logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Black&White PR dla Sound of Music

  PR 27.11.2008, przeczytano 913 razy

Jeden z liderów polskiego rynku eventowego – agencja Sound of Music rozpoczęła współpracę z Black&White PR. Do zadań nowo wybranej agencji należeć będzie m.in. kompleksowe zarządzanie wizerunkiem Sound of Music w mediach oraz realizacja strategii zrównoważonych działań PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blackandwhite-pr-dla-sound-of-music,8155,artykul.html

Black&White PR będzie przede wszystkim planowała wszelkie aktywności z zakresu media relations B2B w oparciu o wielopłaszczyznową komunikację z wieloma środowiskami, a także dbała o wizerunek marki SOM.

Sound of Music to jedna z najdłużej działających w Polsce agencji eventowych. W jej ponad 10 letnią historię wpisują się setki realizacji wyznaczających często kierunki rozwoju eventu na naszym rynku. Począwszy od kameralnych, często utrzymywanych w najgłębszym sekrecie działań przygotowywanych dla największych gwiazd polskiej muzyki lub biznesu, poprzez skomplikowane akcje off roadowe, na spektakularnych masowych eventach skończywszy.

Agencja może poszczycić się stale rosnącym portfolio klientów, dynamicznie wzrastającymi przychodami i, co wyjątkowe w branży, wieloletnią współpracą z wieloma marketerami – Iberia Motor Company, HP, AccelorMittal, Sage Symfonia, DuPoint itd. Tylko w bieżącym roku SOM zrealizował ponad 120 imprez. Do historii agencji przejdą niewątpliwie: „ Sikorsky Aircraft” - premiera helikoptera Black Hawk, otwarcia Nowych Inwestycji dla ArcelorMittal, realizowane jednocześnie w Warszawie i Krakowie, HP Enterprise Technology Summit czy Euro 2008 dla Kompanii Piwowarskiej marki Tyskie. Niewątpliwie sukcesem na skalę międzynarodową było powierzenie SOM opieki nad Robertem Kubicą. W ramach tego projektu agencja zrealizowała m.in. „Intel Racing Tour” - roadshow po Polsce, Spotkanie z Robertem Kubicą na torze kartingowym w Wackersdorf (Niemcy), czy „Driver Day” – jazdy z Robertem Kubicą na Bemowie.

Obecnie firma przebudowuje i umacnia swoje struktury. „ Event w Polsce cały czas dynamicznie rozwija się i ewoluuje. Klienci oczekują od nas niebywałej kreatywności i umiejętności realizacji wydarzeń pozornie niemożliwych do przeprowadzenia. Dlatego struktura agencji musi elastycznie dopasowywać się do oczekiwań, gwarantować kompleksowość obsługi. W tak skomplikowanych projektach wszystko musi pozostawać pod naszą kontrolą, bo tylko wtedy osiągnięty efekt jest w pełni satysfakcjonujący” – mówi Maciej Sobkowiak prezes i założyciel SOM.

Źródło: Black&White PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764