logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BMW redukuje ślad węglowy w kampaniach OOH

  PR 22.11.2021, przeczytano 505 razy
ilustracja

BMW promuje najnowszy model samochodu elektrycznego, korzystając z przyczyniającej się do redukcji śladu węglowego oferty EKO Backlight od AMS. Kampania realizowana z wykorzystaniem prośrodowiskowych rozwiązań pozwoli znacznie ograniczyć emisję CO2 i podkreślić charakter nowego BMW iX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bmw-redukuje-slad-weglowy-w-kampaniach-ooh,393847,artykul.html

BMW w najnowszej kampanii postawiło na nośniki AMS z segmentu premium: klasyczne backlighty oraz Dynamic Backlight. Marka wykorzystała w kampanii EKO Backlighty 6x3 – zestaw proekologicznych rozwiązań, na które składają się: energooszczędne oświetlenie LED, zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania oświetlenia oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych. Ponadto kampania na EKO Backlightach obejmuje druk na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem ekologicznych farb lateksowych.

100% materiałów kampanii zrealizowanej na EKO Backlightach i EKO Dynamic Backlightach AMS jest oddawane do ponownego przetworzenia. Dzięki temu powstaje EKO system świadomego przetwarzania materiałów w kolejnych procesach produkcyjnych. Wykorzystane w kampanii farby ekologiczne (wodne, lateksowe), nie deformują materiału i umożliwiają użycie go w innych celach. Plakaty są znacznie lżejsze od tradycyjnych, co ma bezpośredni wpływ na ograniczenie emisji CO2 przy transporcie i realizacji kampanii.

AMS jako jedyna firma reklamy out-of-home na polskim rynku posiada w swojej ofercie system inteligentnych backlightów, sterowanych on-line. Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy, co pozwala w skali roku ograniczyć emisję CO2 o ok. 684 tony, zaś emisję cząstek stałych (pyłów) nawet o 6 ton.

Na EKO Ofertę AMS składają się ponadto: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w pięciu miastach, EKO słupy – największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, a także EKO Busback – miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej. AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu EKO Inicjatywa AMS.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764