Marka BLACK Energy ma zamiar po raz kolejny zaskoczyć odważną akcją marketingową. Po kampanii telewizyjnej, której głównym bohaterem był Mike Tyson, rozpoczęty 12 lipca br. konkurs konsumencki stanowi kolejną spójną odsłonę idei marki: „Tak działa BLACK!”.
Tym razem konkurs jednoznacznie angażuje konsumentki, m.in. promując bezcukrowy smak BLACK Energy Zero%, który stanowi jedną z nagród. Zabawie towarzyszy estetyczna grafika, utrzymana w konwencji black & white.
Autorka najciekawszego, najbardziej kreatywnego i energetycznego zdjęcia zdobędzie zaproszenie na profesjonalną sesję fotograficzną, stając się tym samym BLACK MATE! Dodatkowo do wygrania pełen emocji weekend dla dwojga oraz gadżety sygnowane podpisem Mike’a Tysona.
Konkurs WET & HOT BLACK MATE będzie trwać aż do 30 września i wspierany będzie kampanią reklamową w Internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Źródło: FoodCare