logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?

  PR 18.05.2021, przeczytano 301 razy
ilustracja

Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/blueffect-2021.-era-post-cookie.-przepis-na-lepszy-swiat-czy-cyfrowy-armagedon,391514,artykul.html

Tegorocznym tematem Blueffect są zmiany w polityce cookies - jeden z najgorętszych i najważniejszych tematów branży marketingu internetowego tego roku. Blokowanie 3rd party cookies przez Google i Apple spowoduje w niektórych obszarach nawet radykalne ograniczenie możliwości realizacji kampanii reklamowych.

Co te zmiany oznaczają dla reklamodawców? Jak zapewnić sobie konkurencyjność w erze post (third party) cookies? Skąd czerpać dane o użytkownikach? Jak je pozyskiwać?

Na te pytania podczas X. edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci oraz praktycy, przedstawiciele największych polskich marek. W debacie, którą poprowadzi Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director Bluerank udział wezmą: Michał Blak, CEO Edrone oraz Artur Malinowski, Digital Marketing Director Grupy Empik.

Organizatorem wydarzenia jest Bluerank oraz Full Stack Experts. Wydarzenie odbywa się pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej. Otrzymało także akredytację DIMAQ IAB. Patronami medialnymi są: NowyMarketing i OOH magazine.

W Agendzie konferencji:

  • Maciej Gałecki - Wstęp
  • Zbigniew Nowicki - Wprowadzenie: Era post cookie - Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
  • Magdalena Euejda - Era post third-party cookies jako katalizator pozytywnych zmian. Nastawienie na rozwój vs nastawienie na relacje
  • Debata - Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? - debata z udziałem: Michał Blak, CEO Edrone oraz Artur Malinowski, Digital Marketing Division Director Empik S.A.
  • Aleksandra Lisiecka-Lenart - Liczby w kontekście - analityka Customer Journey
  • Maciej Janik - Retargeting bez ciastek. Kampanie na niestandardowych grupach odbiorców
  • Marta Kusowska - Redefinicja podejścia do zaawansowanych narzędzi digital marketingowych
  • Karol Tarka - Google Analytics 4 i jego funkcjonalności, które są odpowiedzią na świat bez cookies
  • Joanna Blewąska - Warsztaty - Koniec z kupowaniem ciasteczek… Wypracuj w procesie Design Sprint rozwiązania, dzięki którym szybko i skutecznie rozbudujesz swoją bazę 1st party cookies

Pełna agenda konferencji oraz informacja o prelegentach znajdują się TUTAJ.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread
Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.
Wyniki badania opinii publicznej przeprowadzone w ramach kampanii „Trzeźwo myślę”
Carlsberg Polska w ramach programu „Trzeźwo myślę”, promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, przeprowadził badanie opinii publicznej1. Sprawdził wiedzę i zachowania Polaków związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu oraz postrzeganie spożywania alkoholu przez grupy osób, które powinny z niego zrezygnować: kierowcy, kobiety w...
Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Kotlin pragnie zmieniać jedzenie na lepsze – zarówno to dedykowane starszym, jak i młodszym konsumentom. Z myślą o tej drugiej grupie odbiorców, marka wprowadziła do swojego portfolio pierwszy produkt dla dzieci, z dostosowaną do ich potrzeb recepturą i składem bogatym w witaminy wspomagające odporność. Z takim dodatkiem nawet niejadek chętniej zje swoją...
Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764