logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem

  PR 19.03.2019, przeczytano 949 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blikomania%3A-milion-na-nagrody-za-codzienne-platnosci-blikiem,381710,artykul.html

- BLIK stał się masowym systemem płatności - w ubiegłym roku nasi użytkownicy zapłacili nim ponad 91 milionów razy. Jest rozwiązaniem wszechstronnym, może być wykorzystywany w każdej sytuacji związanej z przekazywaniem pieniędzy – płaceniem za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, jest dostępny w blisko 20 tys. bankomatów oraz umożliwia błyskawiczne przekazywanie pieniędzy przelewem na numer telefonu – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

W ramach BLIKOMANII codziennie przyznawanych jest 47 nagród o wartości 100 zł oraz nagroda w wysokości 1000 zł – losowania odbywają się raz w tygodniu. Na koniec rozlosowana zostanie nagroda główna – 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i korzystać z BLIKA (płacić w internecie, wpłacać/wypłacać z bankomatu, przelewać na numer telefonu lub płacić w sklepie stacjonarnym).

Codziennie HAJ-SI-WO do wygrania

BLIKOMANIA promowana jest w telewizji (stacje ogólne i tematyczne), radiu, internecie – w tym mediach społecznościowych oraz w kinach. Wspierają ją również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Twarzą kampanii jest MC Silk – znany już z wcześniejszych odsłon komunikacji marki. Za kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Blue 449.

– Pomysł na kampanię promującą BLIKOMANIĘ to z jednej strony sentymentalne nawiązanie do czasów młodości naszej grupy docelowej, filmów kung-fu z Brucem Lee i kultowej Akademii Pana Kleksa – mówi Michał Tyburcy, Business Director Change Serviceplan, agencji która przygotowała kampanię BLIKOMANII. – Z drugiej strony idea w dowcipny sposób czerpie z dalekowschodnich mądrości: ZEN czy buddyzmu. Wedle tych zasad „TRENING CZYNI MISTRZA”, co łatwo pozwala nam zakomunikować codzienne korzystanie z BLIKA i w ten sposób zwiększanie swoich szans na wygraną w loterii BLIKOMANIA czyli zdobycia hajsiwa.

W 2018 roku Polacy zrealizowali aż 91 mln transakcji BLIKIEM, to blisko trzy razy więcej niż rok wcześniej i dwa razy więcej niż w pierwszych trzech latach funkcjonowania systemu. Wartość transakcji zrealizowanych w 2018 r. przekroczyła 12 mld złotych, dla porównania – w roku 2017 było to 4,5 mld zł. W całym roku odnotowano 66,2 mln transakcji w internecie, 14,6 mln wpłat i wypłat w bankomatach, 5,18 mln przelewów na numer telefonu oraz 5,04 mln transakcji w terminalach płatniczych.

Źródło: Polski Standard Płatności

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764