logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blik wspiera inkluzywność na OFF Festival w Katowicach

  PR 29.07.2024, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

BLIK został tegorocznym partnerem OFF Festival Katowice. Między 2 a 4 sierpnia w trakcie festiwalu powstanie specjalna scena Open Stage BLIK, na której młodzi artyści będą prezentować swoją twórczość. Specjalny line up tej sceny przygotował Dyrektor Artystyczny festiwalu Artur Rojek. Specjalna scena to nie tylko muzyka, ale również inkluzywne działania skierowano do osób Głuchych. Koncerty na tej scenie będą tłumaczone na polski język migowy, a strefa zapewni ciekawe działania edukacyjne. Jest to kolejna inicjatywa marki, która ma na celu zwiększanie inkluzywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blik-wspiera-inkluzywnosc-na-off-festival-w-katowicach,405153,artykul.html

Marka zaangażowana społecznie

BLIK to metoda płatności dostępna dla wszystkich niezależnie od poziomu sprawności, zawodu czy wykształcenia. Marka nie tylko udostępnia szybki, wygodny i bezpieczny sposób rozliczeń, ale także angażuje się społecznie. Współpraca z OFF Festival Katowice to kolejna inicjatywa, która ma na celu zwiększenie dostępności dla wszystkich, również osób z niepełnosprawnościami. BLIK w ramach partnerstwa tworzy scenę Open Stage BLIK, na której w ciągu trzech dni wydarzenia pojawi się dziewięciu polskich artystów takich jak Pola Nuda, Pola Chabot i Adam Baran czy zespół UNMUTE, który współtworzą wyłącznie osoby Głuche. Scena będzie w pełni dostosowana do osób Głuchych, a występy zostaną przetłumaczone na polski język migowy. Umożliwi to wszystkim uczestnikom cieszyć się muzyką i w pełni doświadczać festiwalowej atmosfery.

BLIK to marka dostępna dla wszystkich. Całą firmą angażujemy się w różnorodne inicjatywy, mające na celu promowanie tych wartości. Nasz system jest uniwersalny oraz dla każdego, podobnie jak muzyka, która łączy ludzi. Dlatego też naturalnym dla nas krokiem było podjęcie współpracy z OFF Festival Katowice, podczas którego stworzymy Open Stage BLIK. Zwiększanie inkluzywności jest dla nas bardzo ważne, nie tylko w branży płatniczej, ale także w kontekście wydarzeń kulturalnych – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR w BLIKU. – Oprócz zapewnienia dostępności, chcemy również realnie wspierać społeczność głuchych i niedosłyszących. Dlatego podczas festiwalu uczestnicy będą mogli przekazać darowiznę za pośrednictwem wygodnego przelewu na telefon BLIK, która trafi bezpośrednio na konto Polskiego Związku Głuchych – dodaje.

Wsparcie Polskiego Związku Głuchych

W trakcie trwania festiwalu, uczestnicy będą mogli wyrazić aprobatę wobec wybranego artysty lub zespołu, wysyłając natychmiastowy przelew na telefon BLIK na specjalnie uruchomiony numer telefonu - 451 234 234. Cała zgromadzona kwota trafi do Polskiego Związku Głuchych. Celem zbierania funduszy jest zwiększanie dostępu do kultury dla Głuchych.

BLIK – marka dla wszystkich

Podczas festiwalu uczestnicy będą mogli nie tylko wziąć udział w koncertach na Open Stage BLIK, ale także skorzystać ze strefy BLIKA. Będą tam na nich czekać panele edukacyjne skupione na promowaniu Kultury Głuchych. W przerwach między koncertami każdy uczestnik festiwalu będzie mógł wziąć udział w krótkiej lekcji Polskiego Języka Migowego, zapoznać się z dokonaniami Kultury Głuchych przejść krótki kurs inkluzywności. Dla osób Głuchych będą przygotowane słuchawki wzmacniające dźwięk i wibracje, a dla osób słyszących - materiały edukacyjne w formie wideo.

Wydarzenia kulturalne oraz treści rozrywkowe bywają często niedostępne lub trudno dostępne dla osób z niepełnosprawnościami. BLIK angażuje się, aby zwiększać ich dostępność nie tylko poprzez partnerstwa z instytucjami czy OFF Festival Katowice, ale także tworząc kampanie marketingowe dostosowane do osób z niepełnosprawnościami.

Źródło: BLIK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify powołuje Radę Wydawców - News Accelerator Publisher Council
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła utworzenie News Accelerator Publisher Council, nowej inicjatywy mającej na celu pogłębienie zaangażowania i transparentności między DV a wiodącymi podmiotami informacyjnymi (koncernami mediowymi). Rada stanowi kolejny krok w ewolucji programu News Accelerator DV,...
Lokalne zakupy w kampanii edukacyjnej „Polski Talerz Przyszłości”
Kampania „Polski Talerz Przyszłości”, której inicjatorem i pomysłodawcą jest Instytutu Strategii Żywnościowych „Grunt” ma na celu edukację Polek i Polaków o potrzebie stworzenia zrównoważonego i bezpiecznego systemu żywnościowego w kraju. O tym, co i jak możemy naprawić, opowiadają w spocie kampanii: Marta Manowska – ambasadorka kampanii, oraz Damian Micyk –...
IKEA dla Firm otworzyła showroom w biurowcach .KTW
W katowickim kompleksie .KTW dostępna jest nowa przestrzeń stworzona z myślą o firmach – showroom IKEA prezentujący linię biznesową. To unikatowe miejsce, w którym najemcy i klienci mogą na żywo przetestować rozwiązania z oferty IKEA dla Firm, zaprojektowane z myślą o nowoczesnych modelach pracy i zmieniających się potrzebach organizacji. Jak wynika z danych...
Rysowanie na tablecie Huawei MatePad Pro 12.2
Huawei CBG Polska wprowadza na rynek najnowszą generację flagowych tabletów - HUAWEI MatePad Pro 12.2” 2025. Dzięki akcesoriom dołączonym w zestawie: klawiaturze, rysikowi i myszce bezprzewodowej, sprzęt ten zapewnia wręcz laptopową funkcjonalność. Matowy wyświetlacz Tandem OLED PaperMatte zapewnia precyzję pisania i rysowania niczym na papierze, a także umożliwia...
Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764