logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy

  PR 19.04.2024, przeczytano 259 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blog-hochland-polska-%E2%80%93-wywiady-na-30-lecie-firmy,403913,artykul.html

Hochland Polska obchodzi w tym roku wyjątkowy jubileusz 30-lecia na polskim rynku. Z tej okazji zespół Employer Branding w składzie Miłosz Dudziak, Natalia Pawlaczyk i Anna Grzelka, przy współpracy agencji kreatywnej Uszka w Barszczu, przygotował cykl wpisów na bloga. Pracownicy w formie wywiadu odpowiadają w nich na najbardziej nurtujące pytania – począwszy od tego, jak przebiega droga od skupu mleka, przez procesy produkcyjne i obszary wspierające, do momentu gdy ser trafia na talerze konsumentów. W rolę moderatora wywiadów wciela się fikcyjna postać Kremusia, który jest inspirowany jednym z pierwszych produktów firmy, czyli kremowych trójkącików Hochland.

W strategii działań Employer Brandingowych za cel postawiliśmy sobie autentyczność, a blog to idealne miejsce, aby dzielić się naszymi doświadczeniami, osiągnieciami, jak również historiami i pasjami naszych Pracowników. Wierzymy, że takie działania pozwolą wzmocnić wizerunek Hochland jako pysznego miejsca pracy. Chcemy, aby osoby zainteresowane pracą w naszej firmie, mogły nas poznać nie tylko od strony oferty pracy, ale również od strony wartości, jakimi się kierujemy, przez autentyczny i szczery przekaz wpisów – mówi Miłosz Dudziak, Lider do spraw Rozwoju Ludzi i Organizacji w Hochland Polska.

Wpisy na blogu będą pojawiać się cyklicznie – pierwszy zawitał na www.tujestpysznie.pl/blog 15 kwietnia.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764