logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluejet inwestuje dla swoich klientów

  PR 30.04.2021, przeczytano 1141 razy
ilustracja

W obecnych, niezwykle trudnych dla wielu biznesów czasach ważne jest priorytetowe traktowanie wszystkich klientów, także pod względem poszukiwania dla nich najlepszych na rynku rozwiązań. W tym celu wiele firm nie tylko rozbudowuje swoją ofertę, lecz także inwestuje w nowe technologie, w celu zapewnienia swoim klientom najwyższej możliwej jakości. Przykładem tego typu działań jest Bluejet, który ostatnio poszerzył swój park maszyn o innowacyjne urządzenie wyprzedzające współczesne standardy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluejet-inwestuje-dla-swoich-klientow,391297,artykul.html

Firmy Bluejet, która od niedawna przeniosła się do swojej nowej siedziby z pewnością nie trzeba przestawiać - to jeden z największych w Polsce producentów całościowych rozwiązań brandingu, od niespełna dwóch dekad z powodzeniem zajmujący się produkcją ekspozytorów, shelfstopperów, naklejek podłogowych, opakowań, listew cenowych, zawieszek, owijek, oraz autorskich chronionych patentami rozwiązań standów w systemach EasyStand i QuickDisplay. Drukarnia zawsze dba, aby procesy produkcyjne odbywały się w poszanowaniu środowiska naturalnego i jego zasobów. Pozyskując materiały szczególną uwagę zwracają na to, by pochodziły one z odpowiednich certyfikowanych źródeł, natomiast dzięki wykorzystywaniu innowacyjnych rozwiązań znacząco ograniczają zużycie energii wykorzystywanej do produkcji.

Czas na automatyzację

Pochodząca z Gdańska spółka od początku swojego funkcjonowania w branży poligraficznej stawiała na nowe technologie w segmencie cyfrowego druku wielkoformatowego. Dlatego też pomimo niełatwego okresu spowodowanego przez pandemię COVID-19, firma zdecydowała się na nabycie nowoczesnego urządzenia marki Durst wraz z całą zautomatyzowaną linią produkcyjną (automatyczny podajnik i odbiornik), co niesamowicie usprawnia proces produkcyjny. W celu pozyskania sprzętu firma Bluejet skorzystała z oferty firmy LFP Industrial Solutions, będącej renomowanym polskim dystrybutorem oraz integratorem przemysłowych urządzeń cyfrowych. Model RHO 2500 okazał się przełomowym rozwiązaniem dla firmy Bluejet.

Zdaniem Piotra Kaczorowskiego, Prezesa Zarządu Bluejet, - Posiadany przez nas sprzęt nie tylko usprawnia pracę, ale także gwarantuje najwyższą jakość wydruków. Dzięki rozwiązaniu firmy Durst w postaci maszyny RHO 2500, która jest obecnie nie tylko najlepszą, lecz także najszybszą maszyną przemysłową do druku UV, wyznaczamy najwyższy standard w przemysłowym druku cyfrowym. Dzieje się tak dzięki najnowszej, opracowanej przez firmę Durst konstrukcji głowic drukujących, które oferują nieosiągalne do tej pory możliwości druku. Dzięki temu urządzenie to jest w stanie drukować z bezkonkurencyjną jakością i prędkością. Jak dodaje - Dla naszych Klientów ważna jest również szybkość wykonywania przez nas zleceń, a pełna automatyzacja z Durst RHO 2500 umożliwia nam właśnie szybką realizację zamówień, tak aby nas Klienci mieli wszystko na czas. Ponadto nabyty przez nas model został zaprojektowany w celu drukowania na bardzo szerokiej gamie podłoży i materiałów z roli na rolę co daje szerokie możliwości dla naszych odbiorców. Warto podkreślić, że nasze nowoczesne maszyny pozwalają nam realizować problematyczne do tej pory produkcje, takie jak: druk na polipropylenie kanalikowym, druk na tekturze falistej z roli czy druk na elewacyjnych płytach kompozytowych.

Udana (r)ewolucja

Jakie możliwości oferuje Durst RHO 2500? Najnowszy „flagowiec” to kolejne modułowe rozwiązanie dedykowane drukowi przemysłowemu. Ta wszechstronna i w pełni zautomatyzowana maszyna stanowi ewolucję niezwykle udanych urządzeń z serii RHO 1300, wprowadzając jednak wiele istotnych innowacji. Od zupełnie nowego designu, po opcję posiadania systemu podającego, aż po możliwości druku w trybie HR w wysokich rozdzielczościach. Zastosowanie najnowocześniejszych głowic drukujących 8 pl gwarantuje wysokiej jakości wydruki o perfekcyjnej ostrości. RHO 2500 daje możliwość równoczesnego drukowania na dwóch osobnych ścieżkach, z kolei modułowy system trzech różnych wersji umożliwia elastyczną konfigurację urządzenia, z szansą jego rozbudowy w dowolnym momencie. Wersja Small składa się z sześciu rzędów głowic, wersja Medium posiada ich osiem, z kolei największa wersja Large dysponuje aż dziesięcioma.

Firma Durst zadbała też o ergonomię korzystania - model RHO 2500 oferuje bezpieczny system identyfikacji wkładu atramentu oraz zewnętrzną kamerę zapewniającą pełną kontrolę wydruku podczas pracy na ekranie monitora. Dodatkową zaletą jest także oprogramowanie - model RHO 2500 wyposażono w najnowsze wersje Durst Workflow (inteligentne rozwiązanie do zarządzania drukiem) oraz Durst Analytics (rozbudowane narzędzie do monitorowania, gromadzenia wszelkich statystyk pracy oraz danych produkcyjnych). Są one w pełni kompatybilne z całym ekosystemem marki Durst opartym na Web2Print.

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to autoryzowany dystrybutor marek tj. Durst Group AG, Elitron IPM S.r.l, MASSIVit, Bullmer oraz integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 3D jak i dalszych etapów przetwarzania.
Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Klienci zawsze mogą liczyć́ na wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii oraz na odpowiednie szkolenia w poznawaniu pełni możliwości zakupionych rozwiązań.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764