logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank i Booksy rozpoczynają współpracę na rynku brytyjskim

  PR 10.11.2020, przeczytano 424 razy

Booksy, właściciel aplikacji, umożliwiającej rezerwację usług online intensyfikuje działania reklamowe na brytyjskim rynku. W zwiększeniu widoczności organicznej serwisu Booksy będzie wspierać Bluerank. To już drugi wspólny projekt startupu i agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-i-booksy-rozpoczynaja-wspolprace-na-rynku-brytyjskim,389140,artykul.html

W ramach obecnej współpracy Bluerank będzie odpowiedzialny za strategiczne wsparcie SEO dla brandu Booksy w Wielkiej Brytanii. W zakres wchodzi stworzenie strategii budowania widoczności organicznej serwisu, analizy rynkowe w obszarze SEO, bieżący consulting oraz działania content marketingowe.

- Booksy UK LTD, działa na rynku brytyjskim i irlandzkim od pięciu lat, w tym czasie wprowadziliśmy wiele innowacyjnych usług. Aby dalej zwiększyć naszą widoczność w wyszukiwarce Google dla naszych rozwiązań dla salonów, oraz giełdy usług beauty. O wyborze Bluerank zdecydowało doświadczenie firmy w ramach międzynarodowych projektów. - Tomasz Odrobiński, Country Manager Booksy UK LTD.

- Dzięki Booksy branża beauty przeszła cyfrową rewolucję. Cieszy nas, że kolejny raz będziemy mogli współpracować, tym razem w obszarze SEO International. Wierzymy, że nasze strategiczne podejście i doświadczenie Booksy z innych międzynarodowych rynków przyniesie oczekiwane efekty. A prywatnie też korzystamy z Booksy, obserwujemy rozwój aplikacji i mocno jej kibicujemy. - Patrycja Tomczak, SEO Director Bluerank

Booksy oferuje aplikację pozwalającą klientom umawiać się na wizyty m.in w salonach fryzjerskich i kosmetycznych, a ich właścicielom - platformę do zarządzania kalendarzem wizyt, dostawami i rozliczeniami. Marka stale rozszerza zakres dostępnych usług, niedawno rozpoczęła także współpracę z instytucjami finansowymi.

Największą część wpływów Booksy czerpie ze Stanów Zjednoczonych, gdzie z jej platformy korzysta ok. 200 tys. salonów (ogółem firma współpracuje z ponad 300 tys. punktów). Spółka jest obecna także na rynkach Polski, Hiszpanii, Brazylii i Wielkiej Brytanii.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764