logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BLIK promuje płatności odroczone w kampanii na Black Friday

  PR 20.11.2024, przeczytano 515 razy
ilustracjastrzałka

BLIK Płacę Później, usługa pozwalająca na odroczenie płatności, zdobywa coraz większą popularność wśród klientów banku Millennium i Velo Banku. Od 19 listopada do 2 grudnia br., w ramach promocji z okazji Black Friday, użytkownicy mogą skorzystać z rabatu 100 zł przy zakupach powyżej 105 zł i zapłacić bez dodatkowych kosztów w ciągu 30 dni. Kampania promująca usługę pojawi się m.in. na nośnikach w warszawskim metrze oraz w kanałach digital, by zwiększyć świadomość i zainteresowanie możliwością wygodnego odroczenia płatności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blik-promuje-platnosci-odroczone-w-kampanii-na-black-friday,406544,artykul.html

BLIK Płacę Później to nowoczesne rozwiązanie, które umożliwia odroczenie płatności za zakupy internetowe na okres do 30 dni. Usługa oferuje użytkownikom znaczną elastyczność w zarządzaniu finansami, wspierając realizację ich planów zakupowych przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad budżetem. Brak dodatkowych kosztów przy spłacie zobowiązania w wyznaczonym terminie sprawia, że ta metoda płatności cieszy się rosnącą popularnością. Obecnie najchętniej korzystają z niej osoby w wieku 25-45 lat, które stanowią niemal 70 proc. wszystkich użytkowników oraz mieszkańcy miast (80 proc.).

– BLIK Płacę Później dynamicznie zyskuje popularność wśród klientów banków, stając się istotnym elementem nowoczesnych usług finansowych. Dane pokazują, że Polacy, którzy korzystają z płatności odroczonych, przeznaczają na pojedyncze transakcje średnio ponad 300 zł, co potwierdza rosnącą atrakcyjność tej formy rozliczeń. odpowiedzi na potrzeby rynku przygotowaliśmy specjalną ofertę w okresie Black Friday, która pozwoli na większą elastyczność finansową w dniu największych promocji – mówi Witold Litaszewski, dyrektor departamentu finansowania konsumenckiego w BLIKU.

W ramach promocji zainicjowanej przy okazji nadchodzącego Black Friday, klienci mogą skorzystać z rabatu w wysokości 100 zł przy zakupach o minimalnej wartości 105 zł opłaconych za pomocą BLIK Płacę Później. Promocja ma charakter jednorazowy i obowiązuje przez określony czas, oferując atrakcyjną zachętę do wypróbowania usługi.

Akcja zapewnienia klientom łatwy i szybki dostęp do korzyści, jakie oferuje usługa BLIK Płacę Później. Działania promocyjne obejmują zintegrowane kanały komunikacji, w tym ekranowe reklamy w warszawskim metrze oraz kampanie w przestrzeni internetowej, co pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w strategicznych punktach kontaktu.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, a za planowanie i zakup mediów agencja Spark Foundry.

Źródło: BLIK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764