logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blogerzy odkrywają Polskę w kampanii Nawigacji Orange

  PR 06.05.2016, przeczytano 1209 razy
ilustracjastrzałka

W ramach akcji #PoDrodzeZOrange, której celem jest promocja Nawigacji Orange, operator rozpoczął współpracę z Olą Ślusarczyk i Karolem Lewandowskim, znanymi blogerami podróżniczymi, którzy przemierzają świat charakterystycznym, kolorowym busem, tworząc przy tym żywą społeczność fanów. Swoje wyprawy opisują głównie na blogu www.busemprzezswiat.pl, a dodatkowe materiały prezentują m.in. na kanale YouTube. Pomysłodawcą projektu jest VML Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blogerzy-odkrywaja-polske-w-kampanii-nawigacji-orange-,28451,artykul.html

Z początkiem maja blogerzy wyruszyli w podróż po tajemniczych i nieznanych szerzej miejscach w Polsce. W jej ramach zwiedzą 5 wyjątkowo atrakcyjnych miejsc, do których trafią dzięki unikalnej właściwości Nawigacji Orange, jaką jest lista miejsc wartych odwiedzenia. O każdym z nich, bazując na swojej wiedzy i umiejętnościach, przygotują – w formie przewodników – wpisy na bloga i wideorelację na YouTube, a podróż relacjonują na bieżąco w serwisie Instagram i na Snapchacie. Materiały przygotowywane przez blogerów będą dodatkowo wykorzystywane do komunikacji w kanałach własnych Orange.

Akcji #PoDrodzeZOrange towarzyszy konkurs dla fanów, którzy na fanpage’u mogą odgadywać, jaką lokalizację „Busem przez Świat” odwiedzą w następnej kolejności. Na zwycięzców czekają kamery GoPro.

Blogerzy odwiedzili już pierwszą lokalizację. W pierwszym odcinku podróży po Polsce udali się do podziemnego miasta na Dolnym Śląsku, które kryje jedną z największych tajemnic III Rzeszy.

Po stronie agencji VML Poland przy kampanii pracowali: Michał Oleksów (Art Director), Łukasz Ciuchnicki (Copywriter), Wojciech Feliś (Account Director), Anna Kwiatkowska (Senior Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Tomasz Sulewski (Kierownik ds. projektów korporacyjnych) i Maciej Wróblewski (Specjalista ds. Social Media).

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764