logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank i Venti dla Redanu

   12.05.2011, przeczytano 1696 razy

Redan, właściciel marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash, we współpracy z agencją interaktywną Venti oraz agencją SEM - Bluerank, rozwija strategię marketingową online. Nowe witryny wizerunkowe, kampania reklamowa w wyszukiwarkach, obecność marek na Facebooku, pozycjonowanie sklepu internetowego - to główne obszary rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-i-venti-dla-redanu,12520,artykul.html

Za design i współkreowanie wizerunku marek Redanu w Internecie odpowiada agencja Venti, która zaprojektowała i wykonała w tym roku serwisy www.drywash.pl oraz www.topsecret.pl. Za SEM, tj. reklamę w wyszukiwarkach i pozycjonowanie, a także analitykę webową odpowiedzialna jest agencja Bluerank, której działania nastawione są na zwiększanie sprzedaży online. 

Drywash.pl i TopSecret.pl to projekty tego samego autorstwa. Styl zaprojektowanych przez Venti serwisów ma być dopasowany do charakteru marek i ich odbiorców - ludzi młodych, aktywnych (zarówno zawodowo, jak i po godzinach), z pasją oraz wyczuciem stylu. Witryny wykonane są w technologii Flash, dzięki czemu mocno podkreślona jest dynamika cechującą oba brandy. Wyróżnikami serwisu Top Secret mają być elegancki design i wygodne przeglądanie kolekcji online.

Wpływ działań wizerunkowych na internetową sprzedaż produktów marek Redanu bada Bluerank, wykorzystując w tym celu m.in. narzędzia analityczne Google. W ramach kompleksowej obsługi search engine marketing agencja odpowiada ponadto za SEO dla e-commerce oraz sprzedażowe kampanie reklamowe realizowane w wyszukiwarce i sieci kontekstowej Google. Przyjęta przez Redan strategia promocji marek Top Secret, Troll i Drywash zakłada wykorzystywanie reklam tekstowych i graficznych oraz zastosowanie retargetingu. W planach jest także eksploatacja kanału YouTube.

Źródło: Netafora
www.topsecret.pl
www.drywash.pl
www.sklep.topsecret.pl
www.venti.com.pl
www.bluerank.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: netafora

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764