logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds

  PR 16.05.2025, przeczytano 446 razy
ilustracja

Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bluerank-z-nagrodami-na-european-search-awards-i-performance-marketing-diamonds,408827,artykul.html

Dwie nagrody European Search Awards (gala odbyła się w czwartek, 8. maja) stanowią znaczące wyróżnienie, przyznane przez jury złożone z europejskich ekspertów branży. Docenione zostały projekty zrealizowane dla ALAB laboratoria w kategorii BEST USE OF SEARCH – HEALTH (LARGE) za projekt “Seamless SEO Migration for Growth” oraz wspólnie z Rainbow w kategorii BEST INTEGRATED CAMPAIGN (LARGE) za “Our Journey to 1 Billion PLN”.

W konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 (gala odbyła się w piątek, 9. maja)agencja Bluerank otrzymała trzy nagrody. Wspólnie z Dan Cake triumfowaliśmy w kategorii The most creative digital campaign za projekt “To się nie kruszy!”, a z Rainbow w kategorii B2C campaign of the year. Trzecią statuetką dla Bluerank było Grand Prix (zdobyta po raz trzeci!), przyznawane firmie z najwyższą średnią ocen nominowanych projektów. To wyróżnienie potwierdza wysoki poziom wszystkich czterech zgłoszonych przez nas inicjatyw.

ilustracjastrzałka

Naszym nadrzędnym zadaniem jest dostarczanie klientom kompleksowego wsparcia w zakresie digitalu i generowanie ponadprzeciętnych wyników w projektach. Nagrody są dodatkiem do dobrze wykonanej pracy, ale też potwierdzeniem skuteczności, dlatego jestem ogromnie dumny z otrzymanych przez Bluerank wyróżnień w European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds! Za tymi osiągnięciami stoją przede wszystkim ludzie – ich otwartość na zmiany, ciekawość nowości i odwaga we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań. Dziękuję całemu zespołowi za ich zaangażowanie, a naszym Partnerom za zaufanie" - Jarosław Miszczak, CEO.

Poza wspaniałymi ludźmi i ich otwartością jest jeszcze jeden element, który łączy wszystkie nagrodzone projekty. Jest to strategiczne podejście, oparte na danych i wykorzystaniu zaawansowanych technologii, często z wdrożeniem rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.

ilustracjastrzałka

Doskonałym przykładem takiego podejścia jest projekt zrealizowany wspólnie z ALAB laboratoria. Jak twierdzi Monika Majewska, Dyretor E-commerce w ALAB laboratoria, “ta współpraca pokazuje, jak skutecznie łączyć strategiczne podejście, ekspercką wiedzę i technologię. Migracja sześciu serwisów do jednego, spójnego portalu na nowej domenie alab.pl oraz rozbudowa Centrum Wiedzy pozwoliły nam zbudować solidne fundamenty pod dalszy rozwój serwisu i jeszcze lepsze wsparcie Pacjentów w dostępie do diagnostyki i wiedzy medycznej.

Warto zaznaczyć, że ta migracja odbyła się przy jednoczesnym blisko 200% wzroście ruchu organicznego rok do roku. To intensywny, wieloetapowy projekt SEO, którego efekty bardzo cieszą. Utrzymanie stabilności ruchu organicznego i widoczności w wyszukiwarkach czy zbudowanie autorytetu nowej domeny alab.pl, to tylko niektóre z efektów.

Jakub Lenart, Senior Content Coordinator w Bluerank, poza sukcesem technicznego SEO, podkreśla, że "W ciągu 12 miesięcy wraz z zespołem specjalistów po stronie ALAB, stworzyliśmy ponad 700 artykułów. Skala może robić wrażenie, ale największym wyzwaniem było zbudowanie po naszej stronie zespołu specjalistów w swojej branży - lekarzy oraz osób z wykształceniem medycznym. Docenienie projektu nie tylko w konkursie European Search Awards, ale przede wszystkim pozytywny feedback ze strony naszego Partnera sprawiają, że projekt z ALAB Laboratoria napawa nas szczególną dumą.

Kampania "To się nie kruszy!" zrealizowana dla Dan Cake to z kolei znakomity przykład skutecznego i kreatywnego rozszerzenia kontekstu konsumpcji produktu. Projekt ten, doceniony w Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii The Most Creative Digital Campaign, pozwolił dotrzeć do nowych grup odbiorców, dzięki kreatywnemu hasłu, niestandardowych placementach reklam oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji w budowaniu wizerunku marki.

W ostatnich latach marka Dan Cake świadomie eksplorowała przede wszystkim kontekst śniadaniowy wokół swojego flagowego produktu, czyli bułeczek mlecznych. Istotne zmiany nawyków konsumpcyjnych, pojawiające się zupełnie nowe okazje i rosnąca rola przekąsek w ich codziennym życiu stanowiły niewykorzystany do tej pory potencjał rynkowy dla tego produktu. Kampania „To się nie kruszy!” istotnie poszerzyła dotarcie marki i pozwoliła zbudować autentyczny przekaz kierowany do rodziców i gamerów z pokolenia Z.” - Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake.

ilustracjastrzałka

W komunikacji przyjęliśmy unikalny przekaz osadzony w kontekstach: „31% mleka – nie kruszy się w samochodzie” (wariant mleczny dla rodzin) i „25% mleka – nie kruszy się podczas zabawy” (wariant czekoladowy dla młodych ludzi). Takie podejście uczyniło produkt bardziej uniwersalnym, a jego postrzeganie zostało odświeżone i poszerzone. Dzięki integracji narzędzi opartych na sztucznej inteligencji zarówno w procesie tworzenia treści, jak i projektowania wizualnego, zwiększyliśmy efektywność kampanii, zminimalizowaliśmy koszty i dostarczyliśmy angażujące, dynamiczne doświadczenie marketingowe.” – Karolina Studzińska, Senior Digital Strategy & Brand Consultant.

Jak dodaje Bartłomiej Kierzkowski, Account Manager, "Sukces tej kampanii opiera się przede wszystkim na komunikacji z naszym Partnerem, jego otwartości i zaufaniu do naszych działań. Nasza wieloletnia współpraca z firmą Rainbow to kolejny z nagrodzonych projektów. Wyzwaniem było zoptymalizowanie działań marketingowych w oparciu o solidne dane. Zespoły Rainbow oraz Bluerank wspólnie stworzyły precyzyjne modele atrybucji, które stały się fundamentem do podejmowania strategicznych decyzji budżetowych. Dzięki personalizacji, wykorzystaniu AI w kampaniach Meta i Google oraz integracji danych między kanałami, znacząco zwiększono liczbę nowych użytkowników oraz sesji. Efektem tego podejścia był znaczący wzrost sprzedaży online Rainbow w ubiegłym roku, a projekt ten został uhonorowany nagrodami European Search Awards i Performance Marketing Diamonds.

Jak mówi Michał Jaworski, Dyrektor ds. e-commerce, marketingu i strategii omnichannel:: “Cieszę się, że to, co łączy nas z Bluerank to analityczne podejście. Wspólnie koncentrujemy się na konkretnie wyznaczonych celach, a efekty naszej pracy są mierzalne. W kontekście wielokanałowych działań kluczowe jest dla nas podejmowanie trafnych decyzji biznesowych w oparciu o dane - musimy wiedzieć i mieć pewność, jak działać. Innymi słowy, musimy precyzyjnie kontrolować budżet, aby równoważyć wzrost z rentownością. Było to możliwe między innymi dzięki zbudowaniu dokładnych modeli atrybucji.

W kontejkście wartościowej współpracy Patrycja Lipińska, Senior Account Manager: dodaje: “To, co osiągnęliśmy, to efekt wzajemnego zaufania. Gdy pracujesz z klientem przez kilkanaście lat, masz zupełnie inny poziom odpowiedzialności. Czujesz, że nie pracujesz dla niego, tylko z nim. A to zmienia wszystko. Jestem dumna, że wspólnie z naszym Partnerem zdobyliśmy prestiżowe nagrody w branżowych konkursach i to właśnie w kluczowych dla nas kategoriach. "

Źródło: Bluerank

bluerank.com

Dodatkowe informacje:

O Bluerank:
Bluerank to agencja z 20-letnim doświadczeniem na rynku digital marketingu, która wspiera firmy w projektowaniu i wdrażaniu unikalnych strategii marketingowych. Zespół agencji to 120 certyfikowanych ekspertów, którzy łączą kompetencje w obszarach SEO, contentu i performance marketingu z aktualnymi trendami w AI, IT i analityce. Takie połączenie pozwala Bluerank dostarczać Partnerom rozwiązania generujące wzrost biznesu. Ich efektywność została doceniona licznymi nagrodami branżowymi, takimi jak European Search Awards, Performance Marketing Diamonds, Effie Awards i Mixx Awards. Agencja współpracuje z wieloma wiodącymi markami z różnych sektorów, m.in. z Adamed, ALAB Laboratoria, Canal+, Dan Cake, DOZ.pl, ING, Orange, Rainbow Tours, SKANSKA czy Smartney.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764