logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank Healthcare – dział marketingu medycznego w Bluerank

  PR 09.05.2025, przeczytano 184 razy
ilustracjastrzałka

W Bluerank powstał nowy zespół interdyscyplinarny dedykowany branży healthcare, którego celem jest kompleksowe wsparcie firm z branży medycznej w działaniach digital marketingowych. W związku z rosnącymi potrzebami sektora opieki zdrowotnej i coraz bardziej złożonymi regulacjami prawnymi, Bluerank Healthcare skupia się na łączeniu skutecznych strategii online z rzetelną wiedzą merytoryczną. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-healthcare-%E2%80%93-dzial-marketingu-medycznego-w-bluerank-,408713,artykul.html

Dlaczego podjęliśmy decyzję, by powstał dedykowany zespół dla sektora medycznego? 

Bluerank zawsze stawia na innowacje, rozwój i słuchanie potrzeb klientów, a ten krok jest kolejnym dowodem na nasze zaangażowanie w dostarczanie najwyższej jakości usług. Od kilkunastu lat prowadzimy z sukcesami projekty z branży medycznej i wierzymy, że nowe podejście pozwoli nam jeszcze lepiej rozumieć i sprostać wyzwaniom, przed którymi stoi sektor zdrowotny. Jestem przekonany, że powstanie zespołu Bluerank Healthcare to krok w stronę jeszcze lepszego dostosowania naszych usług do potrzeb rynku. Dzięki temu nasi klienci mogą liczyć na rzetelne i kompleksowe wsparcie marketingowe, które pomoże im osiągnąć sukces w marketingu online.

Jarosław Miszczak CEO Bluerank

Współpraca z podmiotami medycznymi wymaga nie tylko aktualnej wiedzy marketingowej, znajomości narzędzi digitalowych, ale także wysokich standardów etycznych i zgodności z bieżącymi przepisami prawa dotyczącymi reklamy w branży medycznej. Dlatego na początku roku utworzyliśmy zespół interdyscyplinarny składający się z ekspertów łączących kompetencje marketingowe z doświadczeniem medycznym.

Agnieszka Węglewska, Digital Growth Manager w Bluerank Healthcare

Bluerank Healthcare to zespół z bogatym doświadczeniem w projektach medycznych 

Bluerank Healthcare zapewnia dostęp do zespołu specjalistów, którzy od lat wspierają marki z obszaru ochrony zdrowia. Nasze działania obejmują zarówno kanały płatne (Google Ads Social Media Ads, Bing, Criteo) jak i organiczne (SEO, CNT, Social Media, Analityka internetowa) co pozwala na zwiększenie zasięgu, zaangażowania i konwersji. Ponadto, zespół współpracuje blisko z pozostałymi działami Bluerank, aby umożliwić kompleksową obsługę projektów także w zakresie strategii, kreacji, media buying, programmatic, IT, AI oraz technologii. Każdy projekt prowadzony jest przez Senior Account Managera z doświadczeniem w branży medycznej. Co więcej, niektórzy członkowie naszego zespołu posiadają wykształcenie medyczne, co wzmacnia naszą eksperckość i zrozumienie realiów branży. 

W Bluerank Healthcare zebraliśmy starannie wyselekcjonowanych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Dzięki temu, że wszyscy pracujemy w jednym zespole, a także doskonale się znamy z wcześniejszych projektów prowadzonych w Bluerank, osiągamy prawdziwy efekt synergii. A co najważniejsze - lubimy się, dzięki czemu praca przebiega w dobrej i komfortowej atmosferze.

Jakub Kołaciński, Senior Account Manager w Bluerank Healthcare

Tworzenie skutecznych strategii digitalowych, które realnie wspierają rozwój biznesu jest kluczowe w branży healthcare. Nasz zespół działa efektywnie, transparentnie i zgodnie z najwyższymi standardami prawa oraz etyki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w realizacji dużych, zintegrowanych kampanii marketingowych, jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć specyfikę i potrzeby naszych klientów.

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764