logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Błaszczykowski, Pirlo i Lahm twarzami kampanii Drutex

  PR 01.02.2016, przeczytano 1063 razy
ilustracjastrzałka

Nową kampanię reklamową zaprezentował Drutex. Twarzami firmy pozostali współpracujący z firmą od 2014 roku ambasadorzy marki Philipp Lahm, Jakub Błaszczykowski i Andrea Pirlo. Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności marki orz pozycjonowanie jej jako lidera branży. Reklama pojawi się w niemieckich, włoskich oraz polskich mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blaszczykowski%2C-pirlo-i-lahm-twarzami-kampanii-drutex,27314,artykul.html

W nowej kampanii marki Drutex jeszcze mocniej uwypuklana jest przewaga prodktów marki nad konkurencją. Cechy okien przedstawiane są w nowej odsłonie reklam w nawiązaniu z atutami ambasadorów marki, czyli: Philip Lahm (precyzja), Jakub Błaszczykowski (wytrzymałość) oraz Andrea Pirlo (elegancja). Każdy produkt firmy Drutex przygotowywany jest według indywidualnego zamówienia i oczekiwań klientów. Bazując na koncepcji poprzedniej kampanii „Okna DRUTEX - Wybór Mistrzów”, firma przedstawia i uruchamia jej kontynuację, która jest odzwierciedleniem funkcjonalnego aspektu produktów jak i przewagi marki.

Hasło „Precyzja, wytrzymałość, elegancja w oknie” ma wprowadzić w życie nową ideę marki głoszącą, że okna firmy wyróżnia bezkompromisowa jakość, trwałość i nowoczesny design odpowiadający aktualnym trendom architektonicznym i preferencjom klientów. - Chcemy w ten sposób podkreślić, że okna DRUTEX to produkt dla każdego, w 100 proc. zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb klientów. To okna dostępne w różnorodnych wariantach kolorów, kształtów, wzornictwa i materiałów, w zależności od preferencji odbiorców. Jednak to, co łączy wszystkie nasze produkty i co jest odpowiedzią na oczekiwania Klientów bez względu na kraj, z którego pochodzą, to wysoka jakość, precyzja, wytrzymałość i elegancja - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu w spółce.

Autorem zdjęć do nowej kampanii reklamowej jest jeden z najbardziej znanych i cenionych włoskich fotografów, Andrea Varani. Pierwszy etap sesji fotograficznej odbył się w Malibu i na Sri Lance, a finalne zdjęcia z udziałem gwiazd futbolu fotograf wykonał w Milk City Studio w Monachium.

bak

Źródło: WhitePress, Drutex

biuroprasowe.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764