logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank stworzył quiz sprawdzający wiedzę z zasad social vivre’u

  PR 10.10.2019, przeczytano 212 razy
ilustracja

Jak radzisz sobie w social mediach? Jesteś doświadczonym baronem czy początkującym dżentelmenem? Agencja Bluerank stworzyła quiz sprawdzający wiedzę z zasad social vivre’u. Chce w ten sposób zwrócić uwagę na reguły i dobre praktyki obowiązujące w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-stworzyl-quiz-sprawdzajacy-wiedze-z-zasad-social-vivre%E2%80%99u,384288,artykul.html

Około 65 milionów firm ma już strony na Facebooku, a ponad sześć milionów aktywnie promuje tu swoją działalność. Mimo to media społecznościowe dla dużej części właścicieli marek nadal stanowią świat pełen niejasnych reguł, zależności i zachowań. Jak prowadzić skuteczną komunikację i reagować na sytuacje kryzysowe? Jakie działania zwiększą zasięg postów, skąd brać inspiracje, zdjęcia i grafiki? Na takie pytania powinni odpowiedzieć sobie marketingowcy, którzy chcą z sukcesem zarządzać profilami swoich marek.

Quiz stworzony przez specjalistów Bluerank to 5 pytań dotyczących najczęstszych problemów związanych z zarządzaniem biznesowymi profilami.

- Poruszanie się marki w social media przypomina emocjonujący wieczór w towarzystwie śmietanki towarzyskiej. Na przyjęcie przyszliśmy z planem, aby dobrze się bawić i nie zostać jako jedyni w domu, jednak okazuje się, że lawirujemy ostrożnie wokół innych gości, a od czasu do czasu powiemy o dwa słowa za dużo. Social media, tak jak przyjęcia towarzyskie, rządzą się swoimi prawami. Trzeba je rozgryźć i grać według tych zasad, aby znaleźć się wśród elity i brylować w towarzystwie. - Julia Kałużyńska, Head of Social Media, Bluerank.

Wśród klientów, dla których Bluerank realizuje działania komunikacyjne w social mediach są: Porta, Uniqa i Unilever Food Solutions. Agencja specjalizuje się także w płatnych działaniach reklamowych w social mediach i projektowaniu chatbotów.

  • Quiz znajduje się TUTAJ

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Wyszło mi, że za mało piję śmietanki towarzyskiej.


Na usprawiedliwienie mam tylko to, że celowo wskazywałem głupie odpowiedzi.

avatar użytkownika
,

A o jajkach nic nie było?  

avatar użytkownika
,

Jak jajka to w majo.  

avatar użytkownika
,

Tylko czy nie solo za dużo?  

Najnowsze w tym dziale

TVP podpisała umowę z firmą Talpa i stała się właścicielem praw do trzech kolejnych sezonów „The Voice”
„Patrol Tatry” – nowy serial w Fokus TV
FOKUS TV wyemituje nowy serial dokumentalny „PATROL TATRY”, który powstał we współpracy z Tatrzańskim Parkiem Narodowym. Produkcję oglądać będzie można od 12 października, co sobotę, o godz. 21.00.
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” – nowy serwis Ringier Axel Springer Polska i Nationale-Nederlanden
„Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” to najnowszy serwis poruszający tematykę aktywnego ojcostwa. Pod adresem www.najwiekszykibic.onet.pl znajdą się materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.
Ich życie jest całkowicie inne od tego, które znamy na co dzień. Bohaterowie nowego programu Discovery Channel świadomie wybrali funkcjonowanie poza cywilizacją. Żyją blisko natury, często nie mają dostępu do telefonu, prądu, a nawet bieżącej wody. Pierwszy odcinek nowego cyklu „Poza cywilizacją” na antenie już od 20 października.
Śledztwo Pisma - pierwszy podcastowy serial reporterski dostępny też na Tokfm.pl i w aplikacji Tok FM
18 października 2019 r. swoją premierę w internecie miało “Śledztwo Pisma” - wyjątkowy projekt audio w postaci 6-odcinkowego reporterskiego serialu podcastowego. "Śledztwo Pisma" prowadzi Mirosław Wlekły, jeden z najlepszych polskich reporterów prasowych i książkowych. Pierwszy odcinek serialu można już odsłuchać m.in. na stronie sledztwopisma.pl...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764