logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BLI potwierdza wyższość oryginalnych części zamiennych Lexmarka

  PR 13.07.2013, przeczytano 719 razy
ilustracjastrzałka

Lexmark International, globalny dostawca usług związanych z drukiem, poinformował na podstawie badań niezależnego laboratorium badawczego Buyers Laboratory LLC (BLI), że oryginalna grzałka utrwalająca oraz zestaw naprawczy Lexmarka osiągają znacznie lepsze rezultaty w testach niż produkty firm trzecich. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bli-potwierdza-wyzszosc-oryginalnych-czesci-zamiennych-lexmarka,19253,artykul.html

Testerzy BLI wydrukowali niemal 6 milionów stron, porównując wyniki oryginalnych grzałek utrwalających oraz zestawów naprawczych monochromatycznej drukarki laserowej T65X, z wynikami zestawów czterech różnych dostawców.

Na każdym etapie testów, oryginalne grzałki Lexmarka prezentowały zdecydowanie wyższą jakość niż te od innych dostawców. Co więcej, wszystkie grzałki Lexmarka zachowywały się bezbłędnie, natomiast 70% grzałek innych producentów nie spełniało oczekiwań testerów.

Oryginalne grzałki utrwalające Lexmarka wykazywały również wyższą wydajność (każda z nich osiągnęła podawany w specyfikacji przebieg 300,000 stron, natomiast grzałki innych producentów uzyskały przebieg średnio 155,578 stron, co stanowi 52% deklarowanej wydajności).

Każda oryginalna część zamienna Lexmarka jest zaprojektowana by pracować bezbłędnie. Wyniki badań BLI wzmacniają znaczenie stosowania oryginalnych materiałów eksploatacyjnych” powiedział Grzegorz Najda, dyrektor zarządzający  Lexmark International Polska. „Jednocześnie zapewniamy bezpieczeństwo planowania, gdyż zakładana wydajność produktów jest osiągana lub nawet przekraczana, co oznacza brak dodatkowych, nieoczekiwanych problemów technicznych. Jednocześnie wyższa jakość druku oraz ogólna wydajność urządzenia przekłada się na wyższy poziom zadowolenia klienta, co prowadzi do większego zaufania klientów dla możliwości dealerów.”

Z testu BLI wynika również, że grzałki utrwalające innych dostawców generują ukryte koszty, gdyż kilka testowanych egzemplarzy po prostu zawiodło, a niektóre osiągnęły jedynie połowę przebiegu oryginalnych części eksploatacyjnych. To przekreśla wszystkie potencjalne oszczędności, gdyż użytkownik musi wymieniać grzałki częściej i kontaktować się w tej sprawie z serwisem, a także skutkuje niższą produktywnością wynikającą z czasowego wyłączenia urządzeń drukujących z użytku.  

Podczas gdy wszystkie oryginalne grzałki Lexmarka pracowały idealnie, 17 z 24 innych producentów zawiodły oczekiwania. Wśród opisywanych problemów znalazły się dwie usterki ujawnione od razu po wypakowaniu podzespołu (grzałek nie udało się zainstalować w drukarce z uwagi na wypaczenie), natomiast 12 grzałek zakończyło pracę przedwcześnie – 3 z powodu błędów w kodach serwisowych, które nie mogły zostać wyczyszczone, a inne z powodu awarii wałka.

W trakcie rozległych testów, oryginalne grzałki utrwalające Lexmarka wyraźnie sprawowały się lepiej niż produkty innych dostawców we wszystkich badanych kategoriach, jednoznacznie wykazując znacznie wyższą niezawodność i przebieg, przy jednoczesnym braku wad wydruków” powiedział Anthony Polifrone, dyrektor zarządzający BLI.

Źródło: Lexmark

Dodatkowe informacje:

Metodologia badań:
Niemal 6 milionów stron zostało wydrukowanych podczas testów, w których sześć grzałek od czterech różnych dostawców było sprawdzanych w piętnastu drukarkach (po trzy drukarki do każdego dostawcy). Grzałki były badane aż do momentu zużycia, wykorzystując ISO 19752 – test monochromatyczny, podczas którego sprawdzano niezawodność, wydajność oraz ewentualne wady i problemy związane z grzałkami. Po zakończeniu testu każdej grzałki, drukarka była czyszczona z jakichkolwiek powstałych pyłów oraz wyposażana w nowe rolki. Testy zostały przeprowadzone w laboratorium BLI o powierzchni 10 tys. metrów kwadratowych w Hackensack, w stanie Nowy Jork (USA).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764