logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank rozświetli Internet dla Light Move Festival

  PR 11.09.2019, przeczytano 95 razy

Łódzki festiwal i łódzka agencja marketingowa łączą siły. Bluerank został Digital Partnerem Light Move Festival, którego dziewiąta edycja rozpocznie się już 27 września. Agencja zadba o reklamę LMF w Internecie i będzie odpowiedzialna m.in. za działania w obszarze SEO, social media i analityki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-rozswietli-internet-dla-light-move-festival,383932,artykul.html

Organizowany w Łodzi Light Move Festival to trzydniowe wydarzenie, podczas którego odwiedzający mogą podziwiać zlokalizowane w centrum miasta instalacje świetlne, mappingi 2D/3D, animacje, iluminacje, przystanki muzyczne i performance. Festiwal przyciąga co roku setki tysięcy odwiedzających, w minionym roku był to blisko milion gości. Najbliższa – dziewiąta edycja odbędzie się w dniach 27 – 29 września. Wydarzenie poprzedza intensywna kampania marketingowa z wykorzystaniem kanałów offline i online. Bluerank jako Partner Digital jest odpowiedzialny za optymalizację strony www.lmf.com.pl pod kątem jej widoczności w wyszukiwarkach, wdrożenie Google Analytics oraz działania w social media obejmujące szkolenie dla pracowników, strategię i Facebook Ads.

- To dla nas ważne, że jako agencja z Łodzi możemy swoją wiedzą i doświadczeniem wesprzeć Light Move Festival w obszarze marketingu internetowego. Tym bardziej, że doskonale znamy ten festiwal i sami co roku w nim uczestniczymy. - Maciej Gałecki, prezes Bluerank.

- Z roku na rok na Festiwal do Łodzi przyjeżdża coraz więcej gości z innych miast Polski, a także z zagranicy. Mam nadzieję, iż współpraca z Bluerank pomoże nam jeszcze lepiej komunikować się w Internecie i dotrzeć z zaproszeniem do szerokiej grupy odbiorców. - Beata Konieczniak, kreator Light Move Festival

Do współpracy z LMF Bluerank dedykował siedmioosobowy zespół specjalistów. Usługi realizowane są na zasadach wzajemnej współpracy.

Dziewiąta edycja Light Move Festival, czyli festiwalu światła w Łodzi już 27-29 września 2019! Zapoznaj się z mapami wydarzenia i programem!

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja
Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów: mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy, nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować –...
Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu,...
„Nasz Danone jest dla ciebie” – pracownicy w nowej kampanii Danone
Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym....
Marka Perwoll i Maja Sablewska z kampanią #Rethinkfashion
Marka Perwoll w kampanii #RethinkFashion promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.
Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja Nav agency we współpracy z Mint Media dla Danone
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764