logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank rozświetli Internet dla Light Move Festival

  PR 11.09.2019, przeczytano 277 razy

Łódzki festiwal i łódzka agencja marketingowa łączą siły. Bluerank został Digital Partnerem Light Move Festival, którego dziewiąta edycja rozpocznie się już 27 września. Agencja zadba o reklamę LMF w Internecie i będzie odpowiedzialna m.in. za działania w obszarze SEO, social media i analityki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-rozswietli-internet-dla-light-move-festival,383932,artykul.html

Organizowany w Łodzi Light Move Festival to trzydniowe wydarzenie, podczas którego odwiedzający mogą podziwiać zlokalizowane w centrum miasta instalacje świetlne, mappingi 2D/3D, animacje, iluminacje, przystanki muzyczne i performance. Festiwal przyciąga co roku setki tysięcy odwiedzających, w minionym roku był to blisko milion gości. Najbliższa – dziewiąta edycja odbędzie się w dniach 27 – 29 września. Wydarzenie poprzedza intensywna kampania marketingowa z wykorzystaniem kanałów offline i online. Bluerank jako Partner Digital jest odpowiedzialny za optymalizację strony www.lmf.com.pl pod kątem jej widoczności w wyszukiwarkach, wdrożenie Google Analytics oraz działania w social media obejmujące szkolenie dla pracowników, strategię i Facebook Ads.

- To dla nas ważne, że jako agencja z Łodzi możemy swoją wiedzą i doświadczeniem wesprzeć Light Move Festival w obszarze marketingu internetowego. Tym bardziej, że doskonale znamy ten festiwal i sami co roku w nim uczestniczymy. - Maciej Gałecki, prezes Bluerank.

- Z roku na rok na Festiwal do Łodzi przyjeżdża coraz więcej gości z innych miast Polski, a także z zagranicy. Mam nadzieję, iż współpraca z Bluerank pomoże nam jeszcze lepiej komunikować się w Internecie i dotrzeć z zaproszeniem do szerokiej grupy odbiorców. - Beata Konieczniak, kreator Light Move Festival

Do współpracy z LMF Bluerank dedykował siedmioosobowy zespół specjalistów. Usługi realizowane są na zasadach wzajemnej współpracy.

Dziewiąta edycja Light Move Festival, czyli festiwalu światła w Łodzi już 27-29 września 2019! Zapoznaj się z mapami wydarzenia i programem!

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764