logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank: Agencja zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje

  PR 17.09.2020, przeczytano 665 razy

Prowly - rosnący polski startup, w którego rozwój zaangażowany był Bluerank, został właśnie przejęty przez SEMrush - amerykańskiego inwestora branżowego. Udziały w Prowly to tylko jedna z inwestycji Bluerank. Agencja wspiera polskie startupy. Jako smart inwestor finansuje ich rozwój jak i pomaga przetrwać kryzys spowodowany pandemią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank%3A-agencja-zbywa-udzialy-w-prowly-i-planuje-inwestycje,388481,artykul.html

Współpraca Bluerank i Prowly rozpoczęła się pod koniec 2015 roku. Agencja rozwijała kompetencje w obszarze content marketingu i aktywnie poszukiwała rozwiązań do efektywnego zarządzania działaniami PR. Na początku 2016 Bluerank został udziałowcem Prowly, a  przez kolejne miesiące wspierał także rozwój startupu w zakresie SEO i kampanii linków sponsorowanych. W tej chwili Prowly to kluczowy gracz swojej branży, który pracuje przede wszystkim dla zagranicznych klientów, osiągając $1.000.000 przychodów z subskrypcji rocznie (ARR). Z platformy korzysta ponad 2000 specjalistów PR z całego świata.

- Bluerank uwierzył w nas na początku naszej drogi i pomógł nam stawiać kolejne kroki. Dzięki inwestycji mogliśmy skupić się na rozwoju produktu i skalowaniu naszego biznesu. Teraz czas na kolejny etap jeśli chcemy myśleć o Prowly w skali globalnej. Dołączając do SEMrush, uzyskaliśmy dostęp do technologii, która pomoże nam podjąć się jednego z najciekawszych wyzwań współczesnego PR - pomiaru efektywności działań, tak aby jeszcze lepiej wspierać naszych klientów w codziennych działaniach. - Joanna Drabent, CEO Prowly

Prowly to nie jedyny startup, w który zainwestował Bluerank. Jest udziałowcem także innej polskiej platformy wspierającej działania SEO. Firma aktywnie uczestniczy także w programie Startup Spark, realizowanym przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną. Jako odbiorca technologii przeprowadził dotychczas akcelerację takich firm LiveCall Software, Marketing Engineers Group i NewsBox.pl.

Jest także mentorem i partnerem łódzkiego programu Mam Pomysł na Startup. Swoimi kompetencjami i doświadczeniem wsparł m.in Akrimtech, wdrażający innowacyjny projekt produkcji bioreaktorów do hodowli komórek macierzystych.

- Inwestycje w innowacyjne projekty są wyrazem chęci przekazania know-how z obszaru, w którym operujemy w ramach tzw. smart money. Poza tym stale poszukujemy unikalnych technologii i narzędzi, które pomogą nam w prowadzeniu jeszcze bardziej skutecznych i efektywnych działań reklamowych dla naszych partnerów. Takie działania prowadzimy również wewnątrz organizacji - członkowie naszego zespołu mogą skorzystać z dofinansowania do kwoty 100.000 PLN na realizację pomysłu biznesowego w ramach wewnętrznego inkubatora. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

Bluerank nie koncentruje się tylko na aspektach biznesowych. Wspiera lokalne firmy także w ramach szerokich działań CSR. W marcu, gdy w wyniku pandemii COVID-19 ograniczona została działalność gospodarcza - przekazał 100.000 PLN na zakup usług łódzkich firm w ramach akcji #RatujemyLokalneBiznesy. Pomoc trafiła do 28 podmiotów.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764