logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blogi – bezcenne źródło wiedzy, czy informacyjny śmietnik?

  PR 03.09.2007, przeczytano 950 razy

W ciągu kilku ostatnich lat blogi zyskały miliony użytkowników. Dlaczego tak się stało? Ponieważ blogi stanowią praktycznie nieograniczone źródło informacji. W XXI wieku obieg informacji nabrał niespotykanego wcześniej tempa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blogi--bezcenne-zrodlo-wiedzy%2C-czy-informacyjny-smietnik,6045,artykul.html

Ludzie nie ufają już bezgranicznie gazetom czy telewizji, a źródła obiektywnej wiedzy szukają w Internecie. Wierzą bowiem, że prawdziwe informacje jest w stanie dostarczyć im tylko osoba której nie ogranicza wydawca i kapitał za nim stojący.

Są jednak również i zagrożenia. Brak wydawcy, może oznaczać brak odpowiedzialności za umieszczane treści. Z punktu widzenia firm stanowi to spory problem. Ponieważ blogi poruszają tematy niewygodne, a ludzie sugerują się tym co na nich przeczytają. Każdy kij ma jednak dwa końce. Wielkie koncerny już dziś stosują blogi jako tani i skuteczny sposób reklamowania swoich produktów. Codziennością na blogach jest kryptoreklama, czy opłacanie blogerów w zamian za pozytywne wpisy. Dlatego ważna jest kontrola tego co się na blogach dzieje, aby móc skutecznie kreować wizerunek firmy i opinie na temat jej produktów.

Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów widząc potęgę źródła informacji jakim są blogi poszerzyła swoją ofertę wdrażając kompleksowy Monitoring blogów.
„...Monitorowanie Internetu, które opiera się na analizie treści zawartej na: portalach informacyjnych, wortalach, serwisach tematycznych, serwisach społecznościowych oraz grupach i forach dyskusyjnych, to już za mało- mówi Adam Ścibior Kierownik Monitoringu Internetu w PRESS-SERVICE. Internet cały czas się rozwija. Coraz częściej najświeższe informacje pojawiają się na blogach. Szczególną rolę w tym obszarze pełnią blogi eksperckie. Ich twórcy są rzeczywistymi pasjonatami, którzy często jako pierwsi dostarczają na rynek bardzo ciekawe informacje. Dlatego, by w pełni zaspokoić oczekiwania naszych klientów poszerzyliśmy zakres świadczonych usług właśnie o monitoring blogów. Codziennie przeglądamy ich ponad 3,5 miliona poszukując nowych, interesujących treści....”

PRESS-SERVICE posiada autorski system do monitoringu Internetu. Miesięcznie dostarcza swoim klientom ponad 35 tys. informacji z tego medium. Znajduje je przeszukując codziennie 1,5 miliona stron Internetowych. Teraz dołączą do nich również blogi. To w zasadzie tylko część całej oferty, bowiem firma jako jedyna w kraju przegląda ponad 900 tytułów prasowych oraz monitoruje stacje radiowe i telewizyjne. Uzupełnieniem krajowej oferty jest kompleksowy monitoring mediów za granicą, na każdym kontynencie.

Źródło: PRESS-SRERVICE Monitoring Mediów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Niestety blogi to w większości śmietniki. Tych wartościowych jest niewiele w przytłaczającej masie treści tego rodzaju. Wynika to z faktu że blogi zakładają zwykle sfrustrowane nastolatki. Istnieje jednak kilka ciekawych blogów pisanych przez wybitne umysły.

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764