logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blik kontynuuje swoje działania w świecie gamingu i e-sportu

  PR 23.02.2022, przeczytano 345 razy

System płatności mobilnych BLIK nawiązał współpracę z organizatorem turniejów dla amatorów - marką beloudGG. To kolejna inicjatywa BLIKA w świecie gamingu i e-sportu,  po tym jak pod koniec 2021 roku, z pomocą agencji _game changer wszedł do tego środowiska jako partner mistrzostw świata CS:GO, współpracując przy tym z Almoust Famous.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blik-kontynuuje-swoje-dzialania-w-swiecie-gamingu-i-e-sportu,394895,artykul.html

BeloudGG, czyli organizator turniejów e-sportowych dla amatorów i półprofesjonalistów, nawiązał współpracę z marką BLIK – systemem płatności mobilnych. W ramach kooperacji zostanie przeprowadzona seria 7 turniejów w różnych tytułach gamingowych (CS:GO, VALORANT, TFT, World of Tanks, Starcraft 2 i innych) gwarantująca dotarcie do szerokiego grona graczy.  Dwa pierwsze turnieje w VALORANTA oraz TFT  już za nami! Odbyły się one pod koniec stycznia i lutego i wzięło w nich udział ponad 670 graczy. Widowisko pozwoliło wygenerować blisko 200 tys. wyświetleń w trakcie transmisji na żywo oraz ponad  4 mln dzięki komunikacji w social mediach.

- Turnieje dla amatorów i półprofesjonalistów są tylko jednym z wielu wymiarów aktywności BLIKA w 2022 roku. Chcemy pokazywać, żę dzięki BLIKOWI można “żyć bardziej”. Właśnie dlatego łączymy świat BLIKA ze światem gier - “grać bardziej, streamować bardziej, rywalizować bardziej”. Gaming to świat pozytywnych emocji, cieszymy się, że możemy te emocje wspierać  – mówi Krzysztof Ziewiec z Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

- Ważnym elementem w całej kampanii i realizacji turniejów jest wykorzystanie funkcjonalności BLIKA w kolejnych edycjach turnieju. Wspólnie z organizatorami stworzyliśmy dedykowany mechanizm, którym będziemy zachęcać użytkowników do zapisu do rywalizacji poprzez wykonanie Przelewu na telefon BLIK o wartości 1 zł. Dzięki temu, wraz z liczbą zgłoszeń rośnie podstawowa pula nagród. - dodaje Tomasz Przeździecki, CEO spółki _game changer, która realizuje projekt dla BLIKA.

W dniach 7-13 marca będzie można śledzić zmagania najlepszych zawodników StarCraft 2 w Polsce BLIK będzie obecny w mediach społecznościowych na profilach beloudGG, w komunikacji realizowanej z udziałem influencerów współpracujących z kreatywną agencją gamingową beloud oraz podczas transmisji prowadzonej z jej warszawskiego studia.

Za współpracę pomiędzy firmami odpowiada agencja _game changer, działająca z ramienia Group One, koordynująca działania związane z gamingiem i e-sportem. W związku z połączeniem marki BLIK z turniejami tworzonymi przez beloudGG, gracze otrzymają możliwość sprawdzenia swoich umiejętności w starciu z internetowymi rywalami. Planowane turnieje odbędą się w najpopularniejszych tytułach, takich jak: Fortnite, Valorant, Counter-Strike: Global Offensive, World of Tanks, Starcraft 2, Rocket League i Brawl Stars.

Mecze utalentowanych polskich zawodników będzie można obejrzeć na kanale beloudGG, na platformie Twitch. Dla najlepszych z nich przewidziane są nagrody pamiątkowe, zestawy sprzętu oraz pamiątkowe statuetki, które zostaną wręczone przez komentatorów występujących w merchandisingu przygotowanym specjalnie na potrzeby turniejów.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764