BLIK Płacę Później, usługa pozwalająca na odroczenie płatności, zdobywa coraz większą popularność wśród klientów banku Millennium i Velo Banku. Od 19 listopada do 2 grudnia br., w ramach promocji z okazji Black Friday, użytkownicy mogą skorzystać z rabatu 100 zł przy zakupach powyżej 105 zł i zapłacić bez dodatkowych kosztów w ciągu 30 dni. Kampania promująca usługę pojawi się m.in. na nośnikach w warszawskim metrze oraz w kanałach digital, by zwiększyć świadomość i zainteresowanie możliwością wygodnego odroczenia płatności.
BLIK Płacę Później to nowoczesne rozwiązanie, które umożliwia odroczenie płatności za zakupy internetowe na okres do 30 dni. Usługa oferuje użytkownikom znaczną elastyczność w zarządzaniu finansami, wspierając realizację ich planów zakupowych przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad budżetem. Brak dodatkowych kosztów przy spłacie zobowiązania w wyznaczonym terminie sprawia, że ta metoda płatności cieszy się rosnącą popularnością. Obecnie najchętniej korzystają z niej osoby w wieku 25-45 lat, które stanowią niemal 70 proc. wszystkich użytkowników oraz mieszkańcy miast (80 proc.).
– BLIK Płacę Później dynamicznie zyskuje popularność wśród klientów banków, stając się istotnym elementem nowoczesnych usług finansowych. Dane pokazują, że Polacy, którzy korzystają z płatności odroczonych, przeznaczają na pojedyncze transakcje średnio ponad 300 zł, co potwierdza rosnącą atrakcyjność tej formy rozliczeń. W odpowiedzi na potrzeby rynku przygotowaliśmy specjalną ofertę w okresie Black Friday, która pozwoli na większą elastyczność finansową w dniu największych promocji – mówi Witold Litaszewski, dyrektor departamentu finansowania konsumenckiego w BLIKU.
W ramach promocji zainicjowanej przy okazji nadchodzącego Black Friday, klienci mogą skorzystać z rabatu w wysokości 100 zł przy zakupach o minimalnej wartości 105 zł opłaconych za pomocą BLIK Płacę Później. Promocja ma charakter jednorazowy i obowiązuje przez określony czas, oferując atrakcyjną zachętę do wypróbowania usługi.
Akcja zapewnienia klientom łatwy i szybki dostęp do korzyści, jakie oferuje usługa BLIK Płacę Później. Działania promocyjne obejmują zintegrowane kanały komunikacji, w tym ekranowe reklamy w warszawskim metrze oraz kampanie w przestrzeni internetowej, co pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców w strategicznych punktach kontaktu.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, a za planowanie i zakup mediów agencja Spark Foundry.
- Szczegóły dotyczące promocji są dostępne na stronie: blik.com/blik-place-pozniej-promocje
Źródło: BLIK