logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blokady reklam pop-up zablokowane?

   09.05.2004, przeczytano 3852 razy

Niemiecka firma Falk eSolutions opracowała aplikację, która umożliwi internetowym reklamodawcom unieszkodliwienie programów blokujących wyświetlanie pop-upów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blokady-reklam-pop-up-zablokowane,2198,artykul.html

Blokowanie reklam przez Internautów jest ostatnio dla serwisów internetowych coraz poważniejszym problemem. Szacuje się, że blokowanych jest do 50% reklam pojawiających się nad lub pod stroną WWW. Szczególne obawy niesie ze sobą zbliżająca się premiera kolejnej poprawki „Service Pack” Microsoftu, która wyposaży Internet Explorera w domyślnie włączone narzędzia blokujące reklamy. Nic więc dziwnego, że branża reklamowa intensywnie pracuje nad sposobami przechytrzenia Internautów.

Program Falk eSolutions omija blokady konwertując pop-upy do postaci innych reklam. Narzędzie wejdzie w skład pakietu AdSolution FX, który służy do zarządzania reklamami rich media. Z jego pomocą pop-upy i pop-downy będzie można zastąpić innymi formatami reklam, np. transparentnym banerem który pojawia się nad stroną. Taka konwersja jest sposobem oszukania mechanizmów blokujących, skonfigurowanych wyłącznie na filtrowanie klasycznych reklam pop-up. W ten sposób reklamodawcy będą mogli dotrzeć nawet do tych Internautów, którzy świadomie bronią się przed nachalnymi przekazami marketingowymi. Przynajmniej do czasu, aż powstaną blokady blokujące blokady blokad...

Źródło informacji: The Inquirer

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

a konwertujcie sobie :) Mozilla blokuje wyswietlanie dodatkowych okienek i tyle, zobaczymy jak sobie poradzi z tym nowym badziewiem :-). Od dawna unikam Internet explorera - dziadostwo. Pozdrowienia

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764