logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank: nowe biuro, a w nim ewolucja modelu pracy

  PR 04.02.2020, przeczytano 873 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu internetowego Bluerank przeprowadziła się do nowoczesnego biurowca w centrum Łodzi. W nowych przestrzeniach wprowadza model pracy oparty na Zespołach Partnerskich. Ma to duże znaczenie z perspektywy współpracy z Klientem. Dlaczego?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank%3A-nowe-biuro%2C-a-w-nim-ewolucja-modelu-pracy,385559,artykul.html

Imagine to kompleks nowoczesnych biurowców klasy A w centrum Łodzi, przy skrzyżowaniu al. Piłsudskiego i al. Śmigłego-Rydza. Powierzchnia biurowa oddanego do użytku w 2019 roku kompleksu, to ponad 14 tys. mkw. Dodatkowo, w budynkach działa już restauracja, dwujęzyczne przedszkole, niebawem otworzy się siłownia.

W budowę zainwestował Avestus Real Estate, konstrukcją zajęła się spółka budowlana Eiffage Polska Budownictwo, a za projekt architektoniczny odpowiadało DDJM Biuro Architektoniczne.

Bluerank zajmuje w biurowcu dwa piętra – w sumie wynajął na okres siedmiu lat 2,1 tys. mkw powierzchni. Dziś w agencji pracuje ponad 120 specjalistów. Nowe miejsce pozwoli na zwiększanie zatrudnienia i pracę w bardzo komfortowych warunkach nawet dwustu osób.

Co ważne, biuro da się elastycznie aranżować – są w nim duże przestrzenie z biurkami, przenośne ściany, wiele wygodnych, ale lekkich kanap i stołów. Jest kilkanaście salek konferencyjnych różnej wielkości. Jest też otwarta przestrzeń coworkingowa, mogąca pomieścić kilkadziesiąt osób.

Elastycznie zmieniające się przestrzenie mają bardzo duże znaczenie, gdyż od początku lutego Bluerank rozpoczyna pracę w nowym modelu – tzw. Zespołów Partnerskich.

- W DNA naszej firmy wpisane są innowacje i nieustanne poszukiwanie rozwiązań, również w zakresie organizacji pracy. Celem zmian jest lepsze wypełnianie naszej roli w stosunku do oczekiwań naszych Partnerów, Klientów. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

ilustracjastrzałka

Nowy model pracy polega na utworzeniu autonomicznych, interdyscyplinarnych Zespołów Partnerskich oferujących pełne spektrum usług agencji. Każdy Zespół składa się z kilkunastu ekspertów, reprezentujących różne działy i będących specjalistami w innych obszarach: Client Service, SEO, Paid Search, Performance Marketing, Analityka, Social Media czy Digital Strategy.

Zadaniem zespołów będzie realizowanie coraz bardziej zintegrowanej, wielokanałowej komunikacji marketingowej w ujęciu Customer Journey. Korzyści płynące z tej zmiany dla Partnerów Bluerank, to m.in:

  • spójne doświadczenia Klientów wynikające z jeszcze bardziej zintegrowanej realizacji usług komunikacji marketingowej,
  • bardziej stabilna współpraca projektowa na co dzień, w sytuacjach planowanych lub losowych,
  • szybsza reakcja specjalistów Bluerank i współpraca w pełnym spektrum usług agencji,
  • lepsze wyniki i realizacja celów biznesowych Partnerów i Klientów, dzięki szybszej realizacji zadań o charakterze nagłym (np. akcje wyprzedażowe, szczyt sezonu).

Realizowana przez Bluerank idea towarzyszenia klientowi podczas Customer Journey oraz budowania Customer Experience jest dziś nieodzownym elementem zadowolenia konsumenta. Dziś klienci chcą działać wygodnie, sprawnie wykorzystując różne kanały komunikacji (rozwiązania omnichannelowe). Liczy się komfort oraz pozytywne emocje, i to właśnie przez pryzmat takich elementów klienci oceniają obecnie marki.

Sam Bluerank też dba o to, jak jest postrzegany wśród Klientów. Podczas uroczystości otwarcia nowego biura Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director, zaprezentował wyniki badania NPS (Net Promoter Score). W ankiecie wypełnianej przez Partnerów marki, Bluerank osiągnął wynik 65,2 punktu.

- Cieszymy się, że działania podjęte przez nas w minionym roku, zmierzające do zwiększania satysfakcji naszych Partnerów, przyniosły efekt. Wysokie noty potwierdzają, że obraliśmy właściwy kurs. - Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director w Bluerank

ilustracjastrzałka

Ważnym celem Bluerank jest także wspieranie firm, które planują lub chcą poszerzyć ekspansję zagraniczną - na co podczas otwarcia biura zwracał uwagę Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director w obszarze Explore. Bluerank jest inicjatorem dwóch aliansów międzynarodowych – Dall, do którego należy osiem spółek digital marketingu z Zachodniej Europy oraz CEE Digital Alliance, który zrzesza 15 firm z Europy Środkowo-Wschodniej. Alianse pomagają klientom rozpocząć internetową sprzedaż na rynkach zagranicznych, a wsparcie lokalnych agencji pozwala wykorzystać ich znajomość lokalnego rynku.

Uroczyste otwarcie nowego biura Bluerank nastąpiło w ostatnim dniu stycznia. Uczestniczyli w nim Partnerzy oraz Pracownicy agencji. Było podsumowanie wyników pracy, inspirujące prezentacje merytoryczne dotyczące digital marketingu oraz uroczysta kolacja połączona z pokazem teatru ognia.

Źródło: Bluerank

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764