logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blue City znów jest Funtastic

  PR 15.06.2020, przeczytano 394 razy
ilustracjastrzałka

Blue City kontynuuje kampanię promującą unikatowe sklepy i usługi, restauracje oraz miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blue-city-znow-jest-funtastic,387412,artykul.html

Po okresie zamrożenia Blue City pracuje pełną parą. Otwarte są sklepy, usługi, kawiarnie i restauracje. Wreszcie można odwiedzać miejsca rozrywki. Informuje o tym najnowsza kampania komunikacyjna Blue City.

Hasło kampanii Funtastic Blue City jest kontynuacją komunikacji sprzed pandemii. Blue City charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej „funtastycznymi” atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych „funtastycznych” zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie centrum. W Blue City bowiem znajduje się jedyny w Warszawie sklep EUROSPAR, jedyny w Polsce sklep IKEA w nowym formacie, jedyny park rozrywki TEPfactor, największy klub fitness FIT/One, najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios i wiele innych ciekawych miejsc. Występujące w kampanii postacie są radosne, cieszą się, że znów mogą odwiedzać swoje ulubione miejsca w Blue City.

Akcja informacyjna autorstwa Communication Unlimited obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty, komunikację PR oraz w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764