logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo

  PR 16.06.2021, przeczytano 2632 razy
ilustracja

Karol ‘Blowek’ Gązwa zmienia po latach agencję, a jego nowym domem będzie Fantasyexpo. Blowek, to jeden z największych polskich YouTuberów, a dzięki internetowej sławie niejednokrotnie pojawiał się również w mediach masowego przekazu. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi projektami Blowka, a także wesprze w jego dalszym rozwoju komercyjnym i biznesowym. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Patryk Wolski Management.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blowek-dolacza-do-agencji-fantasyexpo,391918,artykul.html

Karol ‘Blowek’ Gązwa - autor książki „Zostań YouTuberem”, jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce, autor największego w Polsce, pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube - ponad 4,7 mln. Twórca 1436 filmów wideo, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Na Instagramie obserwowany przez 1,7 miliona osób. Swoją przygodę z internetową twórczością rozpoczął w 2009 roku, będąc jeszcze w szkole podstawowej. W 2011 roku założył kanał ‘Blowek’, i przez 10 lat jako pierwszy w Polsce zgromadził na swoim kanale ponad 4 miliony subskrybentów! Jeszcze w 2014 roku trafił na listę 20 najbardziej wpływowych nastolatków przygotowaną przez Gazetę Wyborczą. Po latach nagrywania i wyświetleniach liczonych w setkach milionów, wprowadził w świat YouTube samego Cezarego Pazurę.

Blowek tworzy zarówno treści gamingowe, vlogi, challenge a także  podejmuje w swoich odcinkach ciekawych gości.  W zeszłym roku, przy zachowaniu szczególnych środków bezpieczeństwa, udało mu się spełnić małe marzenie i przeprowadził wywiad z Dawidem Podsiadło w ramach wspólnej fascynacji światem gwiezdnych wojen.

Po 6 latach Karol Gązwa zmienia sieć partnerską i podejmuje współpracę z agencją Fantasyexpo, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie nowymi projektami oraz wesprze go w dalszym rozwoju biznesowym. Kooperacja ma na celu wzmocnienie obecności w branży marketingowej. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Wolski Management.

Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo: To dla nas wielka duma, móc współpracować z najlepszymi i największymi. Staramy się działać na zasadzie butikowej i od lat reprezentujemy wyjadaczy Twitcha i świata gamingu, którzy swoją merytoryką mogą wspierać marki. Rośniemy w esporcie i komunikacji, a współpraca z takimi gwiazdami jak Izak, Pasha, Dis czy Ewron nauczyła nas jak zapewniać gwiazdom dom. Nie przeszkodziło to nam jednak współpracować z 450 twórcami z Europy (w tym 158 z Polski) i Stanów Zjednoczonych w roku ubiegłym. Przygoda jaką zaczynamy z Blowkiem ma odświeżyć biznesowo i komercyjnie jego sylwetkę. Postaramy się dać z siebie wszystko, co mamy najlepsze, równocześnie korzystając ze wsparcia Patryka Wolskiego, który wspólnie z naszym działem komunikacji PR będą dbali o jego wizerunek.  

Karol ‘Blowek’ Gązwa: Cieszę się, że mogę dołączyć do  Fantasyexpo. Dla mnie to zespół profesjonalistów w każdej dziedzinie. Z entuzjazmem patrzę w przyszłość. Myślę, że będzie nam się dobrze współpracowało, a efekty będzie można zobaczyć już niebawem.

Patryk Wolski: Fantasyexpo to agencja, która wspiera inicjatywy swoich podopiecznych z wielką starannością i szacunkiem dla ich twórczości. Obserwując ich działania z innymi talentami wiem, że Karol będzie w dobrych rękach. Liczę, że dzięki tej zmianie zyskamy nowe możliwości rozwoju, dzięki którym razem zrealizujemy zamierzone cele na ten i przyszły rok.

Źródło: Fantasyexpo sp. z o.o.

www.fantasyexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764