Agencja marketingu internetowego Bluerank przeprowadziła się do nowoczesnego biurowca w centrum Łodzi. W nowych przestrzeniach wprowadza model pracy oparty na Zespołach Partnerskich. Ma to duże znaczenie z perspektywy współpracy z Klientem. Dlaczego?
Imagine to kompleks nowoczesnych biurowców klasy A w centrum Łodzi, przy skrzyżowaniu al. Piłsudskiego i al. Śmigłego-Rydza. Powierzchnia biurowa oddanego do użytku w 2019 roku kompleksu, to ponad 14 tys. mkw. Dodatkowo, w budynkach działa już restauracja, dwujęzyczne przedszkole, niebawem otworzy się siłownia.
W budowę zainwestował Avestus Real Estate, konstrukcją zajęła się spółka budowlana Eiffage Polska Budownictwo, a za projekt architektoniczny odpowiadało DDJM Biuro Architektoniczne.
Bluerank zajmuje w biurowcu dwa piętra – w sumie wynajął na okres siedmiu lat 2,1 tys. mkw powierzchni. Dziś w agencji pracuje ponad 120 specjalistów. Nowe miejsce pozwoli na zwiększanie zatrudnienia i pracę w bardzo komfortowych warunkach nawet dwustu osób.
Co ważne, biuro da się elastycznie aranżować – są w nim duże przestrzenie z biurkami, przenośne ściany, wiele wygodnych, ale lekkich kanap i stołów. Jest kilkanaście salek konferencyjnych różnej wielkości. Jest też otwarta przestrzeń coworkingowa, mogąca pomieścić kilkadziesiąt osób.
Elastycznie zmieniające się przestrzenie mają bardzo duże znaczenie, gdyż od początku lutego Bluerank rozpoczyna pracę w nowym modelu – tzw. Zespołów Partnerskich.
- W DNA naszej firmy wpisane są innowacje i nieustanne poszukiwanie rozwiązań, również w zakresie organizacji pracy. Celem zmian jest lepsze wypełnianie naszej roli w stosunku do oczekiwań naszych Partnerów, Klientów. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank
Nowy model pracy polega na utworzeniu autonomicznych, interdyscyplinarnych Zespołów Partnerskich oferujących pełne spektrum usług agencji. Każdy Zespół składa się z kilkunastu ekspertów, reprezentujących różne działy i będących specjalistami w innych obszarach: Client Service, SEO, Paid Search, Performance Marketing, Analityka, Social Media czy Digital Strategy.
Zadaniem zespołów będzie realizowanie coraz bardziej zintegrowanej, wielokanałowej komunikacji marketingowej w ujęciu Customer Journey. Korzyści płynące z tej zmiany dla Partnerów Bluerank, to m.in:
- spójne doświadczenia Klientów wynikające z jeszcze bardziej zintegrowanej realizacji usług komunikacji marketingowej,
- bardziej stabilna współpraca projektowa na co dzień, w sytuacjach planowanych lub losowych,
- szybsza reakcja specjalistów Bluerank i współpraca w pełnym spektrum usług agencji,
- lepsze wyniki i realizacja celów biznesowych Partnerów i Klientów, dzięki szybszej realizacji zadań o charakterze nagłym (np. akcje wyprzedażowe, szczyt sezonu).
Realizowana przez Bluerank idea towarzyszenia klientowi podczas Customer Journey oraz budowania Customer Experience jest dziś nieodzownym elementem zadowolenia konsumenta. Dziś klienci chcą działać wygodnie, sprawnie wykorzystując różne kanały komunikacji (rozwiązania omnichannelowe). Liczy się komfort oraz pozytywne emocje, i to właśnie przez pryzmat takich elementów klienci oceniają obecnie marki.
Sam Bluerank też dba o to, jak jest postrzegany wśród Klientów. Podczas uroczystości otwarcia nowego biura Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director, zaprezentował wyniki badania NPS (Net Promoter Score). W ankiecie wypełnianej przez Partnerów marki, Bluerank osiągnął wynik 65,2 punktu.
- Cieszymy się, że działania podjęte przez nas w minionym roku, zmierzające do zwiększania satysfakcji naszych Partnerów, przyniosły efekt. Wysokie noty potwierdzają, że obraliśmy właściwy kurs. - Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director w Bluerank
Ważnym celem Bluerank jest także wspieranie firm, które planują lub chcą poszerzyć ekspansję zagraniczną - na co podczas otwarcia biura zwracał uwagę Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director w obszarze Explore. Bluerank jest inicjatorem dwóch aliansów międzynarodowych – Dall, do którego należy osiem spółek digital marketingu z Zachodniej Europy oraz CEE Digital Alliance, który zrzesza 15 firm z Europy Środkowo-Wschodniej. Alianse pomagają klientom rozpocząć internetową sprzedaż na rynkach zagranicznych, a wsparcie lokalnych agencji pozwala wykorzystać ich znajomość lokalnego rynku.
Uroczyste otwarcie nowego biura Bluerank nastąpiło w ostatnim dniu stycznia. Uczestniczyli w nim Partnerzy oraz Pracownicy agencji. Było podsumowanie wyników pracy, inspirujące prezentacje merytoryczne dotyczące digital marketingu oraz uroczysta kolacja połączona z pokazem teatru ognia.
Źródło: Bluerank