logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bloomberg nagradza za CSR

  PR 30.09.2016, przeczytano 421 razy
ilustracjastrzałka

AM Art-Media Agencja PR  została wyróżniona przez magazyn Bloomberg Businessweek prestiżową nagrodą Business Premium 2016 za kompleksową obsługę PR projektów z zakresu CSR (Społecznej Odpowiedzialności Biznesu).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bloomberg-nagradza-za-csr,30104,artykul.html

AM Art-Media Agencja PR została nagrodzona za obsługę PR projektów z zakresu CSR, w szczególności za wypromowanie kampanii społecznej „Bohaterowie proszą Cię o pomoc”  zorganizowanej przez Fundację Dorastaj z Nami. Akcja miała  na celu pomoc dzieciom, których rodzice zginęli w trakcie pełnienia służby publicznej dla Polski. Drugą z obsługiwanych przez agencję akcji społecznych był konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Nagroda ta jest odpowiedzią na społeczny problem, jakim jest odchodzenie od zwyczaju czytania. Marka konkursu została wprowadzona do świadomości szerokiego grona odbiorców. Dzięki zaangażowaniu agencji z ideą projektu miało okazję zetknąć się ponad 20 mln Polaków, a w mediach ukazało się ok. 1000 publikacji na temat konkursu.

- To dla nas zaszczyt współpracować przy tak zaangażowanych i potrzebnych projektach, daje to nam zwyczajną, ludzką satysfakcję, świadomość, że robimy coś pożytecznego. Nasza agencja od początku swojego istnienia angażuje się w realizację projektów społecznych, szczególnie edukacyjnych i historycznych takich jak np. konkurs literacki „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” czy akcja Caritasu i wydawców edukacyjnych „Tornister pełen uśmiechów”
– mówi Ignacy Krasicki prezes zarządu AM Art-Media Agencja PR.

AM Art-Media Agencja PR  powstała w 1998 roku. W portfolio agencji są polskie i zagraniczne firmy, instytucje publiczne, instytuty medyczne i jednostki kultury. Trzy lata temu Art-Media została wyróżniona Medalem XX-lecia Godła „Teraz Polska” za zaangażowanie w rozwój Polskiego Programu Promocyjnego.

Bloomberg Businessweek Polska nagradza firmy, które oferują usługi dla biznesu, pomagają przedsiębiorcom w ich działalności, a także mają wpływ na rozwój gospodarczy. Laureatów docenia się za jakość usług, dostosowanych do potrzeb rynkowych, nowoczesność, efektywność, wychodzenie naprzeciw zainteresowaniom klientów. Nadanie tytułów odbywa się podczas uroczystej gali. W tym roku miała miejsce trzecia edycja konkursu, podczas której nagrodzono takie firmy jak np.: Siemens, Deutsche Bank, Arcus, WSiP, Europejski Fundusz Leasingowy, Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, LZMO.

Źródło: AM Art-Media

www.art-media.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764