logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blix: gazetki z promocjami trafią do blisko 120 portali lokalnych

  PR 10.12.2024, przeczytano 662 razy
ilustracja

Grupa Blix, której czołowym produktem jest aplikacja BLIX – agregator e-gazetek promocyjnych nr 1 w Polsce, nawiązała strategiczną współpracę z nowoczesnym systemem CMS – siecportali.pl, który wspiera lokalnych wydawców. Razem z nim Grupa Blix rozszerzy dystrybucję cyfrowych gazetek swoich partnerów na ponad 118 lokalnych portali informacyjnych. Dzięki temu dostęp do najnowszych promocji i ofert handlowych będzie miało łącznie ponad 10 mln konsumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blix%3A-gazetki-z-promocjami-trafia-do-blisko-120-portali-lokalnych,406805,artykul.html

Grupa Blix rozpoczęła współpracę z siecportali.pl. Poprzez to zwiększy zasięg aktualnych ofert promocyjnych swoich klientów, docierając do kilku milionów nowych konsumentów w Polsce. Dzięki wdrożeniu dedykowanego widgetu, umożliwiającego wyświetlanie gazetek reklamowych bezpośrednio na stronach portali, miesięcznie ponad 7 milionów nowych użytkowników będzie miało łatwy dostęp do ofert handlowych.

Współpraca z siecią portali lokalnych jest częścią naszej strategii szerokiej dystrybucji gazetek promocyjnych do konsumentów – wyjaśnia dr Krzysztof Łuczak, wiceprezes Grupy Blix, odpowiedzialny za rozwój współpracy retail. – Wraz z malejącą rolą papierowych gazetek i rosnącym zainteresowaniem wersjami elektronicznymi, stworzyliśmy model, który umożliwia sieciom handlowym bezpośrednie dotarcie do klientów. Dzięki tej współpracy gazetki promocyjne będą trafiać przed oczy ponad 10 milionów konsumentów miesięcznie, w sposób wygodny i łatwo dostępny.

Miesięczny zasięg ofert promocyjnych klientów Blix, który będzie wynosił ponad 10 milionów użytkowników, przewyższy wynik najpopularniejszych aplikacji zakupowych, co podkreśla, do jak szerokiego grona konsumentów będą teraz trafiały oferty. Grupa Blix w ten sposób umacnia swoją pozycję lidera, oferując detalistom i sieciom handlowym narzędzie do skutecznego i jakościowego docierania do klientów w różnych regionach Polski.

W ramach projektu partnerzy stworzyli dedykowane rozwiązanie – innowacyjny system pozwalający na łatwe implementowanie widgetu gazetek partnerów Blix w lokalnych portalach informacyjnych. System ten zintegrowany z API Grupy Blix umożliwia portalom wyświetlanie aktualnych ofert handlowych bez potrzeby dodatkowej konfiguracji, co zwiększa atrakcyjność i zaangażowanie użytkowników na stronach lokalnych portali.

Łukasz Tomczyk, współzałożyciel i Dyrektor działu IT w siecportali.pl, podkreśla znaczenie tej współpracy. – Zdecydowaliśmy się na to, gdyż postrzegamy Grupę Blix jako wiarygodnego i wyspecjalizowanego lidera w swojej branży. Przygotowanie dedykowanego rozwiązania dla naszych wydawców we współpracy z Blix-em było dla nas bardzo inspirującym i rozwijającym doświadczeniem. Dzięki temu projektowi możemy dostarczać użytkownikom wartościowy content, którego potrzebują na lokalnym portalu, a wydawcy cieszą się z coraz większej liczby osób odwiedzających serwisy – zaznacza Tomczyk.

Trend odchodzenia od papierowych gazetek na rzecz wersji cyfrowych rośnie z każdym rokiem. Dzięki ww. współpracy, konsumenci mogą teraz łatwo sprawdzić promocje w swoim regionie, jednocześnie korzystając z lokalnych informacji, które są dla nich ważne.

We wrześniu 2024 roku sieć portali regionalnych odwiedziło ponad 7 milionów użytkowników, generując 58 milionów sesji. Dodanie gazetek promocyjnych do lokalnych portali to krok w kierunku jeszcze większego zaangażowania konsumentów i ułatwienia im codziennych zakupów. Teraz gazetki promocyjne dostępne są nie tylko w aplikacji Blix, ale również na portalach regionalnych. To oznacza, że kilka milionów nowych użytkowników w Polsce zyska wygodny dostęp do aktualnych ofert handlowych w swoim regionie – w dowolnym czasie i miejscu.

Dzięki tej współpracy Grupa Blix wzmacnia swoją pozycję lidera, oferując sieciom handlowym skuteczne narzędzie do szerszego dotarcia do klientów, a siecportali.pl daje swoim użytkownikom łatwy dostęp do najnowszych promocji.

Źródło: Grupa Blix

Dodatkowe informacje:

Grupa BLIX (dawniej Qpony.pl) powstała w 2012 roku, wprowadzając pierwszą w Polsce aplikację skupiającą oferty promocyjne i kody zniżkowe do sieci sklepów i restauracji. W krótkim czasie zdobyła sympatię Polaków i stała się najpopularniejszą aplikacją kuponowo-rabatową w kraju.

W 2016 roku spółka rozszerzyła portfolio o najpopularniejszą aplikację agregującą gazetki promocyjne – BLIX. Dzięki skrupulatnemu rozwojowi aplikacji jest ona agregatorem gazetek numer jeden w Polsce i największą listą zakupów. Rocznie przyciąga ponad 4,5 miliona shopperów.

W 2018 roku Grupa wzbogaciła się o aplikację Zdrowe Zakupy — inteligentny skaner produktów. 

Obecnie Grupa BLIX posiada trzy popularne aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX,  Zdrowe Zakupy i Qpony, które łącznie mając ponad 10 mln użytkowników. Każda z nich jest liderem w swojej kategorii, bez którego wielu shopperów nie wyobraża sobie codziennych zakupów. Grupa posiada również aplikacje BLIX Romania oraz BLIX Ukraine.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
Multiply Media Group: grupa medialną z siedzibą w ZEA
Multiply Group, spółka holdingowa z siedzibą w Abu Zabi, uruchomiła dzisiaj Multiply Media Group (MMG), która łączy trzy wiodące na rynku firmy z branży reklamy zewnętrznej (OOH) w ramach swojego portfolio, tworząc nową potęgę medialną z siedzibą w ZEA. Połączenie BackLite Media, Viola Media i Media 247 pod banderą Multiply Media Group stanowi znaczący krok,...
IAB Polska prezentuje Raport Social Media 2025
Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764