logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluejet inwestuje dla swoich klientów

  PR 30.04.2021, przeczytano 401 razy
ilustracja

W obecnych, niezwykle trudnych dla wielu biznesów czasach ważne jest priorytetowe traktowanie wszystkich klientów, także pod względem poszukiwania dla nich najlepszych na rynku rozwiązań. W tym celu wiele firm nie tylko rozbudowuje swoją ofertę, lecz także inwestuje w nowe technologie, w celu zapewnienia swoim klientom najwyższej możliwej jakości. Przykładem tego typu działań jest Bluejet, który ostatnio poszerzył swój park maszyn o innowacyjne urządzenie wyprzedzające współczesne standardy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluejet-inwestuje-dla-swoich-klientow,391297,artykul.html

Firmy Bluejet, która od niedawna przeniosła się do swojej nowej siedziby z pewnością nie trzeba przestawiać - to jeden z największych w Polsce producentów całościowych rozwiązań brandingu, od niespełna dwóch dekad z powodzeniem zajmujący się produkcją ekspozytorów, shelfstopperów, naklejek podłogowych, opakowań, listew cenowych, zawieszek, owijek, oraz autorskich chronionych patentami rozwiązań standów w systemach EasyStand i QuickDisplay. Drukarnia zawsze dba, aby procesy produkcyjne odbywały się w poszanowaniu środowiska naturalnego i jego zasobów. Pozyskując materiały szczególną uwagę zwracają na to, by pochodziły one z odpowiednich certyfikowanych źródeł, natomiast dzięki wykorzystywaniu innowacyjnych rozwiązań znacząco ograniczają zużycie energii wykorzystywanej do produkcji.

Czas na automatyzację

Pochodząca z Gdańska spółka od początku swojego funkcjonowania w branży poligraficznej stawiała na nowe technologie w segmencie cyfrowego druku wielkoformatowego. Dlatego też pomimo niełatwego okresu spowodowanego przez pandemię COVID-19, firma zdecydowała się na nabycie nowoczesnego urządzenia marki Durst wraz z całą zautomatyzowaną linią produkcyjną (automatyczny podajnik i odbiornik), co niesamowicie usprawnia proces produkcyjny. W celu pozyskania sprzętu firma Bluejet skorzystała z oferty firmy LFP Industrial Solutions, będącej renomowanym polskim dystrybutorem oraz integratorem przemysłowych urządzeń cyfrowych. Model RHO 2500 okazał się przełomowym rozwiązaniem dla firmy Bluejet.

Zdaniem Piotra Kaczorowskiego, Prezesa Zarządu Bluejet, - Posiadany przez nas sprzęt nie tylko usprawnia pracę, ale także gwarantuje najwyższą jakość wydruków. Dzięki rozwiązaniu firmy Durst w postaci maszyny RHO 2500, która jest obecnie nie tylko najlepszą, lecz także najszybszą maszyną przemysłową do druku UV, wyznaczamy najwyższy standard w przemysłowym druku cyfrowym. Dzieje się tak dzięki najnowszej, opracowanej przez firmę Durst konstrukcji głowic drukujących, które oferują nieosiągalne do tej pory możliwości druku. Dzięki temu urządzenie to jest w stanie drukować z bezkonkurencyjną jakością i prędkością. Jak dodaje - Dla naszych Klientów ważna jest również szybkość wykonywania przez nas zleceń, a pełna automatyzacja z Durst RHO 2500 umożliwia nam właśnie szybką realizację zamówień, tak aby nas Klienci mieli wszystko na czas. Ponadto nabyty przez nas model został zaprojektowany w celu drukowania na bardzo szerokiej gamie podłoży i materiałów z roli na rolę co daje szerokie możliwości dla naszych odbiorców. Warto podkreślić, że nasze nowoczesne maszyny pozwalają nam realizować problematyczne do tej pory produkcje, takie jak: druk na polipropylenie kanalikowym, druk na tekturze falistej z roli czy druk na elewacyjnych płytach kompozytowych.

Udana (r)ewolucja

Jakie możliwości oferuje Durst RHO 2500? Najnowszy „flagowiec” to kolejne modułowe rozwiązanie dedykowane drukowi przemysłowemu. Ta wszechstronna i w pełni zautomatyzowana maszyna stanowi ewolucję niezwykle udanych urządzeń z serii RHO 1300, wprowadzając jednak wiele istotnych innowacji. Od zupełnie nowego designu, po opcję posiadania systemu podającego, aż po możliwości druku w trybie HR w wysokich rozdzielczościach. Zastosowanie najnowocześniejszych głowic drukujących 8 pl gwarantuje wysokiej jakości wydruki o perfekcyjnej ostrości. RHO 2500 daje możliwość równoczesnego drukowania na dwóch osobnych ścieżkach, z kolei modułowy system trzech różnych wersji umożliwia elastyczną konfigurację urządzenia, z szansą jego rozbudowy w dowolnym momencie. Wersja Small składa się z sześciu rzędów głowic, wersja Medium posiada ich osiem, z kolei największa wersja Large dysponuje aż dziesięcioma.

Firma Durst zadbała też o ergonomię korzystania - model RHO 2500 oferuje bezpieczny system identyfikacji wkładu atramentu oraz zewnętrzną kamerę zapewniającą pełną kontrolę wydruku podczas pracy na ekranie monitora. Dodatkową zaletą jest także oprogramowanie - model RHO 2500 wyposażono w najnowsze wersje Durst Workflow (inteligentne rozwiązanie do zarządzania drukiem) oraz Durst Analytics (rozbudowane narzędzie do monitorowania, gromadzenia wszelkich statystyk pracy oraz danych produkcyjnych). Są one w pełni kompatybilne z całym ekosystemem marki Durst opartym na Web2Print.

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to dystrybutor i integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 2D oraz 3D jak i dalszych etapów przetwarzania. Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Firma jest w pełni odpowiedzialna za rozwój biznesu swoich klientów. Kontrahenci zawsze mogą liczyć na racjonalne wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii. LFP Industrial Solutions jest jedynym i renomowanym dystrybutorem firm tj. Durst, MASSIVit, Elitron.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764