logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Błaszczyk i Matyja w Dziale Kreacji FireFly

   16.11.2010, przeczytano 1275 razy

Wojciech Błaszczyk i Paweł Matyja dołączyli do teamu FireFly Creation. Objęli stanowiska creative groupheadów w Dziale Kreacji. Tym samym skrystalizowała się do końca nowa struktura kreacji agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blaszczyk-i-matyja-w-dziale-kreacji-firefly,11581,artykul.html

Wojciech Błaszczyk zajmuje się komunikacją marketingową od kilkunastu lat. Jego przygoda z reklamą rozpoczęła się od agencji Euro RSCG Warsaw, gdzie pracował jako copywriter, następnie był creative groupheadem w BBDO Warszawa, po czym został współtwórcą i dyrektorem kreatywnym Brainshop U-Boot, gdzie pracował przez ostatnie 12 lat. Pracował dla takich klientów jak: Procter & Gamble, Citroen, Pepsi Americas, Master Foods, Leroy Merlin, Volvo, Red Bull, Nestle Aqua Waters, Ecco, Kompania Piwowarska, Bacardi Martini i Colgate-Palmolive.

Paweł Matyja dołączył do kierowanego przez Wojtka Błaszczyka teamu Brainshop U-boot w 2007 r. jako senior copywriter. Obsługiwał w agencji takie marki jak: Volvo, Nestle Waters, Pepsi, Leroy Merlin, Wyborowa, Red Bull, Ecco, Wella i WWF. Wcześniej pracował w krakowskiej agencji LemonBlue również na stanowisku senior copywritera oraz jako dramaturg w Berlinie w teatrze Sophiensaele i HaU.

Wojtek interesuje się fotografią, psychologią, ekologią, turystyką i etnografią Bliskiego Wschodu, a w wolnych chwilach występuje jako DJ Wojcio promując wielokulturowość Warszawy. Paweł natomiast współtworzy projekty artystyczne w Polsce i za granicą. Interesuje się sztuką współczesną, zwłaszcza artystycznymi interwencjami w przestrzeni publicznej.

Źródło: FireFly Creation

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764