logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blue City znów jest Funtastic

  PR 15.06.2020, przeczytano 731 razy
ilustracjastrzałka

Blue City kontynuuje kampanię promującą unikatowe sklepy i usługi, restauracje oraz miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blue-city-znow-jest-funtastic,387412,artykul.html

Po okresie zamrożenia Blue City pracuje pełną parą. Otwarte są sklepy, usługi, kawiarnie i restauracje. Wreszcie można odwiedzać miejsca rozrywki. Informuje o tym najnowsza kampania komunikacyjna Blue City.

Hasło kampanii Funtastic Blue City jest kontynuacją komunikacji sprzed pandemii. Blue City charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej „funtastycznymi” atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych „funtastycznych” zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie centrum. W Blue City bowiem znajduje się jedyny w Warszawie sklep EUROSPAR, jedyny w Polsce sklep IKEA w nowym formacie, jedyny park rozrywki TEPfactor, największy klub fitness FIT/One, najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios i wiele innych ciekawych miejsc. Występujące w kampanii postacie są radosne, cieszą się, że znów mogą odwiedzać swoje ulubione miejsca w Blue City.

Akcja informacyjna autorstwa Communication Unlimited obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty, komunikację PR oraz w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 roku.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764