logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem

  PR 19.03.2019, przeczytano 952 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blikomania%3A-milion-na-nagrody-za-codzienne-platnosci-blikiem,381710,artykul.html

- BLIK stał się masowym systemem płatności - w ubiegłym roku nasi użytkownicy zapłacili nim ponad 91 milionów razy. Jest rozwiązaniem wszechstronnym, może być wykorzystywany w każdej sytuacji związanej z przekazywaniem pieniędzy – płaceniem za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, jest dostępny w blisko 20 tys. bankomatów oraz umożliwia błyskawiczne przekazywanie pieniędzy przelewem na numer telefonu – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

W ramach BLIKOMANII codziennie przyznawanych jest 47 nagród o wartości 100 zł oraz nagroda w wysokości 1000 zł – losowania odbywają się raz w tygodniu. Na koniec rozlosowana zostanie nagroda główna – 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i korzystać z BLIKA (płacić w internecie, wpłacać/wypłacać z bankomatu, przelewać na numer telefonu lub płacić w sklepie stacjonarnym).

Codziennie HAJ-SI-WO do wygrania

BLIKOMANIA promowana jest w telewizji (stacje ogólne i tematyczne), radiu, internecie – w tym mediach społecznościowych oraz w kinach. Wspierają ją również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Twarzą kampanii jest MC Silk – znany już z wcześniejszych odsłon komunikacji marki. Za kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Blue 449.

– Pomysł na kampanię promującą BLIKOMANIĘ to z jednej strony sentymentalne nawiązanie do czasów młodości naszej grupy docelowej, filmów kung-fu z Brucem Lee i kultowej Akademii Pana Kleksa – mówi Michał Tyburcy, Business Director Change Serviceplan, agencji która przygotowała kampanię BLIKOMANII. – Z drugiej strony idea w dowcipny sposób czerpie z dalekowschodnich mądrości: ZEN czy buddyzmu. Wedle tych zasad „TRENING CZYNI MISTRZA”, co łatwo pozwala nam zakomunikować codzienne korzystanie z BLIKA i w ten sposób zwiększanie swoich szans na wygraną w loterii BLIKOMANIA czyli zdobycia hajsiwa.

W 2018 roku Polacy zrealizowali aż 91 mln transakcji BLIKIEM, to blisko trzy razy więcej niż rok wcześniej i dwa razy więcej niż w pierwszych trzech latach funkcjonowania systemu. Wartość transakcji zrealizowanych w 2018 r. przekroczyła 12 mld złotych, dla porównania – w roku 2017 było to 4,5 mld zł. W całym roku odnotowano 66,2 mln transakcji w internecie, 14,6 mln wpłat i wypłat w bankomatach, 5,18 mln przelewów na numer telefonu oraz 5,04 mln transakcji w terminalach płatniczych.

Źródło: Polski Standard Płatności

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764