logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BNA dla Narodowej Strategii Spójności

  PR 27.01.2008, przeczytano 8943 razy
ilustracjastrzałka

20 grudnia 2007 roku Ministerstwo Rozwoju Regionalnego oficjalnie zaprezentowano strategię kampanii wizerunkowej Funduszy Europejskich na lata 2007-2013. Strategia komunikacji została oparta na wspólnej dla wszystkich programów nowej marce - Narodowa Strategia Spójności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bna-dla-narodowej-strategii-spojnosci,6689,artykul.html

Logo oraz złożony system identyfikacji wizualnej, obejmujący znaki poszczególnych programów wraz z ich systemowym kodem kolorystycznym, przygotowała agencja BNA z Warszawy.

Znak graficzny to kompozycja połączonych ze sobą trzech gwiazd na tle trapezu. Jego symbolika poprzez zastosowaną kolorystykę oraz użyte motywy nawiązuje do flagi Unii Europejskiej i Polski. Dynamiczna, nowoczesna forma komunikuje wartość współpracy, której efekt jest większy niż suma oddzielnego działania jednostek, ilustruje w syntetyczny i symboliczny sposób proces przepływu funduszy europejskich. Znak graficzny koresponduje z ideą przewodnią marki "Napęd Twórczych Przemian".

Autorem projektu logo Narodowej Strategii Spójności jest Design Director CI BNA Artur Gosiewski. Złożony system identyfikacji wizualnej powstał przy współpracy z projektantem Michałem Romańskim. Obsługą logistyczną projektu kierowała Zuzanna Stępień.

Agencja brandingowa Brand Nature Access (BNA) działa od 2001 roku. Domeną działalności BNA jest identyfikacja wizualna – brand identity i corporate identity. Agencja nie tylko tworzy design, ale wykorzystuje go jako materiał analityczny do diagnozowania potencjału i kondycji marki.

Źródło: BNA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764