logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”

  PR 27.03.2020, przeczytano 422 razy
ilustracja

W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bmw-oraz-cnn-lacza-sily-i-prezentuja-serie-_the-art-of-leadership_-,386280,artykul.html

Ich sylwetki zostaną zaprezentowane w ramach dwóch serii zatytułowanych „The Art of Leadership” składających się w sumie z jedenastu krótkich filmów. Osobiste doświadczenia głównych bohaterów serii inspirują współczesne społeczeństwo, a każdy klip będzie obrazował również podstawowe wartości przywódcze BMW: odpowiedzialność, wewnętrzną siłę i niezależność. Cechy, które także są nieodłącznym elementem wyposażenia luksusowych samochodów BMW – serii X7, 7, 8 i M8.

W czwartek CNN uruchomił sześcioczęściową produkcję, wprowadzając na rynek pierwszy film z serii wyprodukowany przez wielokrotnie nagradzane studio Create należące do CNNIC. Przedstawia on jeden z najbardziej udanych duetów DJ-skich i producentów muzyki elektronicznej na świecie, Dimitri Vegas & Like Mike. Belgijscy bracia analizując swoją pasję i relacje z publicznością na tle odtwarzanego występu z Norwegii, przypominają sobie, jak stali się liderami w swojej dziedzinie. Ten i inne nadchodzące filmy autorstwa studia Create są kręcone i montowane na potrzeby globalnej dystrybucji na różnych platformach CNN International w telewizji, internecie, w social mediach, na Great Big Story, a także zostaną zaprezentowane na stronie głównej marki BMW.

Ponadto jeszcze w tym roku Great Big Story, globalna grupa medialna CNN zajmująca się filmowym opowiadaniem historii, zaprezentuje sponsorowany cykl redakcyjny składający się z pięciu mikrodokumentów. W centrum ich uwagi znajdą się inspirujące kobiety i mężczyźni, których działalność społeczna jest godna naśladowania.

Pierwszy film, którego premiera odbędzie się w maju, przedstawi fascynujące podwójne życie Brandona Tory. Uzdolnionego w obszarze nowych technologii oraz utalentowanego MC, który z powodzeniem obraca się w obu światach. W dzień pracuje jako starszy specjalista w dziedzinie AI w firmie Google, natomiast w nocy odnosi sukcesy jako artysta hip-hop. Każda z produkcji będzie wyświetlana na platformach i kanałach społecznościowych Great Big Story. Co więcej, aby dotrzeć do określonej grupy odbiorców w social media, dystrybucja zostanie wsparta za pomocą technologii Launchpad firmy WarnerMedia.

– Wszystkie najbardziej owoce partnerstwa oparte są na wspólnych wartościach. Cieszę się, że tak jest również w przypadku nowego projektu z BMW. Jako liderzy w naszych dziedzinach szanujemy i cenimy utalentowane postaci przedstawione w filmach. To właśnie one zmieniają nasze społeczeństwo na lepsze. Istotnym elementem będzie zintegrowana dystrybucja tych mocnych i wzbudzających emocje historii od Create oraz Great Big Story na wszystkich platformach. To pozwoli nam dotrzeć do globalnej publiczności, która powinna docenić wartości prezentowane przez bohaterów i związane z nimi opowieści – powiedziała Cathy Ibal, Senior Vice President, EMEA, CNN International Commercial.

– BMW ma długą i bogatą historię projektów, które tworzą odpowiednią przestrzeń i oddają głos kreatywnym umysłom z różnych dziedzin – projektowania, sztuki, sportu czy inżynierii. Postrzegamy to jako jedną z naszych misji – i zawsze podejmowaliśmy działania mające na celu umożliwienie oraz wspieranie transformacji. Zebrane opowieści są wynikiem idealnego dopasowania dwóch podmiotów, które dzielą te same wartości i cele. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że CNN oraz BMW współpracują ze sobą, aby stworzyć te unikalne filmy o wyjątkowych ludziach, którzy analizują i na nowo definiują pojęcie przywództwa. Ponieważ zawsze dążymy do doskonałości, mocno wierzymy, że to partnerstwo jest kamieniem milowym dla obu firm – powiedział Jens Thiemer, Senior Vice President Customer i Brand marki BMW.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764