logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank: Agencja zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje

  PR 17.09.2020, przeczytano 341 razy

Prowly - rosnący polski startup, w którego rozwój zaangażowany był Bluerank, został właśnie przejęty przez SEMrush - amerykańskiego inwestora branżowego. Udziały w Prowly to tylko jedna z inwestycji Bluerank. Agencja wspiera polskie startupy. Jako smart inwestor finansuje ich rozwój jak i pomaga przetrwać kryzys spowodowany pandemią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank%3A-agencja-zbywa-udzialy-w-prowly-i-planuje-inwestycje,388481,artykul.html

Współpraca Bluerank i Prowly rozpoczęła się pod koniec 2015 roku. Agencja rozwijała kompetencje w obszarze content marketingu i aktywnie poszukiwała rozwiązań do efektywnego zarządzania działaniami PR. Na początku 2016 Bluerank został udziałowcem Prowly, a  przez kolejne miesiące wspierał także rozwój startupu w zakresie SEO i kampanii linków sponsorowanych. W tej chwili Prowly to kluczowy gracz swojej branży, który pracuje przede wszystkim dla zagranicznych klientów, osiągając $1.000.000 przychodów z subskrypcji rocznie (ARR). Z platformy korzysta ponad 2000 specjalistów PR z całego świata.

- Bluerank uwierzył w nas na początku naszej drogi i pomógł nam stawiać kolejne kroki. Dzięki inwestycji mogliśmy skupić się na rozwoju produktu i skalowaniu naszego biznesu. Teraz czas na kolejny etap jeśli chcemy myśleć o Prowly w skali globalnej. Dołączając do SEMrush, uzyskaliśmy dostęp do technologii, która pomoże nam podjąć się jednego z najciekawszych wyzwań współczesnego PR - pomiaru efektywności działań, tak aby jeszcze lepiej wspierać naszych klientów w codziennych działaniach. - Joanna Drabent, CEO Prowly

Prowly to nie jedyny startup, w który zainwestował Bluerank. Jest udziałowcem także innej polskiej platformy wspierającej działania SEO. Firma aktywnie uczestniczy także w programie Startup Spark, realizowanym przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną. Jako odbiorca technologii przeprowadził dotychczas akcelerację takich firm LiveCall Software, Marketing Engineers Group i NewsBox.pl.

Jest także mentorem i partnerem łódzkiego programu Mam Pomysł na Startup. Swoimi kompetencjami i doświadczeniem wsparł m.in Akrimtech, wdrażający innowacyjny projekt produkcji bioreaktorów do hodowli komórek macierzystych.

- Inwestycje w innowacyjne projekty są wyrazem chęci przekazania know-how z obszaru, w którym operujemy w ramach tzw. smart money. Poza tym stale poszukujemy unikalnych technologii i narzędzi, które pomogą nam w prowadzeniu jeszcze bardziej skutecznych i efektywnych działań reklamowych dla naszych partnerów. Takie działania prowadzimy również wewnątrz organizacji - członkowie naszego zespołu mogą skorzystać z dofinansowania do kwoty 100.000 PLN na realizację pomysłu biznesowego w ramach wewnętrznego inkubatora. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

Bluerank nie koncentruje się tylko na aspektach biznesowych. Wspiera lokalne firmy także w ramach szerokich działań CSR. W marcu, gdy w wyniku pandemii COVID-19 ograniczona została działalność gospodarcza - przekazał 100.000 PLN na zakup usług łódzkich firm w ramach akcji #RatujemyLokalneBiznesy. Pomoc trafiła do 28 podmiotów.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764