Digital One pozyskała nowego klienta – jest nim McCormick Polska. Agencja przygotowała projekt kulinarny dla marki Kamis należącej do portfolio tego marketera, który potrwa do połowy lipca. W ramach projektu powstanie książka kucharska, grupująca najlepsze przepisy kulinarne z polskiej blogosfery.
Projekt związany jest m.in. z zaangażowaniem marki Kamis w konferencję kulinarną Food Blogger Fest, która odbyła się w lutym 2013 roku, a poświęcona była m.in. inspiracjom kulinarnym, tajnikom pisania o jedzeniu, tematyce promocji i marketingu blogów kulinarnych, a także funkcjonowaniu w serwisach społecznościowych. Organizatorami konferencji są McCornick Polska i Agora.
Celem projektu „Blog w 5 trendach” jest budowanie wizerunku marki Kamis wśród blogerów kulinarnych oraz wśród internautów zainteresowanych tematyką kulinarną.
- Chcemy rozwijać społeczność skupioną wokół marki Kamis w Internecie, szczególnie w portalu Facebook, ale też prowadzić aktywny dialog z blogerami i budować z nimi długofalowe relacje. Zależy nam także na tym, by zachęcić fanów naszej marki do eksperymentowania w kuchni - mówi Magdalena Bartoszewicz, PR Manager marki Kamis w McCormick Polska SA.
Celem jest także „odmłodzenie” społeczności marki Kamis, koncepcja akcji przewiduje wzrost liczby fanów marki przede wszystkim w grupie wiekowej 18-24 lat.
Osią akcji jest konkurs dla blogerów kulinarnych „Blog w 5 trendach”. W konkursie zostanie wybranych ok. 50 najlepszych przepisów inspirowanych „trendami w smakach, 2013” z których zostanie stworzona książka kucharska, zbierająca najlepsze przepisy polskich blogerów kulinarnych
Konkurs potrwa do 8 lipca i składa się z 5 etapów. W każdym z nich zadanie dotyczy innego trendu w smaku na rok 2013. Oprócz umieszczenia przepisów w książce kucharskiej, przewidziane są atrakcyjne nagrody w postaci koszy z przyprawami marki Kamis, oraz publikacja w magazynie „Palce Lizać” (wtorkowym dodatku kulinarnym do „Gazety Wyborczej”).
W skład jury konkursu wchodzą przedstawiciele McCormick SA i agencji Digital One oraz Martyna Szydłowska, redaktor Ugotuj.to i zwyciężczyni programu „MasterChef” - Barbara Ritz.
Konkurs: https://www.facebook.com/KamisZycieZeSmakiem/app_276515842479727
Źródło: Digital One