna szafa Nadir, posiadająca wiele funkcji ułatwiających organizację nawet najbardziej obszernej garderoby. Sprawnie funkcjonujące mechanizmy, takie jak płynnie i cicho zamykające się drzwi przesuwne, wysokiej jakości prowadnice, drążki LED z czujnikiem ruchu czy cała gama elementów wyposażenia wewnętrznego, pozwalają w łatwy i praktyczny sposób przechowywać ubrania i akcesoria. Ponieważ szafy Nadir dostępne są aż w 12 wariantach szerokości do wyboru, z powodzeniem pomieszczą nie tylko garderobę, ale również pomysły dzieci, zapewniając wystarczającą ilość miejsca na kryjówkę, podczas wspólnej zabawy. Wyróżnia je nie tylko wiele funkcjonalnych rozwiązań, ale również wysoka jakość wykonania i niebanalny, nowoczesny styl.
W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne (30’ i 15’) i radiowe. Wspierają ją również działania zaplanowane w mediach społecznościowych, prasie, OOH oraz eventy w wybranych salonach marki.
Za kampanię reklamową odpowiada agencja Deloitte Digital, planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, a działania PR koordynuje H+K Strategies.
Źródło: H+K Strategies