logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank stworzył quiz sprawdzający wiedzę z zasad social vivre’u

  PR 10.10.2019, przeczytano 344 razy
ilustracja

Jak radzisz sobie w social mediach? Jesteś doświadczonym baronem czy początkującym dżentelmenem? Agencja Bluerank stworzyła quiz sprawdzający wiedzę z zasad social vivre’u. Chce w ten sposób zwrócić uwagę na reguły i dobre praktyki obowiązujące w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-stworzyl-quiz-sprawdzajacy-wiedze-z-zasad-social-vivre%E2%80%99u,384288,artykul.html

Około 65 milionów firm ma już strony na Facebooku, a ponad sześć milionów aktywnie promuje tu swoją działalność. Mimo to media społecznościowe dla dużej części właścicieli marek nadal stanowią świat pełen niejasnych reguł, zależności i zachowań. Jak prowadzić skuteczną komunikację i reagować na sytuacje kryzysowe? Jakie działania zwiększą zasięg postów, skąd brać inspiracje, zdjęcia i grafiki? Na takie pytania powinni odpowiedzieć sobie marketingowcy, którzy chcą z sukcesem zarządzać profilami swoich marek.

Quiz stworzony przez specjalistów Bluerank to 5 pytań dotyczących najczęstszych problemów związanych z zarządzaniem biznesowymi profilami.

- Poruszanie się marki w social media przypomina emocjonujący wieczór w towarzystwie śmietanki towarzyskiej. Na przyjęcie przyszliśmy z planem, aby dobrze się bawić i nie zostać jako jedyni w domu, jednak okazuje się, że lawirujemy ostrożnie wokół innych gości, a od czasu do czasu powiemy o dwa słowa za dużo. Social media, tak jak przyjęcia towarzyskie, rządzą się swoimi prawami. Trzeba je rozgryźć i grać według tych zasad, aby znaleźć się wśród elity i brylować w towarzystwie. - Julia Kałużyńska, Head of Social Media, Bluerank.

Wśród klientów, dla których Bluerank realizuje działania komunikacyjne w social mediach są: Porta, Uniqa i Unilever Food Solutions. Agencja specjalizuje się także w płatnych działaniach reklamowych w social mediach i projektowaniu chatbotów.

  • Quiz znajduje się TUTAJ

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wyszło mi, że za mało piję śmietanki towarzyskiej.


Na usprawiedliwienie mam tylko to, że celowo wskazywałem głupie odpowiedzi.

avatar użytkownika
,

A o jajkach nic nie było?  

,

Jak jajka to w majo.  

avatar użytkownika
,

Tylko czy nie solo za dużo?  

Najnowsze w tym dziale

Efekty pandemii widoczne w wyszukiwarce Google
W ostatnich tygodniach życie codzienne i zawodowe Polaków przeniosło się do sieci. Tam również szukamy informacji, jak sobie radzić z nową rzeczywistością. Statystyki wyszukiwarki Google pokazują, że wśród najpopularniejszych haseł są te związane z pracą zdalną, zwolnieniami czy zasiłkami dla bezrobotnych. Z kolei przedsiębiorcy masowo szukają informacji...
Według danych StatCounter Chrome jest liderem wśród przeglądarek internetowych – na świecie korzysta z niej już 62% użytkowników, a w Polsce aż 71%. Nie dziwi więc poruszenie, które w branży wywołała zapowiedź Google o zaprzestaniu obsługi tzw. third-party cookies. Ta (r)ewolucja nie jest jednak czymś całkowicie nowym i zaskakującym. Już w 2017 roku...
„OK Google...” - codzienna dawka pozytywnych wiadomości
Na dobre wieści wszyscy czekają nie tylko w czasach zagrożenia czy kryzysu. Odnajdywanie konstruktywnych historii i popularyzowanie dziennikarskich relacji o tym, jak rozwiązywane są ważne problemy społeczne to cel nowego projektu Google Polska oraz Outriders. Już dziś użytkownicy Asystenta Google, dzięki prostej komendzie  „OK Google, powiedz mi coś dobrego”, mogą usłyszeć...
W 6 miesięcy od pierwszej informacji na temat wdrożenia 5G technologia ta jest już dostępna w sieci Play, a do końca czerwca obejmie swym zasięgiem 53 miasta i miejscowości na terenie Polski. Dotyczy to zarówno dużych aglomeracji, jak i mniejszych miejscowości. Sieć 5G w Play wykorzystuje pasmo 2100 MHz.
Kim Brunhuber nowym prezenterem CNN International w Atlancie
Kim Brunhuber dołącza do zespołu CNN International (CNNI) jako nowy prezenter, który będzie pracował w siedzibie stacji w Atlancie. Poprowadzi poranne wydania CNN Newsroom dotyczące Europy w soboty oraz niedziele, a także programy informacyjne w dni powszednie. Zatrudnienie Kima ogłosił wczoraj Mike McCarthy, Executive Vice President i General Manager w CNNI.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764