logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo

  PR 28.11.2023, przeczytano 759 razy
ilustracja

Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego. Celem współpracy jest stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które skorzystają z tej oferty, zyskają lepszą precyzję docierania do swoich klientów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-i-linkleaders-nawiazuja-strategiczne-partnerstwo,402246,artykul.html

Bluerank i Linkleaders już realizują wspólne projekty dla klientów, na przykład z sektora nieruchomości komercyjnych. Dotyczą one zarówno wsparcia sprzedaży i najmu nieruchomości, jak i emisji obligacji korporacyjnych.

- Rozumiemy specyficzne potrzeby klientów korporacyjnych i jesteśmy w centrum ich kluczowych procesów, takich jak sprzedaż, rekrutacja i pozyskiwanie finansowania. Wierzymy, że dzięki połączeniu naszej wiedzy w zakresie strategii i tworzenia treści z ekspertyzą analityczną Bluerank, dostarczmy usługę odpowiadającą bardzo precyzyjnie na potrzeby klientów B2B. W pierwszym etapie koncentrujemy się na rozwoju oferty dla nieruchomości komercyjnych i technologii, - komentuje Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

Bluerank to agencja customer journey i doradca biznesowy w zakresie digital marketingu, której ufają wiodące światowe i polskie marki z sześciu kontynentów, m.in. Mitsubishi Motors, Philips, Rainbow Tours, Avon, Tchibo i PKO. Dostarcza usługi w obszarach przede wszystkim analityki, SEO i content oraz performance marketingu.

- Wieloobszarowa oferta zawsze była naszą specjalnością, ale marka agencji jest kojarzona głównie ze skutecznością w działaniach stricte wspierających sprzedaż. Obecnie pracujemy również na rozpoznawalność w obszarach tworzenia kompleksowych strategii komunikacji marek z mocnym akcentem na branding i - dzięki współpracy z Linkleaders – public relations oraz działań wizerunkowych - podkreśla Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.

Linkleaders jest ekspertem w komunikacji korporacyjnej, marketingu B2B oraz employer brandingu ze specjalizacją w takich sektorach klientów, jak nieruchomości komercyjne, usługi biznesowe i technologie. Klientami agencji są m.in.: Boehringer Ingelheim, Cavatina Holding, Cushman & Wakefield, Deloitte, Fujitsu, Grupa Pracuj, mLeasing, mBank, Otodom/OLX, SAP, Strabag Real Estate. Do partnerstwa Linkleaders wnosi swoje rozległe know-how w zakresie tworzenia strategii i specjalistycznych treści dla biznesu. Będzie ono uzupełnieniem dla analitycznej wiedzy i umiejętności realizacji wysokozasięgowych i skutecznych kampanii lead generation, które posiada Bluerank.

Źródło: Linkleaders

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764