logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bleed for the throne – oddaj krew. Kampania Inea i HBO

  PR 02.05.2019, przeczytano 663 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę 4 maja 2019 r. w samym centrum Poznania odbędzie się akcja krwiodawstwa organizowana przez INEA oraz HBO z okazji premiery ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”. Na Placu Wolności stanie też Żelazny Tron, a każdy kto przyłączy się do akcji, otrzyma serialowe gadżety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bleed-for-the-throne-%E2%80%93-oddaj-krew.-kampania-inea-i-hbo,382281,artykul.html

Dla wszystkich fanów „Gry o tron”, którzy majówkę zdecydowali się spędzić w mieście, Inea wraz z HBO przygotowała akcję krwiodawstwa pod hasłem: „Bleed For The Throne – oddaj krew!” Odbędzie się ona 4 maja 2019 r. w godz. od 12 do 17 na poznańskim Placu Wolności.

Każdy, kto zdecyduje się przyłączyć i odda krew, otrzyma unikatowe gadżety z logo serialu HBO. Dla fanów „Gry o tron” przygotowane zostały też dodatkowe atrakcje – zdrowe napoje oraz możliwość zrobienia sobie zdjęcia z serialowymi White Walkersami czy Żelaznym Tronem.

– Chcemy zachęcić nie tylko fanów serialu „Gra o Tron”, ale też wszystkich poznaniaków do tego, żeby przyłączyli się do naszej akcji i oddali krew. Jako INEA bardzo chętnie angażujemy się w inicjatywy, które mają dodatkowy wymiar i pomagają – komentuje wydarzenie Michał Bartkowiak, Wiceprezes Inea S.A.

Akcję wspiera Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu oraz władze miasta, które objęły to wydarzenie swoim patronatem.

Źródło: Inea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764