Redan, właściciel marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash, we współpracy z agencją interaktywną Venti oraz agencją SEM - Bluerank, rozwija strategię marketingową online. Nowe witryny wizerunkowe, kampania reklamowa w wyszukiwarkach, obecność marek na Facebooku, pozycjonowanie sklepu internetowego - to główne obszary rozwoju.
Za design i współkreowanie wizerunku marek Redanu w Internecie odpowiada agencja Venti, która zaprojektowała i wykonała w tym roku serwisy www.drywash.pl oraz www.topsecret.pl. Za SEM, tj. reklamę w wyszukiwarkach i pozycjonowanie, a także analitykę webową odpowiedzialna jest agencja Bluerank, której działania nastawione są na zwiększanie sprzedaży online.
Drywash.pl i TopSecret.pl to projekty tego samego autorstwa. Styl zaprojektowanych przez Venti serwisów ma być dopasowany do charakteru marek i ich odbiorców - ludzi młodych, aktywnych (zarówno zawodowo, jak i po godzinach), z pasją oraz wyczuciem stylu. Witryny wykonane są w technologii Flash, dzięki czemu mocno podkreślona jest dynamika cechującą oba brandy. Wyróżnikami serwisu Top Secret mają być elegancki design i wygodne przeglądanie kolekcji online.
Wpływ działań wizerunkowych na internetową sprzedaż produktów marek Redanu bada Bluerank, wykorzystując w tym celu m.in. narzędzia analityczne Google. W ramach kompleksowej obsługi search engine marketing agencja odpowiada ponadto za SEO dla e-commerce oraz sprzedażowe kampanie reklamowe realizowane w wyszukiwarce i sieci kontekstowej Google. Przyjęta przez Redan strategia promocji marek Top Secret, Troll i Drywash zakłada wykorzystywanie reklam tekstowych i graficznych oraz zastosowanie retargetingu. W planach jest także eksploatacja kanału YouTube.
Źródło: Netafora
www.topsecret.pl
www.drywash.pl
www.sklep.topsecret.pl
www.venti.com.pl
www.bluerank.pl