logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BNG otwiera dom produkcyjny Robonauts Pictures

  PR 07.05.2020, przeczytano 2270 razy
ilustracja
Michał Jaksik - Managing Director, Robonauts Pictures Fot. Przemek Chudkiewicz

Wraz z początkiem maja br. do platformy marketingowo – technologicznej Brand New Galaxy dołącza dziewiąta spółka – dom produkcyjny Robonauts Pictures, z Michałem Jaksikiem na czele, który obejmie rolę Managing Directora. Nowy podmiot w BNG to kontynuacja realizacji intensywnej strategii rozwoju hubu, ogłoszonej pod koniec kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bng-otwiera-dom-produkcyjny-robonauts-pictures,386910,artykul.html

Obecna globalna sytuacja jednoznacznie umacnia rolę E-commerce w strategiach rozwoju zarówno małych, jak i dużych klientów. Brak możliwości fizycznego kontaktu z produktem staje się wyzwaniem o niespotykanej do tej pory skali, co zmusza marki do poszukiwania zmiany jakościowej w obszarze przedzakupowego doświadczania produktu.

- Już jakiś czas temu zaczęliśmy realizować ideę dedykowanego domu produkcyjnego, którego zadaniem byłby dobór wysokojakościowych technik produkcyjnych, w celu zapewnienia relacji z produktem on-line, co najmniej tak pełnej jak ta ze świata offline. Ruch ten jest częścią komunikowanej ostatnio strategii rozwoju BNG na lata 2020-2021 - komentuje Michał Glapiński, Chief Growth Officer Brand New Galaxy.

- Jakość premium nie jest już domeną wyłącznie wysokobudżetowych produkcji. Zdjęcia, materiały video i animacje przeszły w kilku ostatnich latach niesamowitą metamorfozę, pokazując jak wiele marki mogą uczyć się od tzw. user generated content. Wykorzystując naszą autorską metodologię produkcyjną, którą właśnie oficjalnie rejestrujemy, chcemy zrewolucjonizować globalny rynek w zakresie tworzenia zaawansowanych treści E-commerce. Jednym słowem stworzyliśmy dom produkcyjny uszyty na miarę najbliższej dekady i potrafiący tworzyć unikatowej jakości content – do tego w dużej skali i bardzo dobrej cenie. Dzięki pilotażowemu zastosowaniu naszej metodologii, już w pierwszych tygodniach funkcjonowania otrzymaliśmy zlecenia na ponad 1200 filmów od kilku globalnych klientów – wyjaśnia Michał Jaksik, Managing Director Robonauts Pictures.

Michał Jaksik jest producentem reklamowym specjalizującym się w produkcjach typu food film oraz product demo. Współtworzył i zarządzał pierwszym studiem table-top Mniam.tv, w którym w ostatnich latach pracy pełnił funkcję prezesa zarządu. W ciągu 10 lat pracy zrealizował kilkaset filmów dla takich marek jak: Danone, Nescafe, Lech, Mirinda, Biedronka i Milka.

Robonauts Pictures to wysoko wyspecjalizowany dom produkcyjny zajmujący się tworzeniem treści wizualnych głównie do kanału E-commerce. Studio wykorzystuje najnowszą technologię produkcyjną, analitykę psychologii poznawczej oraz idee kreatywne, aby relacje konsumentów z produktem on-line, w pełni konkurowały z fizycznym doświadczaniem produktu. Robonauts używa autorskiej metodologii do produkcji video, foto i 3D zarówno na poziomie współpracy na niewielką skalę z klientami lokalnymi, jaki i masowej produkcji dla globalnych hubów. Główna siedziba i studio Robonauts mieści się na terenie Soho Factory w Warszawie.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764