logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Błażej Balcerzyk pokieruje agencją Abanana należącą do Grupy Eura7

  PR 09.05.2022, przeczytano 443 razy
ilustracja

Do Grupy Eura7 dołączył Błażej Balcerzyk, który objął stanowisko Team Leader. Jest to powrót Balcerzyka do Grupy Eura7 po siedmiu latach, kiedy to piastował stanowisko Creative Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blazej-balcerzyk-pokieruje-agencja-abanana-nalezaca-do-grupy-eura7,395762,artykul.html

- Zmieniający się rynek, coraz większe oczekiwania Klientów oraz pandemia sprawiły, że Grupa Eura7 jest dziś silnym podmiotem, w skład którego wchodzą software house Eura7, Viscale zajmująca się programami lojalnościowymi, Nofsza realizująca loterie i konkursy promocyjne oraz oczywiście Abanana - agencja marketingu digitalowego. Tak duży portfel marek sprawił, że zdecydowaliśmy się na opracowanie nowej strategii całej Grupy. W jej wyniku podjęliśmy decyzję, że każda z firm powinna mieć swojego niezależnego lidera. Błażej do Abanana wnosi nie tylko charyzmę, kreatywność i doświadczenie, ale także znajomość agencji, którą współtworzył i budował w pierwszych latach jej istnienia - twierdzi Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.

Balcerzyk do Abanana wraca bogatszy o doświadczenia zdobyte m.in. w Wydawnictwie Znak, portalu Interia.pl i w Booksy.

- Mój powrót jest dosyć sentymentalny, ale wiąże się przede wszystkim z wyzwaniem i odpowiedzialnością. W końcu wracam po to, by skupić się na rozwoju oferty wartości agencji i samej marki Abanana. Kompetencje powiększonego zespołu i zmiany organizacyjne pozwoliły nam w pierwszych miesiącach po moim powrocie wygrać i zrealizować dwie duże kampanie reklamowe: wielkanocną dla Majonezu Napoleońskiego Mosso oraz wizerunkową dla producenta kompleksowej stolarki DAKO. To pokazuje, że nie potrzebujemy rewolucji, a skutecznej ewolucji. A czasem i siedmiu lat przerwy” - podsumowuje Błażej Balcerzyk, Team Leader w Abanana.

Źródło: Eura7

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764