logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blogerzy „Busem przez Świat” w wiosennej odsłonie Katalogu Nagród BP

  PR 23.04.2019, przeczytano 151 razy
ilustracjastrzałka

„Daj sobie powód do radości” – to hasło przewodnie najnowszej edycji Katalogu Nagród BP.  Za jego koncepcję kreatywną, oprawę i kreacje graficzne oraz promocję odpowiada agencja reklamowa PA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blogerzy-_busem-przez-swiat_-w-wiosennej-odslonie-katalogu-nagrod-bp,382194,artykul.html

Popularny program lojalnościowy PAYBACK jest ściśle związany z marką BP, która w kwietniu br. zaprezentowała wiosenną odsłonę Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019. Inspirowany jest on motywem slow life, a także niezwykle popularnym trendem zero waste, dlatego też w najnowszej edycji nie zabraknie artykułów wielokrotnego użytku, które będą stanowić alternatywę dla wszystkich zainteresowanych minimalizmem i ekologicznym stylem życia. Koncepcja kreatywna Katalogu Nagród BP, oprawa i kreacje graficzne zostały przygotowane i zaprojektowane przez PA. Agencja zadbała także o działania promocyjne. Obejmowały one m.in. zaangażowanie właścicieli bloga “Busem Przez Świat”, których autorskie zdjęcie, utrzymane w alpejskiej scenerii, trafiło na okładkę katalogu. Karol i Ola Lewandowscy zachęcają klientów stacji BP do wymiany punktów na atrakcyjne nagrody, a  także do podróżowania i realizacji swoich marzeń. Wszyscy użytkownicy programu lojalnościowego PAYBACK mogą odebrać swoje nagrody na ponad 540 stacjach BP, a także zamówić bezpośrednio pod wskazany adres.

Dodatkowym atutem Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019 jest także jego dostępność w wersji online. To wielkie ułatwienie dla osób, które żyją w ciągłym biegu i nie mają czasu na zapoznanie się z atrakcyjnymi promocjami i rabatami oferowanymi w ramach katalogu BP. Za opracowanie koncepcji kreatywnej serwisu internetowego bpkatalog.pl odpowiada PA. Agencja zadbała zarówno o praktyczny układ stron, funkcjonalny system nawigacji, a także projekty graficzne oraz typografię.

Źródło: PA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą zaprojektować i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764