Konkurs na Blog Firmowy Roku jest organizowany od siedmiu lat. To najbardziej prestiżowa impreza blogerska dedykowana firmom. Tym razem czarnym koniem wyścigu była drukarnia internetowa Viperprint - blog istniejący od niespełna roku. Objaśniamy, w czym tkwi tajemnica ich sukcesu.
Blog reklamaidruk.blogspot.com został laureatem w dwóch kategoriach: Blog Młody oraz Blog Dużej Firmy. W tej drugiej stanął w szranki m.in. z takimi olbrzymami jak Orange. W ogólnej klasyfikacji, która obejmowała również blogi istniejące ponad cztery lata, znalazł się w pierwszej dziesiątce, zostawiając daleko w tyle blogi konkurencyjnych firm branży poligraficznej.
W ViperPrint zależy nam na tym, żeby zamawiający dostał dokładnie to, co zaplanował - mówi Edwin Gawron, grafik w drukarni i autor bloga. Tymczasem zdarza się, że Klienci zapominają o istotnych elementach projektu, np. o spadach czy odpowiednim nafarbieniu, a od tego w ogromnej mierze zależy jakość wydruku. Mamy sztab grafików, który zajmuje się tylko i wyłącznie akceptacją plików do druku. Poprzez bloga chcieliśmy podzielić się naszym doświadczeniem.
Staramy się przekazywać tylko potrzebne treści - dodaje Urszula Augustyniak, autorka i specjalista d.s. marketingu w ViperPrint. Coś, co warto poczytać. Nasze hasło przewodnie brzmi “Twoja drukarnia internetowa”, a to zobowiązuje. Zależy nam nie tyle na prezentacji produktów, co na partnerskiej współpracy z naszymi Klientami.
Dodajmy do tego regularność wpisów, zaangażowanie fanów i współdziałanie wszystkich kanałów social media. Gotowa recepta na powodzenie, nawet w tak niełatwym temacie, jakim jest druk ulotek, wizytówek czy plakatów. Jak zareklamować drukarnię internetową? Właśnie tak.
Źródło: Viperprint