logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BMW i Change Serviceplan rozpoczęły internetowy festiwal kreatywności

  PR 10.05.2022, przeczytano 381 razy

Marka BMW wystartowała z projektem “BMW Kreatywne Jazdy” - internetowym festiwalem kreatywności. Aktywacja dzieli się na dwa obszary: konkurs kreatywny z nagrodami oraz nagrania masterclass stworzone m.in. przez Monikę Brodkę, Macieja Musiałowskiego czy Krzysztofa Zalewskiego. Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bmw-i-change-serviceplan-rozpoczely-internetowy-festiwal-kreatywnosci,395787,artykul.html

Pierwsza część aktywacji to konkurs kierowany do branży kreatywnej rozgrywający się w trzech kategoriach: plakat, video intro oraz jingle. W każdej z nich do wygrania jest 10 000 zł i BMW na miesiąc. Przewodniczącymi jury w poszczególnych kategoriach będą współzałożyciel magazynu Label Paweł Rafa, reżyser Michał Korzewski z Papaya Films   i muzyk Krzysztof Zalewski.

Podczas festiwalu premierę będą miały masterclassy, w których artyści opowiedzą o kreatywności, procesie twórczym i swoich sposobach na poszukiwanie inspiracji. W materiałach video wystąpili przyjaciele marki BMW: Monika Brodka, Maciej Musiałowski, Jakub Orliński, Krzysztof Zalewski i duet Kulesza/Pik.

- Marka BMW zarówno globalnie jak i w Polsce od lat angażuje się w kulturę i sztukę. Wspieramy czołowych artystów i instytucje kultury, stąd nieprzypadkowa grupa twórców, których zaprosiliśmy do projektu. Nasi przyjaciele marki, to osoby, których twórczość jest wybitna i napędza naszą kreatywność. Dzięki nim jesteśmy w stanie zrealizować główne założenie projektu BMW Kreatywne Jazdy, czyli inspirować i stymulować młodych ludzi do życia z wykorzystaniem swojego kreatywnego potencjału - mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW Polska.

Pomysł na tak nietypową dla branży motoryzacyjnej akcję komentuje Artur Kępa, Account Supervisor w agencji Change Serviceplan: - W tych niepewnych czasach branża motoryzacyjna zmaga się z wieloma wyzwaniami, a to jak wiadomo nie daje wielkiego pola do tworzenia niestandardowych projektów, stojących z dala od komunikacji taktycznej. Tym bardziej cieszy, że nasz wieloletni Klient podszedł do projektu z tak ogromnym zaufaniem i umożliwił zrealizowanie wizji agencji, reżysera i oczywiście twórców w formie w 100% kreatywnej.

Szerokozasięgową kampanię w kanałach online prowadzi Change Serviceplan, przy wsparciu agencji mediowej Mediaplus. Change Serviceplan odpowiada za koncept kreatywny, projekty graficzne, realizację landing page, nadzór kreatywny nad produkcją video oraz organizację konkursu. Mediaplus jest odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów online. Produkcją video zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z G2A
G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką z przyjemnością ogłasza nawiązanie długoterminowej współpracy z gwiazdą futbolu, Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One. Dwukrotny zdobywca nagrody...
Maja Staśko otwiera „sklep”: kampania przeciwko wykorzystywaniu seksualnemu dzieci
W ramach kampanii społecznej #ToNieJestNormalne działaczka społeczna Maja Staśko odsłoni nietypową witrynę sklepową w samym centrum Warszawy, zwracającą uwagę na problem wykorzystania seksualnego online najmłodszych. Jak pokazuje najnowsze badanie 6 na 10 młodych Polaków spotkało się z próbami wykorzystania na tle seksualnym w sieci.  
Alior Bank 15 maja br. rozpoczął kampanię marketingową promującą nową ofertę kredytu hipotecznego „Własne M w Wielkim Mieście”, który umożliwia klientom spełnienie marzenia o mieszkaniu w metropolii. Działania marketingowe będą realizowane do połowy czerwca.
ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na całym świecie. Globalny zasięg firmy obejmuje obsługę ponad 5,5 miliona małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), w zakresie dostarczania kompleksowych rozwiązań cyfrowych. Vendasta poszukując partnera...
Nowości z konferencji Google Marketing Live 2024
Podczas konferencji Google Marketing Live 2024 ogłoszone zostały nowości w obszarze reklam, oparte na sztucznej inteligencji. Marketerzy i marketerki będą mogli w swojej pracy wykorzystać m.in. nowe narzędzia do generowania grafiki i tekstów (zasobów kreatywnych) w kampaniach Performance Max, immersyjne formaty reklam, takie jak wirtualne przymierzalnie, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764