logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank: Agencja zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje

  PR 17.09.2020, przeczytano 667 razy

Prowly - rosnący polski startup, w którego rozwój zaangażowany był Bluerank, został właśnie przejęty przez SEMrush - amerykańskiego inwestora branżowego. Udziały w Prowly to tylko jedna z inwestycji Bluerank. Agencja wspiera polskie startupy. Jako smart inwestor finansuje ich rozwój jak i pomaga przetrwać kryzys spowodowany pandemią.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank%3A-agencja-zbywa-udzialy-w-prowly-i-planuje-inwestycje,388481,artykul.html

Współpraca Bluerank i Prowly rozpoczęła się pod koniec 2015 roku. Agencja rozwijała kompetencje w obszarze content marketingu i aktywnie poszukiwała rozwiązań do efektywnego zarządzania działaniami PR. Na początku 2016 Bluerank został udziałowcem Prowly, a  przez kolejne miesiące wspierał także rozwój startupu w zakresie SEO i kampanii linków sponsorowanych. W tej chwili Prowly to kluczowy gracz swojej branży, który pracuje przede wszystkim dla zagranicznych klientów, osiągając $1.000.000 przychodów z subskrypcji rocznie (ARR). Z platformy korzysta ponad 2000 specjalistów PR z całego świata.

- Bluerank uwierzył w nas na początku naszej drogi i pomógł nam stawiać kolejne kroki. Dzięki inwestycji mogliśmy skupić się na rozwoju produktu i skalowaniu naszego biznesu. Teraz czas na kolejny etap jeśli chcemy myśleć o Prowly w skali globalnej. Dołączając do SEMrush, uzyskaliśmy dostęp do technologii, która pomoże nam podjąć się jednego z najciekawszych wyzwań współczesnego PR - pomiaru efektywności działań, tak aby jeszcze lepiej wspierać naszych klientów w codziennych działaniach. - Joanna Drabent, CEO Prowly

Prowly to nie jedyny startup, w który zainwestował Bluerank. Jest udziałowcem także innej polskiej platformy wspierającej działania SEO. Firma aktywnie uczestniczy także w programie Startup Spark, realizowanym przez Łódzką Specjalną Strefę Ekonomiczną. Jako odbiorca technologii przeprowadził dotychczas akcelerację takich firm LiveCall Software, Marketing Engineers Group i NewsBox.pl.

Jest także mentorem i partnerem łódzkiego programu Mam Pomysł na Startup. Swoimi kompetencjami i doświadczeniem wsparł m.in Akrimtech, wdrażający innowacyjny projekt produkcji bioreaktorów do hodowli komórek macierzystych.

- Inwestycje w innowacyjne projekty są wyrazem chęci przekazania know-how z obszaru, w którym operujemy w ramach tzw. smart money. Poza tym stale poszukujemy unikalnych technologii i narzędzi, które pomogą nam w prowadzeniu jeszcze bardziej skutecznych i efektywnych działań reklamowych dla naszych partnerów. Takie działania prowadzimy również wewnątrz organizacji - członkowie naszego zespołu mogą skorzystać z dofinansowania do kwoty 100.000 PLN na realizację pomysłu biznesowego w ramach wewnętrznego inkubatora. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

Bluerank nie koncentruje się tylko na aspektach biznesowych. Wspiera lokalne firmy także w ramach szerokich działań CSR. W marcu, gdy w wyniku pandemii COVID-19 ograniczona została działalność gospodarcza - przekazał 100.000 PLN na zakup usług łódzkich firm w ramach akcji #RatujemyLokalneBiznesy. Pomoc trafiła do 28 podmiotów.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764