logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank drugi w Europie – sukces polskiej agencji

  PR 22.04.2020, przeczytano 934 razy
ilustracjastrzałka

W rankingu najlepszych agencji digital marketingu w Europie polski Bluerank zajmuje miejsce na podium! Jest drugą najliczniej nagradzaną marką w historii prestiżowego konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-drugi-w-europie-%E2%80%93-sukces-polskiej-agencji,386699,artykul.html

Bluerank to agencja marketingu internetowego. Siedzibę ma w Łodzi, w tym roku obchodzi swoje 15 urodziny. Klientów ma na całym świecie i kieruje się misją kreowania dla nich najlepszych rozwiązań biznesowych, zgodnych z ideą Customer Journey.

W ogłoszonym właśnie rankingu, Bluerank zajął drugie miejsce w Europie! Listę najlepszych agencji marketingu internetowego przygotowali organizatorzy prestiżowego konkursu European Search Awards, czyli We Are Search oraz brytyjska agencja Don't Panic.

European Search Awards co roku nagradza najlepsze kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Do konkursu zgłaszają się marki z całej Europy, a profesjonalne jury złożone z ekspertów z branży – po skrupulatnym, dwustopniowym procesie oceny - wyłania najlepszych.

Bluerank startuje w konkursie od ośmiu lat i regularnie zdobywa nagrody – i to właśnie miało wpływ na drugie miejsce w rankingu podsumowującym łączną liczbę trofeów zdobytych przez uczestników.

Fotel lidera przypadł agencji Wolfgang Digital z Dublina, która zdobyła łącznie 12 nagród. Na trzecim miejscu, za łódzką agencją, która ma na koncie już 10 trofeów, jest Propellernet z Brighton (łącznie 7 nagród).

W sumie w rankingu wyróżnionych zostało prawie sto marek – wśród nich są jeszcze trzy agencje z Polski – UpMore, Elephate i Sempai.

- Co wpływa na sukces Bluerank? Ludzie! To pracownicy są najważniejszym filarem naszej działalności. Ich zaangażowanie tworzy wysoką jakość naszych usług. A wynikiem są bardzo dobre projekty i zadowoleni Partnerzy. W pracy z Partnerami niezwykle istotne jest budowanie zaufania. W ślad za tym idzie wspólna gotowość do testowania, eksperymentowania, uczenia się. A to jest podstawą do tworzenia odważnych, nowatorskich, niebanalnych rozwiązań. Rozwiązań, które bardzo dobrze realizują cele biznesowe naszych Partnerów - Maciej Gałecki, prezes Bluerank

Prezes podkreśla też, że - tworząc projekty - Bluerank kieruje się ideą Customer Journey, czyli podążaniem razem z klientem, rozumieniem jego potrzeb, budowaniem dobrych doświadczeń.

W tym roku - do historycznego sukcesu i dziesięciu nagród - Bluerank ma szansę dołożyć kolejne. Organizatorzy konkursu European Search Awards ogłosili właśnie tzw. krótką listę nominowanych do tytułów 2020. Bluerank uzyskał aż 11 nominacji, najwięcej wśród polskich agencji, które – co warto podkreślić - wystawiają co roku do konkursu coraz silniejszą reprezentację.

Nominacje 2020 dotyczą kampanii realizowanych dla czterech biznesowych Partnerów: Mitsubishi Motors, Wittchen, PizzaPortal oraz Raja. To projekty, w których Bluerank zajmował się m.in. kompleksową strategią działań w ramach Google Ads, pogłębioną analizą danych, automatyzacją, większą personalizacją. Tworzył własne narzędzia i indywidualne aplikacje, znacząco poprawiające wyniki w projektach Partnerów. Holistycznie podchodził do strategii content marketingu.

- Jurorzy konkursu European Search Awards szczególnie wysoko oceniają działania, które odznaczają się innowacyjnością i efektywnością. Dobre efekty są możliwe dzięki dużej otwartości we współpracy. Niezwykle ważne w tym procesie jest poznanie partnera, sposobu w jaki funkcjonuje jego biznes, zrozumienie oferty i podejścia do niej. Dlatego w Bluerank dużą wagę przywiązujemy do wzajemnego poznania się, zrozumienia i wypracowania najbardziej efektywnych form komunikacji i współpracy. Na co dzień skupiamy się na optymalizacji naszych działań i ich efektywności, ale zostawiamy także miejsce na testowanie, odkrywanie i wzajemne inspirowanie tak, aby stymulować innowacje. Drugie miejsce w rankingu potwierdza skuteczność takiego podejścia. - Tomasz Sąsiadek, Dyrektor Współzarządzający Bluerank, odpowiadający za obszar Exploit

Bluerank nie od dziś buduje też swą pozycję w Europie. Łódzka agencja przewodzi dwóm aliansom – Dall (skupiający agencje z Europy Zachodniej ) i CEEDA, do którego należą podmioty z Europy Środkowo-Wschodniej. To łącznie 23 agencje, które łączą siły, by na przykład wspierać firmy rozpoczynające sprzedaż na międzynarodowych rynkach.

- Myśląc o międzynarodowym charakterze działań Bluerank mam dodatkowy powód do radości, ponieważ po raz pierwszy w historii konkursu ESA aż 7 agencji partnerskich Bluerank z DALL i CEEDA zostało docenionych w wielu kategoriach, uzyskując łącznie aż 25 nominacji 2020. Jestem dumny z tworzenia i bycia częścią takich partnerstw oraz wierzę, że będziemy mieć wiele powodów do świętowania podczas gali w Bukareszcie. - Zbigniew Nowicki, Dyrektor Współzarządzający Bluerank (obszar Explore)

Bo właśnie tam, 3 września, poznamy tegorocznych zdobywców nagród European Search Awards 2020. Bluerank, oprócz nominacji w poszczególnych kategoriach, ma też szansę na tytuł: „Best Large Integrated Search Agency”.

Szukamy strategicznych rozwiązań

- Nasza obecność w konkursie European Search Awards sięga roku 2012, czyli początku jego istnienia. Już wtedy czuliśmy, że prowadzone przez nas projekty są realizowane na poziomie, który predestynuje do tego, by zweryfikować się w rywalizacji z najlepszymi agencjami z całej Europy. Największy powód do satysfakcji to jednak nie tyle pojedyncze nagrody co fakt, że zdobywamy je regularnie, praktycznie co rok. Jaka jest tajemnica sukcesów? Przede wszystkim innowacyjne podejście do realizacji celów biznesowych naszych partnerów. Dzięki takiemu nastawieniu ciągle szukamy nowych rozwiązań - strategicznych, ale także technologicznych - co pozwala nam być o krok przed konkurencją. Nie udałoby się to bez kreatywności naszych specjalistów oraz otwartości Klientów, z którymi pracujemy, na testowanie pomysłów, których efekt na starcie jest trudny do przewidzenia. Odważne podejście często jednak procentuje, niejednokrotnie zmieniając oblicze prowadzonych kampanii. Część z nich to perełki, które robią wrażenie na jurorach najbardziej prestiżowych konkursów. - Rafał Trąbski, Paid Search Director w Bluerank

Innowacja popłaca

- Dużą wagę w Bluerank przywiązujemy do eksperymentowania i testowania nowych technologii i narzędzi. Ta filozofia doprowadziła nas do utworzenia ponad trzy lata temu zespołu ds. Badań i Rozwoju. To główny motor innowacji technologicznych. Koncentrujemy się na wypracowaniu sposobu wykorzystania nowoczesnych technologii internetowych do rozwiązania istniejących i potencjalnych problemów naszych Partnerów, a także na automatyzacji procesów i zwiększeniu wydajności pracy. Jak widzimy, ta filozofia przynosi bardzo dobre rezultaty - innowacja technologiczna jest doceniana i nagradzana. - Jacek Tkaczuk, Head of R&D w Bluerank

Zadbaj o nowe potrzeby konsumentów

- Aktualne realia związane z koronawirusem już teraz wpływają na obraz rynku internetowego, a w długim okresie na pewno mocno go zmienią. Coraz większa liczba firm przekonuje się do Internetu i przenosi do tego kanału usługi oraz realokuje budżety promocyjne. Z drugiej strony mamy konsumentów, którzy niejako zmuszeni sytuacją, zmieniają swoje dotychczasowe nawyki i przenoszą się do sieci zarówno w zakresie poszukiwania informacji i porad, ale również zakupów i rozrywki. Marki już teraz powinny zadbać o to, aby potrzeby ich konsumentów były zaspokajane na każdym z etapów Customer Journey. - Patrycja Tomczak,  SEO Director w Bluerank

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764