Jeden z liderów polskiego rynku eventowego – agencja Sound of Music rozpoczęła współpracę z Black&White PR. Do zadań nowo wybranej agencji należeć będzie m.in. kompleksowe zarządzanie wizerunkiem Sound of Music w mediach oraz realizacja strategii zrównoważonych działań PR.
Black&White PR będzie przede wszystkim planowała wszelkie aktywności z zakresu media relations B2B w oparciu o wielopłaszczyznową komunikację z wieloma środowiskami, a także dbała o wizerunek marki SOM.
Sound of Music to jedna z najdłużej działających w Polsce agencji eventowych. W jej ponad 10 letnią historię wpisują się setki realizacji wyznaczających często kierunki rozwoju eventu na naszym rynku. Począwszy od kameralnych, często utrzymywanych w najgłębszym sekrecie działań przygotowywanych dla największych gwiazd polskiej muzyki lub biznesu, poprzez skomplikowane akcje off roadowe, na spektakularnych masowych eventach skończywszy.
Agencja może poszczycić się stale rosnącym portfolio klientów, dynamicznie wzrastającymi przychodami i, co wyjątkowe w branży, wieloletnią współpracą z wieloma marketerami – Iberia Motor Company, HP, AccelorMittal, Sage Symfonia, DuPoint itd. Tylko w bieżącym roku SOM zrealizował ponad 120 imprez. Do historii agencji przejdą niewątpliwie: „ Sikorsky Aircraft” - premiera helikoptera Black Hawk, otwarcia Nowych Inwestycji dla ArcelorMittal, realizowane jednocześnie w Warszawie i Krakowie, HP Enterprise Technology Summit czy Euro 2008 dla Kompanii Piwowarskiej marki Tyskie. Niewątpliwie sukcesem na skalę międzynarodową było powierzenie SOM opieki nad Robertem Kubicą. W ramach tego projektu agencja zrealizowała m.in. „Intel Racing Tour” - roadshow po Polsce, Spotkanie z Robertem Kubicą na torze kartingowym w Wackersdorf (Niemcy), czy „Driver Day” – jazdy z Robertem Kubicą na Bemowie.
Obecnie firma przebudowuje i umacnia swoje struktury. „ Event w Polsce cały czas dynamicznie rozwija się i ewoluuje. Klienci oczekują od nas niebywałej kreatywności i umiejętności realizacji wydarzeń pozornie niemożliwych do przeprowadzenia. Dlatego struktura agencji musi elastycznie dopasowywać się do oczekiwań, gwarantować kompleksowość obsługi. W tak skomplikowanych projektach wszystko musi pozostawać pod naszą kontrolą, bo tylko wtedy osiągnięty efekt jest w pełni satysfakcjonujący” – mówi Maciej Sobkowiak prezes i założyciel SOM.
Źródło: Black&White PR