logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bleed for the throne – oddaj krew. Kampania Inea i HBO

  PR 02.05.2019, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

W sobotę 4 maja 2019 r. w samym centrum Poznania odbędzie się akcja krwiodawstwa organizowana przez INEA oraz HBO z okazji premiery ostatniego sezonu serialu „Gra o tron”. Na Placu Wolności stanie też Żelazny Tron, a każdy kto przyłączy się do akcji, otrzyma serialowe gadżety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bleed-for-the-throne-%E2%80%93-oddaj-krew.-kampania-inea-i-hbo,382281,artykul.html

Dla wszystkich fanów „Gry o tron”, którzy majówkę zdecydowali się spędzić w mieście, Inea wraz z HBO przygotowała akcję krwiodawstwa pod hasłem: „Bleed For The Throne – oddaj krew!” Odbędzie się ona 4 maja 2019 r. w godz. od 12 do 17 na poznańskim Placu Wolności.

Każdy, kto zdecyduje się przyłączyć i odda krew, otrzyma unikatowe gadżety z logo serialu HBO. Dla fanów „Gry o tron” przygotowane zostały też dodatkowe atrakcje – zdrowe napoje oraz możliwość zrobienia sobie zdjęcia z serialowymi White Walkersami czy Żelaznym Tronem.

– Chcemy zachęcić nie tylko fanów serialu „Gra o Tron”, ale też wszystkich poznaniaków do tego, żeby przyłączyli się do naszej akcji i oddali krew. Jako INEA bardzo chętnie angażujemy się w inicjatywy, które mają dodatkowy wymiar i pomagają – komentuje wydarzenie Michał Bartkowiak, Wiceprezes Inea S.A.

Akcję wspiera Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu oraz władze miasta, które objęły to wydarzenie swoim patronatem.

Źródło: Inea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drugie życie banerów reklamowych
Według badań przeprowadzonych przez firmę Biffa zajmującą się gospodarką odpadami, w każde święta Bożego Narodzenia ilość odpadów wytwarzanych w Wielkiej Brytanii wzrasta o 30 procent. I chociaż sami Polacy nie generują porażającej ilości śmieci, na finalny poziom wielkości wyprodukowanych odpadków wpływa specyfika naszego przemysłu oraz produkcja energii....
Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i...
Harbingers wita Weronikę Bazarnik – Content Marketing Specialist
W grudniu szeregi krakowskiej agencji digitalowej Harbingers zasiliła Weronika Bazarnik. Weronika dołączyła do zespołu jako Content Marketing Specialist.
ORLEN Team wzmocnił kolejny utytułowany sportowiec – Bartłomiej Marszałek, pierwszy w historii Polak startujący w wodnej Formule 1, najbardziej prestiżowej i widowiskowej klasie wyścigów motorowodnych na świecie. PKN ORLEN w sezonie 2020 i 2021 będzie wspierać go w walce o mistrzowski tytuł.
Nowi eksperci w zespole Locomotive
Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764