Wojciech Błaszczyk i Paweł Matyja dołączyli do teamu FireFly Creation. Objęli stanowiska creative groupheadów w Dziale Kreacji. Tym samym skrystalizowała się do końca nowa struktura kreacji agencji.
Wojciech Błaszczyk zajmuje się komunikacją marketingową od kilkunastu lat. Jego przygoda z reklamą rozpoczęła się od agencji Euro RSCG Warsaw, gdzie pracował jako copywriter, następnie był creative groupheadem w BBDO Warszawa, po czym został współtwórcą i dyrektorem kreatywnym Brainshop U-Boot, gdzie pracował przez ostatnie 12 lat. Pracował dla takich klientów jak: Procter & Gamble, Citroen, Pepsi Americas, Master Foods, Leroy Merlin, Volvo, Red Bull, Nestle Aqua Waters, Ecco, Kompania Piwowarska, Bacardi Martini i Colgate-Palmolive.
Paweł Matyja dołączył do kierowanego przez Wojtka Błaszczyka teamu Brainshop U-boot w 2007 r. jako senior copywriter. Obsługiwał w agencji takie marki jak: Volvo, Nestle Waters, Pepsi, Leroy Merlin, Wyborowa, Red Bull, Ecco, Wella i WWF. Wcześniej pracował w krakowskiej agencji LemonBlue również na stanowisku senior copywritera oraz jako dramaturg w Berlinie w teatrze Sophiensaele i HaU.
Wojtek interesuje się fotografią, psychologią, ekologią, turystyką i etnografią Bliskiego Wschodu, a w wolnych chwilach występuje jako DJ Wojcio promując wielokulturowość Warszawy. Paweł natomiast współtworzy projekty artystyczne w Polsce i za granicą. Interesuje się sztuką współczesną, zwłaszcza artystycznymi interwencjami w przestrzeni publicznej.
Źródło: FireFly Creation