logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blog w 5 trendach: Digital One dla marki Kamis

  PR 25.04.2013, przeczytano 1387 razy
ilustracjastrzałka

Digital One pozyskała nowego klienta – jest nim McCormick Polska. Agencja przygotowała projekt kulinarny dla marki Kamis należącej do portfolio tego marketera, który potrwa do połowy lipca. W ramach projektu powstanie książka kucharska, grupująca najlepsze przepisy kulinarne z polskiej blogosfery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blog-w-5-trendach%3A-digital-one-dla-marki-kamis,18558,artykul.html

Projekt związany jest m.in. z zaangażowaniem marki Kamis w konferencję kulinarną Food Blogger Fest, która odbyła się w lutym 2013 roku, a poświęcona była m.in. inspiracjom kulinarnym, tajnikom pisania o jedzeniu, tematyce promocji i marketingu blogów kulinarnych, a także funkcjonowaniu w serwisach społecznościowych. Organizatorami konferencji są McCornick Polska i Agora.

Celem projektu „Blog w 5 trendach” jest budowanie wizerunku marki Kamis wśród blogerów kulinarnych oraz wśród internautów zainteresowanych tematyką kulinarną.

- Chcemy rozwijać społeczność skupioną wokół marki Kamis w Internecie, szczególnie w portalu Facebook, ale też prowadzić aktywny dialog z blogerami i budować z nimi długofalowe relacje. Zależy nam także na tym, by zachęcić fanów naszej marki do eksperymentowania w kuchni - mówi Magdalena Bartoszewicz, PR Manager marki Kamis w McCormick Polska SA.

Celem jest także „odmłodzenie” społeczności marki Kamis, koncepcja akcji przewiduje wzrost liczby fanów marki przede wszystkim w grupie wiekowej 18-24 lat.

Osią akcji jest konkurs dla blogerów kulinarnych „Blog w 5 trendach”. W konkursie zostanie wybranych ok. 50 najlepszych przepisów inspirowanych „trendami w smakach, 2013” z których zostanie stworzona książka kucharska, zbierająca najlepsze przepisy polskich blogerów kulinarnych

Konkurs potrwa do 8 lipca i składa się z 5 etapów. W każdym z nich zadanie dotyczy innego trendu w smaku na rok 2013. Oprócz umieszczenia przepisów w książce kucharskiej, przewidziane są atrakcyjne nagrody w postaci koszy z przyprawami marki Kamis, oraz publikacja w magazynie „Palce Lizać” (wtorkowym dodatku kulinarnym do „Gazety Wyborczej”).

W skład jury konkursu wchodzą przedstawiciele McCormick SA i agencji Digital One oraz Martyna Szydłowska, redaktor Ugotuj.to i zwyciężczyni programu „MasterChef” - Barbara Ritz.

Konkurs: https://www.facebook.com/KamisZycieZeSmakiem/app_276515842479727

Źródło: Digital One

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764