logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bleed for the throne – oddaj krew. Kampania Inea i HBO

  PR 02.05.2019, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę 4 maja 2019 r. w samym centrum Poznania odbędzie się akcja krwiodawstwa organizowana przez INEA oraz HBO z okazji premiery ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”. Na Placu Wolności stanie też Żelazny Tron, a każdy kto przyłączy się do akcji, otrzyma serialowe gadżety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bleed-for-the-throne-%E2%80%93-oddaj-krew.-kampania-inea-i-hbo,382281,artykul.html

Dla wszystkich fanów „Gry o tron”, którzy majówkę zdecydowali się spędzić w mieście, Inea wraz z HBO przygotowała akcję krwiodawstwa pod hasłem: „Bleed For The Throne – oddaj krew!” Odbędzie się ona 4 maja 2019 r. w godz. od 12 do 17 na poznańskim Placu Wolności.

Każdy, kto zdecyduje się przyłączyć i odda krew, otrzyma unikatowe gadżety z logo serialu HBO. Dla fanów „Gry o tron” przygotowane zostały też dodatkowe atrakcje – zdrowe napoje oraz możliwość zrobienia sobie zdjęcia z serialowymi White Walkersami czy Żelaznym Tronem.

– Chcemy zachęcić nie tylko fanów serialu „Gra o Tron”, ale też wszystkich poznaniaków do tego, żeby przyłączyli się do naszej akcji i oddali krew. Jako INEA bardzo chętnie angażujemy się w inicjatywy, które mają dodatkowy wymiar i pomagają – komentuje wydarzenie Michał Bartkowiak, Wiceprezes Inea S.A.

Akcję wspiera Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu oraz władze miasta, które objęły to wydarzenie swoim patronatem.

Źródło: Inea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764