logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BNP Paribas z najlepszym szefem marketingu wg Media&Marketing Polska

  PR 07.05.2021, przeczytano 740 razy

Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas otrzymał tytuł „CMO Roku” magazynu Media&Marketing Polska. To kolejne w tym roku, po AD Marketer Roku, wyróżnienie dla szefa marketingu Banku BNP Paribas, a dla samej instytucji potwierdzenie, że budowanie marki zaangażowanej społecznie to właściwy kierunek rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bnp-paribas-z-najlepszym-szefem-marketingu-wg-mediaandmarketing-polska,391361,artykul.html

- Czas pandemii zmienił nasz rytm życia. Chcemy wierzyć, że dał nam okazję do zastanowienia się nad tym, jaka jest rola biznesu, jaką rolę mają marki do odegrania. Dał nam okazję do refleksji o odpowiedzialności, wzajemnej trosce o siebie i solidarności – czytamy w raporcie „Marka i Marketer Roku”, w którym corocznie ogłaszany jest „CMO Roku”. Przyznanie tytułu Dariuszowi Maciołkowi wpisuje się w ten trend. Dokonujący wyboru przedstawiciele redakcji magazynu Media&Marketing podkreślili, że nagrodzony został CMO, który w sposób najbardziej wyrazisty i konsekwentny wprowadził do zarządzanej przez siebie marki ideę odpowiedzialnego biznesu.

- W świecie, gdzie produkty stają się bardzo wystandaryzowane, a taką branżą są finanse, ogromne znaczenie przy decyzjach zakupowych mają marki – to co sobą reprezentują, jak działają i co komunikują. Wierzymy, że troska o planetę, równouprawnienie czy różnorodność są ważnymi wartościami dla naszych Klientów. Bycie naszym Klientem oznacza realny wpływ na aktywności, które podejmujemy. Tym bardziej cieszy to wyróżnienie, które jest docenieniem pracy mojego całego zespołu i tego, jak działamy jako bank. Dla nas to potwierdzenie, że droga którą wybraliśmy jest słuszna oraz dodatkowa motywacja do dalszej pracy - mówi CMO Roku Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

Dariusz Maciołek jako CMO Banku BNP Paribas od 2018 roku zajmuje się wsparciem marketingowym linii biznesowych oraz budowaniem marki banku. Od początku konsekwentnie inicjuje i wspiera kampanie, które utrwalają wizerunek banku, jako instytucji odpowiedzialnej społecznie, promującej etyczne postawy.

Wyróżnikiem strategii marketingowej Banku BNP Paribas jest łączenie społecznej odpowiedzialności z efektywnością komunikacyjną. 22 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Ziemi, bank wystartował z inicjatywą „Świat Cię potrzebuje”, w której pokazuje, że  działania każdego z nas mają ogromny wpływ na stan naszej planety i jej mieszkańców, a także, jak odpowiedzialny wybór zrównoważonych produktów i usług wpływa na realizację Agendy 2030. Wcześniej Bank BNP Paribas zwracał uwagę na ważne problemy społeczne m.in. w kampaniach „Gdzie są nasze patronki?”, „Doceniaj nie oceniaj” czy „Ostatni Twój Weekend”.

Tytuł CMO Roku to kolejne potwierdzenie, że obrane podejście do komunikacji marketingowej jest właściwe. W kwietniu Dariusz Maciołek został nagrodzony tytułem AD Marketer Roku w 9. edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020.

Źródło: Bank BNP Pariba

www.bnpparibas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764