logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Black Sales Weeks w kampanii Komfort

  PR 06.11.2024, przeczytano 372 razy
ilustracjastrzałka

Z końcem października Komfort ogłosił premierę „Black Sales Weeks” – pięciotygodniowej kampanii marketingowej, która łączy nowoczesne technologie z niezwykłymi promocjami. Przez cały listopad klienci salonów mogą liczyć na wyjątkowe rabaty na produkty z różnych kategorii, które z pewnością zachwycą każdego poszukiwacza okazji. Oferta będzie dostępna zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na stronie komfort.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/black-sales-weeks-w-kampanii-komfort,406372,artykul.html

Każdy tydzień akcji to nowa szansa na odkrywanie bogatego asortymentu Komfort – od podłóg, przez meble, aż po wyposażenie łazienek. Im bliżej finału, tym ciekawiej, ponieważ marka przygotowała specjalną ofertę, która z pewnością zaskoczy łowców zniżek.

Kontynuując innowacyjne podejście do wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu w kampanii “Satysfakcja”, Komfort stworzył serię sześciu oryginalnych teledysków promujących „Black Sales Weeks”. Co tydzień klienci będą mogli odkrywać nowy klip, który wprowadzi ich w świat niezwykłych promocji, dostępnych w różnych kategoriach produktowych. Sztuczna inteligencja odegrała kluczową rolę w całym procesie produkcji – począwszy od stworzenia tekstów piosenek, które odzwierciedlają cele i wartości marki, aż po wygenerowanie ponad 100 muzycznych propozycji, z których wybrano trzy najlepiej dopasowane style. Praca z zaawansowanym generatorem muzyki AI umożliwiła elastyczną edycję dźwięku, dostosowując go do specyficznych potrzeb każdego wideo. Finalizację utworów zrealizowano we współpracy z producentem muzycznym, co zapewniło wysoką jakość dźwięku.

ilustracjastrzałka

Sztuczna inteligencja wzbogaciła także wizualną stronę kampanii, generując surrealistyczne sceny i animacje, które w niezwykły sposób współgrają z narracją spotów. Aby zwiększyć autentyczność akcji, stworzono model AI sklepu Komfort, wiernie odzwierciedlający jego atmosferę i wystrój. Dzięki zaawansowanym technologiom osiągnięto spójny wygląd postaci we wszystkich odcinkach, co sprawia, że widzowie czują się bardziej zaangażowani w opowiadaną historię. Te dynamiczne materiały nie tylko przyciągają uwagę odbiorców, ale także pozostają w ich pamięci, a finalne obrazy, które stanowią fundament animacji, zachwycają głębią i tworzą złożony, intrygujący świat marki Komfort.

„Black Sales Weeks” potrwa do 2 grudnia, oferując satysfakcjonujące okazje zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Pierwszy spot promocyjny można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/shorts/ZhqTkXqcFqo

Kampania powstała w wyniku ponownej współpracy marki Komfort z producentem kreatywnych treści mimo.ooo. Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, za kampanie SEM, Paid Social i programmatic, wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej – Salestube. Komplementarną obsługą marki w zakresie advocacy – obejmującą działania PR, influencer marketingowe i social media – zajmuje się agencja Labcon.

Źródło: Komfort S.A.

406690

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania świąteczna MediaMarkt z Jürgenem Kloppem
MediaMarktSaturn we współpracy z trenerem Jürgenem Kloppem prezentuje wyjątkową kampanię świąteczną, której celem jest ułatwienie zakupów i zapewnienie spokojnego okresu świątecznego. Kampania podkreśla rolę MediaMarktSaturn jako niezawodnego partnera oferującego spersonalizowane usługi, które pozwalają cieszyć się świętami w gronie rodziny i...
First Line Polska z promocją dla marki Prima
Marka Prima prowadzi akcję cashback w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Świąteczna premia od kawy Prima”. Akcja trwa do 15 grudnia 2024 r. Za zakup dwóch opakowań kaw ziarnistych Prima Aroma uczestnik promocji może otrzymać zwrot 30 zł.
Komunikacja alkoholu bez tabu – 7. spotkanie z cyklu Food Working
W miniony czwartek (28 listopada), podczas 7. spotkania z cyklu Food Working, odbyła się debata na temat wyzwań i możliwości w komunikacji sektora alkoholowego w Polsce. Wydarzenie zgromadziło ekspertów z branży spirytusowej, winiarskiej oraz specjalistów ds. prawa i marketingu, którzy poruszyli kluczowe zagadnienia związane z regulacjami, promocją oraz odpowiedzialną...
Sokołów z nowym logo i identyfikacją wizualną
Sokołów prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.
Promo Show: targi skali międzynarodowej
Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764