logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank z dwiema nagrodami w European Search Awards 2019

  PR 24.06.2019, przeczytano 1059 razy
ilustracjastrzałka

Podczas gali w Budapeszcie rozdano najważniejsze, doroczne nagrody europejskie w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Dwie nagrody European Search Awards 2019 zdobyła firma Bluerank, będąc najlepszą w kategoriach  Best use of search – Retail oraz Pan European Campaign. To już dziewiąta i dziesiąta statuetka ESA na koncie agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-z-dwiema-nagrodami-w-european-search-awards-2019,382987,artykul.html

Już od 8 lat nagrody European Search Awards przyciągają najlepszych graczy europejskich w branży. Jury ekspertów wybiera najlepszych spośród setek zgłoszeń podzielonych na kilkadziesiąt kategorii. W tym roku polskie firmy uzyskały świetny wynik w rankingu nominowanych, jako że znalazło się w nim aż 39 projektów od agencji i firm oferujących narzędzia SEO/SEM. To dało Polsce wysokie drugie miejsce w rankingu krajów europejskich (z wynikiem 13% wszystkich nominacji), ustępując jedynie firmom z Wielkiej Brytanii. Bluerank pod względem otrzymanych nominacji w ESA 2019 zajął ex aequo 3 miejsce wśród firm ze wszystkich krajów.

Tytuł najlepszej kampanii o zasięgu europejskim (Best Pan European Campaign) Bluerank uzyskał za znakomite wyniki na rzecz Mascus International, globalnego marketplace dla ciężkiego sprzętu przemysłowego. Zespół Bluerank wspiera międzynarodowy rozwój Mascus od 2007 roku, oferując usługi konsultingowe, które poprawiają ekspozycję serwisu w wynikach organicznych Google i innych wyszukiwarek na świecie. Zeszłoroczne rezultaty, zgłoszone do tegorocznej edycji konkursu, okazały się historycznie najlepsze.

Bezkonkurencyjna w Europie okazała się również kampania dla Mall.pl, która w kategorii Best use of search – Retail nie miała sobie równych.  Dzięki wielu różnym i dobrze dobranym metodom promocji zastosowanym przez Bluerank, Mall.pl zmaksymalizował zyski osiągając wyższą średnią marżę na sprzedawanych produktach.

- Nagroda European Search Awards to najważniejsze wyróżnienie w Europie i jest dla nas za każdym razem wyjątkowym sukcesem. W tym roku przywozimy dwie statuetki za kampanie w dwóch różnych obszarach merytorycznych, w tym jedną za działania na rynku globalnym. Dziękuję naszym klientom za zaufanie i znakomitą współpracę, prowadzącą w tym roku do historycznie najlepszego wyniku - aż 11 nominacji w dziesięciu różnych kategoriach merytorycznych. Gratuluję również pozostałym laureatom ESA 2019, a w szczególności innym polskim firmom również udowadniającym najwyższą jakość usług dostarczanych zarówno nad Wisłą, jak i nierzadko w skali światowej. Polski performance marketing ma się naprawdę dobrze! - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Innymi polskimi firmami, które zdobyły nagrody ESA 2019 są agencje:

  • Harbingers & Szlachetna Paczka – All Omnichannel Aboard!
  • Up&More with Vantage Development – Google Ad(Vantage)

Lista zwycięzców tegorocznej edycji ESA jest dostępna jest TUTAJ

Źródło: Bluerank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764