logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019

  PR 24.06.2019, przeczytano 543 razy
ilustracjastrzałka

Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-z-dwiema-nagrodami-w-european-search-awards-2019,382987,artykul.html

Już od 8 lat nagrody European Search Awards przyciągają najlepszych graczy europejskich w branży. Jury ekspertów wybiera najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. W tym roku polskie firmy uzyskały świetny wynik w rankingu nominowanych, jako że znalazło się w nim aż 39 projektów od agencji i firm oferujących narzędzia SEO/SEM. To dało Polsce wysokie drugie miejsce w rankingu krajów europejskich (z wynikiem 13% wszystkich nominacji), ustępując jedynie firmom z Wielkiej Brytanii. Bluerank pod względem otrzymanych nominacji w ESA 2019 zajął ex aequo 3 miejsce wśród firm ze wszystkich krajów.

Tytuł najlepszej kampanii o zasięgu europejskim (Best Pan European Campaign) Bluerank uzyskał za znakomite wyniki na rzecz Mascus International, globalnego marketplace dla ciężkiego sprzętu przemysłowego. Zespół Bluerank wspiera międzynarodowy rozwój Mascus od 2007 roku, oferując usługi konsultingowe, które poprawiają ekspozycję serwisu w wynikach organicznych Google i innych wyszukiwarek na świecie. Zeszłoroczne rezultaty, zgłoszone do tegorocznej edycji konkursu, okazały się historycznie najlepsze.

Bezkonkurencyjna w Europie okazała się również kampania dla Mall.pl, która w kategorii Best use of search – Retail nie miała sobie równych.  Dzięki wielu różnym i dobrze dobranym metodom promocji zastosowanym przez Bluerank, Mall.pl zmaksymalizował zyski osiągając wyższą średnią marżę na sprzedawanych produktach.

- Nagroda European Search Awards to najważniejsze wyróżnienie w Europie i jest dla nas za każdym razem wyjątkowym sukcesem. W tym roku przywozimy dwie statuetki za kampanie w dwóch różnych obszarach merytorycznych, w tym jedną za działania na rynku globalnym. Dziękuję naszym klientom za zaufanie i znakomitą współpracę, prowadzącą w tym roku do historycznie najlepszego wyniku - aż 11 nominacji w dziesięciu różnych kategoriach merytorycznych. Gratuluję również pozostałym laureatom ESA 2019, a w szczególności innym polskim firmom również udowadniającym najwyższą jakość usług dostarczanych zarówno nad Wisłą, jak i nierzadko w skali światowej. Polski performance marketing ma się naprawdę dobrze! - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Innymi polskimi firmami, które zdobyły nagrody ESA 2019 są agencje:

  • Harbingers & Szlachetna Paczka – All Omnichannel Aboard!
  • Up&More with Vantage Development – Google Ad(Vantage)

Lista zwycięzców tegorocznej edycji ESA jest dostępna jest TUTAJ

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764