logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank stawia na rozwój

  PR 12.03.2021, przeczytano 401 razy

W Bluerank ludzie zyskują nowe stanowiska, nie wtedy, kiedy są wakaty do obsadzenia, a dlatego, że osiągają wyższy poziom w rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-stawia-na-rozwoj,390585,artykul.html

- Biznes to ludzie. Stoją za relacjami z klientami i partnerami, ich kompetencje stanowią o oferowanych produktach i poziomie świadczonych usług. Ludzie tworzą wizerunek organizacji i są kluczowi z punktu widzenia sukcesu firmy. O ludziach Bluerank mogę powiedzieć, że to pełne pasji talenty i eksperci. Mówię to z całą odpowiedzialnością i to na etapie rozwoju firmy, na którym osiągnęliśmy zatrudnianie na poziomie 120 osób. Taki stan rzeczy jest wynikiem świadomych działań HR-owych i kultury organizacyjnej nastawionej na rozwój. Rozwój to słowo klucz, z którego biorą się awanse i na którym budujemy przyszłość Bluerank, ponieważ w naszej branży nie ma miejsca na stanie w miejscu. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Drugą połowę roku 2020 postanowiliśmy poświęcić na to, by opracować spójny model Ścieżek Rozwoju w Bluerank. Jakie są efekty tych prac?

Ścieżki Rozwoju w Bluerank

Zgodnie z rynkową nomenklaturą w tym miejscu powinniśmy pisać o ścieżkach karier. Dlaczego zatem nasze rozwiązanie nazwaliśmy Ścieżkami Rozwoju? Ponieważ zgodnie  z promowanymi przez nas wartościami rozwój jest czymś większym i ważniejszym niż sam awans.

- Proponując naszym pracownikom kolejne możliwości rozwoju, przede wszystkim proponujemy im: nowe zakresy odpowiedzialności i decyzyjności oraz wzmacnianie kompetencji. Niezwykle ważne jest dla nas to, by obejmowanie nowej roli było wynikiem świadomej pracy i codziennego doskonalenia, nie zaś jedynie zmianą stanowiska w stopce mailowej. - Izabela Pawlak, Senior L&D Specialist w Bluerank

W jakich kierunkach można się rozwijać w Bluerank?

W ramach przygotowanego modelu proponujemy 3 ścieżki:

  • Ścieżkę ekspercką, w której najważniejsze jest doskonalenie się w ramach wybranego obszaru merytorycznego oraz nabywanie coraz większej świadomości biznesowej i umiejętności pracy z naszymi Parterami.
  • Ścieżkę managerską związaną z zarządzaniem ludźmi, w której największą rolę odgrywają kompetencje związane z budowaniem zespołu, podejmowaniem decyzji, czy myśleniem strategicznym. Naszych managerów doskonalimy w umiejętności indywidualnej i zespołowej pracy z podwładnymi.
  • Ścieżkę managerską związaną z zarządzaniem produktami i usługami, w której najistotniejszymi umiejętnościami są te związane z budowaniem nowych obszarów biznesu wokół powstających w naszym dziale R&D produktów oraz dotychczas nie świadczonych przez firmę usług.

Każda ze ścieżek została opisana pod względem standardowych obowiązków stanowiskowych, oczekiwanych kompetencji, umiejętności specjalistycznych oraz innych zasobów potrzebnych w realizowaniu codziennych wyzwań. Zapoznając się z opisem poszczególnych stanowisk, mamy kompleksową informację na temat możliwości, jakie czekają na nas w obrębie danej roli. Wszystkie ścieżki są też odpowiednio zaprojektowane dla każdego z działów firmy.

Rozwój w Twoich rękach

Pracujemy nie tylko w oparciu o treningi i coachingi indywidualne, ale posiłkujemy się również różnymi narzędziami wspomagającymi samopoznanie, jak np. testem FRIS czy RMP. FRIS zrealizowaliśmy już dla całego zespołu Bluerank i pod tym względem jesteśmy wyróżniających się firmą w Polsce (Maciej Gałecki, CEO Bluerank występował na kongresie FRIS przeznaczonym w założeniu jedynie dla certyfikowanych trenerów). Między innymi dzięki tym kwestionariuszom nasi pracownicy lepiej rozumieją swoje preferencje i potrzeby, a także w sposób bardziej świadomy potrafią korzystać ze swojej motywacji, która jest niezwykle ważna w drodze do sukcesu. Działania, które podejmujemy ramię w ramię z naszym zespołem spowodowały, że tylko w ubiegłym roku ponad 20% Blueranków rozwinęło się na tyle, by uzyskać nowe stanowisko. W tym roku w wyniku procesu rozmów rozwojowych będziemy mogli pochwalić się kolejnymi osiągnięciami naszych pracowników.  Jak tego dokonujemy? Jako firma jesteśmy otwarci na nowe pomysły i nieszablonowe działania, dlatego pobudzamy zespół do innowacyjnego myślenia zarówno w kontekście realizacji już posiadanych projektów, czy prowadzenia nowych usług, jak i w aspekcie własnego rozwoju. W naszych szeregach mamy także pracowników, którzy nie będąc jeszcze częścią Bluerank przyszli do firmy z gotowym pomysłem na rozwój własnego działu w ramach istniejącego już biznesu. Ich historie mogą stanowić inspirację zarówno dla już zatrudnionych pracowników, jak i wszystkich, którzy chcieliby dołączyć do naszego zespołu. W Bluerank znajdziesz gotowy model Ścieżek Rozwoju, którym możesz posiłkować się szukając swojej przestrzeni zawodowej.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764